Hotel Karrehof

6 reviews over Hotel Karrehof in het Nederlands

Aanrader

Luc & Nicole
14-9-2015

Vriendelijke mensen, uitstekende ligging, voldoende en super lekker ontbijt en avondeten. Mooie kamers.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2015

Een aanrader

Jean De Meyer
14-9-2015

Heel goede uitvalsbasis voor wandelaars of fietsers. Rustig gelegen, je wordt er ' s morgens verwend met ontbijt met o.a. heerlijke zelfgemaakte confituur, fruit uit eigen tuin. 's Avonds wordt je verwend met de kookkunsten van zoon Frederik met eigen groentjes vers uit de tuin.

Negatieve kritiek onterecht!! Wij keren er met plezier terug volgend jaar in de bloesemtijd 😄

Gereisd met vrienden in september 2015

Karrehof is een authentieke B&B in een mooie vierkantshoeve, uitgebaat door de heel vriendelijke en gastvrije familie Vanmarsenille. De familiekamers zijn heel ruim en interessant voor wie jonge kinderen Wij verbleven er met 20 personen en iedereen was zeer te spreken over het Karrehof, met een bijzondere vermelding voor het ontbijt met meer dan 10 zelfgemaakte confituren.

Gereisd met vrienden in november 2014

Onthaast plek

Rien
5-8-2013

Hoevehotel Karrehof ligt in het plaatsje Batheers in Haspengauw, Belgisch Limburg. Erg rustig gelegen. Dit gebied is het fruitgebied van België. Het hotel heeft eenvoudige maar goede kamers. Tevens is er een apart gelegen vakantiehuis. Moeder Isabelle heeft de algehele leiding. Zoon Adriaan verbouwt in zijn serre (Kas) allerlei lekkers wat zijn tweeling broer Frederik omtovert tot heerlijke gerechten. Samen met mijn vrouw en vrienden hebben wij van 29 juli 2013 t/m 1 augustus deze plek gebruikt als uitvalsbasis om te golfen op de vele fantastische banen in de omgeving. 's Avonds genoten wij dan van de kookkunsten van Frederik. Hij maakte dagelijks een gastronomische 4-gangen maaltijd voor ons met bijpassende wijnen. Voortreffelijk, heerlijk. Echt luxe om zo verwend te worden. Dit was inmiddels ons 12e bezoek aan de Karrehof. Dit is denk ik veelzeggend!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Eenvoudig maar o zo vriendelijk

M.schelpe
2-8-2011

Dit is reeds het tweede bezoek aan Hotel Karrenhof.Uitstekende bediening ,vriendelijk,hulpvaardig,geriefelijke kamers.Het ontbijt is rijkelijk en lekker.Het avondmaal is subliem,vooral de viergangenmenu die vervat zit in een arrangement.

Werkelijk een aanrader.Vanuit het hotel mogelijkheden om mooie fietstochten te maken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Erg leuk , gemoedelijk en toch proffesioneel

J.Audenaerd
25-4-2010

Echt een aanrader als uitgangspunt voor leuke fietstochten.

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karrehof in Heers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karrehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.