Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

2 Reviews over MIchaelhoeve

• 10hauspie dieter20-08-2017

geslaagde vakantie

Samen met onze twee kindjes 1 en 3 jaar zijn we een weekje op fietsvakantie naar Heers geweest. Wij hadden een vakantie woning met twee slaapkamers en maaltijden s'avonds. De vakantie woning was praktisch ingericht en ideaal voor ons vier. De maaltijden van Diane waren steeds lekker en verzorgd. De hoeve was een paradijs voor ons kinderen. Een echte aanrader voor gezinnen

• 9fam. O24-12-2009

Perfecte boerderijvakantie

Wij verbleven hier 10 dagen in half pension. Bij aankomst overvalt de rust je! We verbleven in het grootste appartement met alle comfort. De binnenplaats in afgesloten dus ideaal voor de kinderen. Na het ontbijt krijgen de kinderen de restjes voor de dieren of mochten ze mee in de tractor. Je mag vrij de pony van de wei halen om rondjes te rijden op de binnenplaats. Er is speelgoed aanwezig en je kan er perfect je fietsen opbergen. De maaltijden zijn klaargemaakt met de specialiteiten uit de streek. We hebben ongeloofelijk veel uitstappen gemaakt vanuit de boerderij: Sint-Truiden (fietszoektocht, wekelijkse markt), Tongeren (gevangenis), Plop-indoor, Bokrijk, Europlanetarium, de mijnen van Blegny, rit met een ezel en kar, daguitstap naar Maastricht. Mijn kinderen spreken er nu nog van!

Bed & Breakfast MIchaelhoeve info

• Adresgegevens