Hotel Karrehof

14 reviews over Hotel Karrehof in het Nederlands

midweek fietsen karrehof

sabrien
31-3-2012

Wij hebben een midweek verbleven in het karrehof. Als je geniet van rust en stilte ben je hier aan het juiste adres. Het avondeten wordt er klaargemaakt door de zoon des huizes. Na een fikse fietstocht had ik nog steeds honger. Het eten was lekker maar te weinig. Het ontbijt bestond uit brood (gekocht bij een bakker) en heerlijke zelfgemaakte confituur. Ik miste wel een pistolet bij het ontbijt. Ook kregen we in het verblijf weinig informatie over de mogelijkheden die er zijn om te fietsen in de streek. Kortom prijs/kwaliteit hebben wij niet gekregen wat we toch wel gewoon zijn.

Gereisd met partner in maart 2012

Eenvoudig maar o zo vriendelijk

M.schelpe
2-8-2011

Dit is reeds het tweede bezoek aan Hotel Karrenhof.Uitstekende bediening ,vriendelijk,hulpvaardig,geriefelijke kamers.Het ontbijt is rijkelijk en lekker.Het avondmaal is subliem,vooral de viergangenmenu die vervat zit in een arrangement.

Werkelijk een aanrader.Vanuit het hotel mogelijkheden om mooie fietstochten te maken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

fantastische plaats om te fietsen

van nieuwenhuyse carine
4-2-2011

het verblijf was rustig het eten was er zeer lekker en ontvangst goed

alleen jammer dat de kamer waar wij verbleven niet voorzien was van degelijke verluchting en lichtinval ,een velux van amper een halve vierkante meter

natuurlijk hebt ge de charme van oude boerderij .

Gereisd met partner in augustus 2010

Erg leuk , gemoedelijk en toch proffesioneel

J.Audenaerd
25-4-2010

Echt een aanrader als uitgangspunt voor leuke fietstochten.

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karrehof in Heers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karrehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.