Hotel Ri Coëme

8.2Fantastisch

België, Limburg (België), Heers

Op vakantie geweest naar Ri Coëme?

8.2Fantastisch

• Sauna

16 reviews over Hotel Ri Coëme

• 2018
    9Luk Cornelissen30-04-2018

één overnachting na familiefeest in de buurt

Zeer vriendelijk onthaal, basic uitgeruste en nette kamers. De lounche sluit in principe om 21u maar je kan/mag nog een nachtmutsje mee naar de kamer nemen. Ontbijt is prima verzorgd en lekker. Enige minpuntje dat wij gemerkt hebben, is de douche in het bad zonder douchegordijn of -scherm.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

8jan schrauwen08-07-2012

zeer klantvriendelijk en rustgevend

een prima (fiets)hotel, door wat hogere ligging en voldoende afstand geen last van drukke weg, terras biedt uitzicht op groot grasveld omrand door bomen, haag en diverse lagere beplantingen en bloemen, het geheel wordt onderhouden met respect voor de natuur, de uitbaters zijn heel behulpzaam en geven veel goede tips voor bijv. restaurantbezoek of (fiets)tochten met bezienswaardigheden, de prijs kwaliteitsverhouding is goed, er zijn zeer goede eetgelegenheden in de buurt, de kamers zijn comfortabel en goed onderhouden,

Gereisd met partner in juni 2012

• 5de_meyer_carine27-05-2012

Vergane glorie

De verwaarloosde tuin en het niet onderhouden terras geven een slechte eerste indruk. De inkomhal en alle gemeenschappelijke ruimtes hebben dringend een opknapbeurt nodig. Kamers zijn netjes, zondermeer. Het ontbijt: zeer basic, geen vers fruitsap of fruit, geen eitje, fantasieloos ontbijt. Dit hotel is zeker geen 90€/overnachting waard!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Corry van Tricht06-05-2012

Gastvrijheid pur sang

Zo gastvrij zijn we nog nooit behandeld in een hotel, en we hebben er al heel wat bezocht! De gastheer gaf ons het gevoel dat we echt bij hem op bezoek waren, informeerde naar onze belevenissen, gaf tips, dacht mee, echt geweldig. Verder ruime kamers, schoon en netjes.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Lia en Nico Beijleveld03-05-2011

Ri Coëme: gastvrij hotel met kunstzinnig tintje

Op een hoog punt in het glooiende landschap van Haspengouw, de fruitstreek van België, ligt het knusse hotel dat wordt gerund door Brigitte en Dany Billen. Beiden doen er alles aan het de gasten, we waren met acht personen, naar de zin te maken. Het hotel dankt zijn naam aan de schilder die er ooit heeft gewoond. Zijn werken, inclusief een kleurrijk glasraam, zijn nog steeds te bewonderen. En wie meer wil weten krijgt tekst en uitleg. Ook aan tips voor uitstapjes ontbreekt het niet. De omgeving , met abdijstad St. Truiden als middelpunt, is rijk aan natuurschoon en cultureel erfgoed. Voor de bloesempracht waren we, eind april 2011, te laat. Het mooie voorjaarsweer vervroegde de bloei met zeker twee weken. Het frisse groen en de ontspruitende vruchten, de vele bezienswaardigheden en toeristische fruitige activiteiten maakten ons driedaags verblijf tot een onvergetelijke trip. Daarom misschien wel een 'tot ziens'. Lia en Nico Beijleveld.
    Woudenberg (NL)

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8Antoon en Toos20-05-2010

gastvrijheid en een ongedwongen sfeer

Met hemelvaart 4 prachtige dagen gehad in het mooie Haspengauw. Prachtige omgeving om te fietsen. De gastvrijheid waarmee we werden ontvangen was hartverwarmend. Zo hoort gastvrijheid te zijn altijd in voor een gesprek nooit opdringerig en goede tips voor tochten en adressen om te gaan eten. Je voelt je gelijk thuis bij jullie. We komen zeker een keer terug.

Antoon Toos

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8EvelynGerardNL07-05-2010

Goede plek om te vertoeven

Hotel Ri Coëme is kleinschalig van opzet. Het is smaakvol ingericht met oog voor sfeervolle details en inrichting zoals een prachtig glas in lood raam en schilderijen van Henri Coëme (een belangrijke Haspengouwse kunstenaar). De entree heeft een parkachtig karakter. In de buurt zijn er vele cultuurrijke dorpen en steden zoals Borgloon en Sint Truiden. Het hotel heeft gastvrije en vriendelijke eigenaren. Hierdoor is het gemoedelijk en sfeervol. Er zijn talloze fiets- en wandelmogelijkheden. De kamers zijn voldoende groot en goed onderhouden. Hotel Ri Coëme is een goede plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Cor Koops30-04-2010

Aan te bevelen

Prachtige omgeving waar de opnames van katarakt zijn gemaakt. Zee gastvrije eigenaren die de fietsroutes uitstippelen.

Gereisd met partner in april 2010

• 9Hans en Reza09-02-2010

prachtige omgeving en prima ambiance

dit hotel is kleinschallig maar wel puur! Gastvrouw Brigitte en gastheer Danny zullen echt alles doen om het je naar de zin te maken; zeker wat betreft gezelligheid, informatie voor leuke uitstapjes en lekker eten. Wij bezochten het hotel in januari, veel attraxcties in de prachtige omgeving zijn dan wel gesloten maar we hebben een hele leuke autotour gemaakt in de met een gehuurde VW Herbie kever en diverse kleine dorpjes bezocht. Eventueel kun je dat ook doen met een Vespa scooter! Wij komen zeker terug in het fruitseizoen want dan is het daar echt mooi. De klapper is de prachtige privesauna met bubbelbad in dit hotel een verademing om daar te zijn! Hans en Reza.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Monique van Oosten16-06-2009

Heerlijk rustige ligging.

Echt familie hotel, met gezellige taverne. Gastheer en gastvrouw uitermate vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel om te verblijven tijdens de Tuindagen van Hex te Heks, wij bezoeken die namelijk elk jaar met onze collectie Agapanthussen, hotel ligt op 10 minuten afstand van Heks.

Zakelijk gereisd in juni 2009

Hotel Ri Coëme info