Hotel Ri Coëme

Kleine hotelsWeer vandaag11°4°
Hotel Ri Coëme
8,9

16 reviews over Hotel Ri Coëme in het Nederlands

één overnachting na familiefeest in de buurt

Luk Cornelissen,
30-4-2018

Zeer vriendelijk onthaal, basic uitgeruste en nette kamers. De lounche sluit in principe om 21u maar je kan/mag nog een nachtmutsje mee naar de kamer nemen. Ontbijt is prima verzorgd en lekker.

Enige minpuntje dat wij gemerkt hebben, is de douche in het bad zonder douchegordijn of -scherm.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

zeer klantvriendelijk en rustgevend

jan schrauwen
8-7-2012

een prima (fiets)hotel, door wat hogere ligging en voldoende afstand geen last van drukke weg, terras biedt uitzicht op groot grasveld omrand door bomen, haag en diverse lagere beplantingen en bloemen, het geheel wordt onderhouden met respect voor de natuur, de uitbaters zijn heel behulpzaam en geven veel goede tips voor bijv. restaurantbezoek of (fiets)tochten met bezienswaardigheden, de prijs kwaliteitsverhouding is goed, er zijn zeer goede eetgelegenheden in de buurt, de kamers zijn comfortabel en goed onderhouden,

Gereisd met partner in juni 2012

Vergane glorie

de_meyer_carine
27-5-2012

De verwaarloosde tuin en het niet onderhouden terras geven een slechte eerste indruk. De inkomhal en alle gemeenschappelijke ruimtes hebben dringend een opknapbeurt nodig. Kamers zijn netjes, zondermeer.

Het ontbijt: zeer basic, geen vers fruitsap of fruit, geen eitje, fantasieloos ontbijt. Dit hotel is zeker geen 90€/overnachting waard!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Gastvrijheid pur sang

Corry van Tricht
6-5-2012

Zo gastvrij zijn we nog nooit behandeld in een hotel, en we hebben er al heel wat bezocht! De gastheer gaf ons het gevoel dat we echt bij hem op bezoek waren, informeerde naar onze belevenissen, gaf tips, dacht mee, echt geweldig. Verder ruime kamers, schoon en netjes.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Ri Coëme: gastvrij hotel met kunstzinnig tintje

Lia en Nico Beijleveld
3-5-2011

Op een hoog punt in het glooiende landschap van Haspengouw, de fruitstreek van België, ligt het knusse hotel dat wordt gerund door Brigitte en Dany Billen. Beiden doen er alles aan het de gasten, we waren met acht personen, naar de zin te maken. Het hotel dankt zijn naam aan de schilder die er ooit heeft gewoond. Zijn werken, inclusief een kleurrijk glasraam, zijn nog steeds te bewonderen. En wie meer wil weten krijgt tekst en uitleg. Ook aan tips voor uitstapjes ontbreekt het niet. De omgeving , met abdijstad St. Truiden als middelpunt, is rijk aan natuurschoon en cultureel erfgoed. Voor de bloesempracht waren we, eind april 2011, te laat. Het mooie voorjaarsweer vervroegde de bloei met zeker twee weken. Het frisse groen en de ontspruitende vruchten, de vele bezienswaardigheden en toeristische fruitige activiteiten maakten ons driedaags verblijf tot een onvergetelijke trip. Daarom misschien wel een 'tot ziens'.

Lia en Nico Beijleveld.

Woudenberg (NL)

Gereisd met vrienden in april 2011

gastvrijheid en een ongedwongen sfeer

Antoon en Toos
20-5-2010

Met hemelvaart 4 prachtige dagen gehad in het mooie Haspengauw.

Prachtige omgeving om te fietsen.

De gastvrijheid waarmee we werden ontvangen was hartverwarmend.

Zo hoort gastvrijheid te zijn altijd in voor een gesprek nooit opdringerig en goede tips voor tochten en adressen om te gaan eten.

Je voelt je gelijk thuis bij jullie.

We komen zeker een keer terug.

Antoon Toos

Gereisd met vrienden in mei 2010

Goede plek om te vertoeven

EvelynGerardNL
7-5-2010

Hotel Ri Coëme is kleinschalig van opzet. Het is smaakvol ingericht met oog voor sfeervolle details en inrichting zoals een prachtig glas in lood raam en schilderijen van Henri Coëme (een belangrijke Haspengouwse kunstenaar). De entree heeft een parkachtig karakter. In de buurt zijn er vele cultuurrijke dorpen en steden zoals Borgloon en Sint Truiden. Het hotel heeft gastvrije en vriendelijke eigenaren. Hierdoor is het gemoedelijk en sfeervol. Er zijn talloze fiets- en wandelmogelijkheden. De kamers zijn voldoende groot en goed onderhouden. Hotel Ri Coëme is een goede plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in april 2010

Aan te bevelen

Cor Koops
30-4-2010

Prachtige omgeving waar de opnames van katarakt zijn gemaakt. Zee gastvrije eigenaren die de fietsroutes uitstippelen.

Gereisd met partner in april 2010

prachtige omgeving en prima ambiance

Hans en Reza
9-2-2010

dit hotel is kleinschallig maar wel puur!

Gastvrouw Brigitte en gastheer Danny zullen echt alles doen om het je naar de zin te maken; zeker wat betreft gezelligheid, informatie voor leuke uitstapjes en lekker eten. Wij bezochten het hotel in januari, veel attraxcties in de prachtige omgeving zijn dan wel gesloten maar we hebben een hele leuke autotour gemaakt in de met een gehuurde VW Herbie kever en diverse kleine dorpjes bezocht.

Eventueel kun je dat ook doen met een Vespa scooter!

Wij komen zeker terug in het fruitseizoen want dan is het daar echt mooi.

De klapper is de prachtige privesauna met bubbelbad in dit hotel een verademing om daar te zijn!

Hans en Reza.

Gereisd met partner in januari 2010

Heerlijk rustige ligging.

Monique van Oosten
16-6-2009

Echt familie hotel, met gezellige taverne.

Gastheer en gastvrouw uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel om te verblijven tijdens de Tuindagen van Hex te Heks, wij bezoeken die namelijk elk jaar met onze collectie Agapanthussen, hotel ligt op 10 minuten afstand van Heks.

Gereisd zakelijk in juni 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Ri Coëme voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ri Coëme in Heers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ri Coëme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.