Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 10 reviews

8.6FantastischScore uit 10 reviews

10 Reviews over Afrit 28

• 9Erik05-06-2012

Hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt was ook goed. 's Avonds at ik in Zolder-dorp op het terras van het kleine Spaanse café "Sol y Sombra". Ik boekte via touroperator en betaalde 55 euro voor alleengebruik van een tweepersoonskamer met eigen badkamer, een balkonnetje, tv, dvd-speler, koelkast en schrijftafel. Omdat het niet druk was, kreeg ik een upgrade naar een grotere kamer. Sympathiek! Op enkele honderden van het hotel is een LIDL en een taverne.

• 8leilie04-07-2011

knus en gemoedelijk

hotel afrit 28 is een klein maar gemoedelijk hotel, de kamers zijn goed met schoon sanitair( geen schimmels oid) Wij hebben een weekend geboekt van vrijdag t/m zondag. Bedden zijn goed en de kamer is netjes. Er was een minibar maar die was leeg en niet aangesloten. Was voor ons even jammer omdat bij aankomst de bar al gesloten was (23:00 uur) kwam misschien ook dat wij op dat moment de enige gasten waren. Ontvangst zeer hartelijk. Ontbijt is erg goed. Gekookt eitje, verschillende yochurtjes, beleg en brood en zoetwaren voldoende keus, koffie, thee en jus. Top een aanrader. Is 5 minuten naar circuit Zolder.

• 8Albert15-11-2010

Zeer goede plek

Een prima hotel om te vertoeven, goede schone kamer, goed bed en een geweldig ontbijt. je wordt uiterst vriendelijk ontvangen en krijgt goede tips om te eten in de buurt. Ga naar de Koriander

• 10Pila10-08-2009

super

super,de joviale bediening,goed ontbijt,goede bedden maken van dit hotel een dikke aanrader.Ligt op enkele meters van de afrit 28,E314 zonder enige overlast.

• 8PLATTEEUW RONNY02-07-2009

"MIDWEEK-TRIP

2 juli 2009 Zijn net terug van een "midweek" tripje in hotel afrit28 in heusden-zolder,ik kan al het goede bevestigen wat we er van gehoord én gelezen hadden, prachtige grote kamer aan de rustige achterkant van het hotel,en dan die "MADAME"(ongelooflijk)een echte "moederkloek",alleen het beste is wel genoeg voor haar klanten, NOOIT meegemaakt,komen er zeker nog terug. meneer en mevr PLATTEEUW-BAERT UIT TORHOUT

• 9Steven13-10-2008

sterrenhotel

een topweekend gehad Een heel groot compliment voor de gastvrijheid van Brit en Roland Een echte aanrader

• 8Pila07-12-2007

nieuw hotel en reeds op en top up to date.Gaan zeker voor een 4de ster. Proficiat. Isi

• 8meuleman mercedes05-12-2007

zeer proper en verzorgd hotel zeer goed slapen ,sander

• 9nancy05-12-2007

alles was prima in orde er was niks aan te merken ,we gaan zeker eens terug nancy

• 9sandra jaemers02-12-2007

het is er gezellig,en ook vrij rustig geen verkeershinder,best aan te raden ,zeer comfortabel slapen voor een gunstige prijs ,sandra

Hotel Afrit 28 info

Het complex