Géén boekingskosten

7.9GoedScore uit 7 reviews

7.9GoedScore uit 7 reviews

7 Reviews over De Kluis

• 6Toon & Dimitri27-07-2009

Richt zich meer op brasserie

De eerste nacht kamer met kapotte airco gekregen. Volgende dag, kwam technieker om na te kijken. Jammer dat de uitbater van dit probleem op de hoogte was, maar toch de kamer verhuurde. De volgende nacht kregen we een andere kamer, omdat het defect niet onmiddellijk verholpen kon worden. De tweede kamer die we kregen, kon je de klank van de televisie niet horen + spinnenwebben boven het bed. Ook hier was er een airco probleem, lekte water, waardoor er een muffe geur op kamer was. Tot overmaat van ramp was er een optreden gepland van countrygroep die met hun 'gejangel' ons tot even na middernacht wakker hielden. Restaurant gedeelte is perfect, ook de bediening is uitstekend. De dames die zich daar inspannen verdienen een pluim. Laatste avond dit gemeld aan de uitbater, hij beloofde beterschap naar uitbating van het hotelgedeelte. Zijn benieuwd om dit te ervaren bij ons volgend bezoek. Anders zonde van de inspanningen van personeel en locatie.

• 7Fam. Vandoorne26-07-2009

Management dient voorbeeld te nemen aan personeel!

Wat ons opviel aan het hotel, is het feit dat de dames die instaan voor het restaurant gedeelte van het complex, zich te pletter lopen om iedereen op een correcte manier te bedienen. Terwijl het "management" vakantie in eigen hotel lijkt te nemen. Petje af voor de chef van het restaurant en de bediening. Dikke proficiat meiden. De hotelkamers zijn dringend aan renovatie toe, management van het hotel kan stukken beter.

• 8J. Boon09-05-2009

Leuk familie hotel, lekker eten

Hotel De Kluis is leuk voor een paar dagen. Vanuit het hotel kun je heerlijk fietsen in een schitterende omgeving. Het eten is ons prima bevallen. We hadden een arrangement met een viergangen streekmenu en een vijfgangenmenu. Bijzonder verrassende gerechten. Complimenten aan de kok. De bediening is erg vriendelijk.

• 7famile Van Remoortere06-08-2008

fantastische ligging

prima hotel, hadden geluk met kamer, zeer mooi en ruim, er zijn echter mindere. Arrangement was redelijk, probleem met menu geod opgelost door personeel, daarna bijgeboekt kamer met ontbijt en suggestie menu s die heel goed waren. Heel vriendelijk personeel, avond met muziek was heeeeeel gezellig. Vriendelijke jonge uitbaters

• 10Gertjan11-03-2008

Gewoon dik voor mekaar. Mooi plekje, verzorgde uitstraling van terras, gebouw zowel binnen als buiten, personeel. Personeel is ook vriendelijk en attend.

• 8Dennis25-07-2007

Goed hotel voor een bezoek aan circuit Zolder. Ligt tegenover de ingang. Gebouw heeft een "Alpen"-uitstraling. Nette, volledige kamers. Goede matrassen. Wel smalle tweepersoonsbedden. Personeel is attent. Zo werd ´s avonds op het terras aan ons gevraagd of wij ´s-ochtends met onze groep aan één tafel wilden ontbijten. De volgende dag stond er inderdaad 1 tafel voor 7 personen.

• 9Feytons05-02-2007

Goed uitgerust hotel met prima ontbijt in een rustige en prachtige wandel omgeving.

Hotel De Kluis info