Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

9 Reviews over De Pits

• 9Nicky14-04-2018

Toppertje

Super ontvangst aan de receptie gastvrijheid ten top. Zeer centrale ligging om van hieruit Limburg te verkennen. Ook het restaurant is zeker aan te bevelen maar waar wij helemaal van onder de indruk waren was het uitgebreid luxe ontbijt. Tip verken de welness die in de prijs inbegrepen is . Wij gaan zeker terug.

• 1De vermoeide man uit kamer 1101-06-2016

Vermijd kamer 11!

Heel korte nachtrust door slaande deur in gang, net naast onze kamer (11). Nochtans maanden op voorhand geboekt om een rustige kamer te krijgen (vriendin is zwanger), maar blijkbaar werd dat op het laatste ogenblik veranderd (werd mij door receptie medegedeeld toen ik ging vragen waarom wij de slechtste kamer van het hotel hadden gekregen). Hiervoor geen overeenkomst tot compensatie bereikt met management. Een "gratis drankje bij een volgend logement" is geen pasmunt voor een slapeloze nacht, sorry.

• 9Chris01-03-2016

Prima hotel op een mooie plek

Een mooie plek voor autoliefhebbers, kamers uitkijkend op Circuit Zolder. De kamer is degelijk ingericht, voldoende ruimte, badkamer met goede douche en bad. Ook heerlijk gegeten in het restaurant (penne met kip, vodka en rode pesto is een aanrader). Vriendelijk personeel, maar onderbezet waardoor net dat beetje speciale aandacht mist en qua drankjes er meer omzet in zou zitten... door de drukte is er ook geen oog voor een omgevallen glas frisdrank waardoor een nieuwe klant met zijn schoenen in een plakkerige plasje "water" moest zitten. Punt van aandacht: de barman mag waarschijnlijk geen klanten aan de bar helpen, dit moest de bediening van de tafels doen, hetgeen minder klantvriendelijk over kan komen. Al met al, goed bereikbaar, leuke plek, gastvrij en waar voor je geld... ik kom er graag weer...

• 8corleone06-08-2015

Leuk en gezellig hotel !!

Leuk hotel met uitzicht op het circuit *Klantvriendelijk *Ruime nette kamer *Lekker eten in het restaurant

• 9nathalie11-08-2014

voor elk wat wils

Het hotel ligt op een berg, de achterkant is het circuit van zolder, de voorkant een mooie tuin. Op de benedenverdieping is er een welness. Ze zijn er heel vriendelijk en je kan veel hulp verwachen

• 7Lea 05-05-2014

goed hotel maar eten niet zo goed

avondeten 1 ste avond:hoofdgerecht steak met frieten ,steak was taai 2de avond op hoofdgerecht 2 uur moeten wachten (pas om 21h30 gekregen) omdat er een communiefeest was dat 2 uur te laat was begonnen.Varkensvlees met vleesjus (wel goed bereid) met kroketten en sla,terwijl men champigonsaus en warme groenten had voorgesteld,wel een koffie gekregen als compensatie.Voorgerechten en nagerechten waren wel o.k.Het ontbijt was o.k. Alleen de eieren en het spek waren alle twee de dagen koud.Wel zeer vriendelijk personeel dat er ook niets aan kan doen dat ze met te weinig zijn

• 7famvancamfort04-11-2012

Mooie kamer, veel te kleine welness

Via Bon dit hotel geboekt. Het hotel ligt aan het circuit, weinig geluidsoverlast gehad. De kamer (L) was perfect. Mooi formaat, prima bedden en schoon. De welness daarintegen was echt te klein. Voor 24 kamers is 6 ligbedden echt onvoldoende. De sauna, jaccuzi en stoombad waren ook te klein qua formaat (voor 2 personen of max 4 maar dan wel op elkaar gepropt) Het zwembad is wel groot. Geen voorzieningen gezien voor kinderen. We hebben de kaart van het restaurant bekeken en dat was voor ons iets te chique. We zijn daarom in Heusden-Zolder gaan eten (zie tip) Het ontbijt was wel in het hotel. Voldoende keuze echter was alles bijna continu op. Er zou meer personeel ingezet moeten worden om het frequenter bij te vullen. Samengevat een prima hotel maar niet voor de welness.

• 9Hugo18-05-2012

Perfecte ligging, zeer verzorgd: een aanrader !

Ter ere van hemelvaart hier een nachtje geweest. Limburgs, hartelijk onthaal. Heel rustig gelegen langs de ene kant met de bossen, langs de andere kant zit je knàl op het circuit van Zolder. Kamer piekfijn, het bijhorende restaurant is een tikje duur, maar heel lekker, het wellnessdeel is relatief klein (zwembad, sauna, hammem en buitenjacuzzi) maar toch wel de moeite en een leuk extraatje in de prijs inbegrepen, en het ontbijt tenslotte is perfect verzorgd (geen tafels vol, maar wel héél lekker). Al bij al zijn 3 sterren méér dan waard !

• 8De Bruyn17-01-2010

geweldig relax hotel

een geweldig hotel om een weekendje te ontstressen.

Hotel De Pits info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden