Hotel Karrehof

Hotel Karrehof
9,8

7 reviews over Hotel Karrehof in het Nederlands

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Guido en Lieve Schellebelle,
11-10-2018

Nadat we eind maart 2018 twee dagen met één overnachting verbleven in het Karrehof en we via Zoover reeds lieten verstaan dat dit voor herhaling vatbaar was,

zijn we al in september 2018 voor drie dagen en twee nachten - arrangement Vlaanderen Vakantieland - alweer op deze leuke vierkantshoeve beland. Het was ideaal weer om te fietsen en te wandelen met ' s avonds een (H)eerlijke maaltijd in het restaurant Marsnil , waar zoon Frederique alweer echte lekkere schilderijtjes op ons bord toverde en waar we konden genieten van de heerlijke zelf gebottelde wijnen van tweelingsbroer Adrien. Ook het ontbijt met dank aan Isabel was ook weer fantastisch.

We kregen ook van andere gasten die aldaar een vakantiewoning huurden een

rondleiding .. Zeer mooi en sfeervol ingericht voor acht personen.

Een familiale sfeer, ongedwongen en rustig … wij komen zeker nog een derde

maal terug... hopelijk kunnen we dan de bloesems bewonderen.

Gereisd met partner in september 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Guido en Lieve Schellebelle,
2-4-2018

Vriendelijke en familiale sfeer. Prima opgevangen door Isabel. Arrangement met ' s avonds een overheerlijke en copieuze maaltijd in het restaurant Marsnil met chef Frederik Cornelis, bijgestaan door zijn (tweelings)broer Adriaan die ons op onze aanvraag zijn heerlijke zelf gemaakte wijn Chardonney liet proeven .De chef persoonlijk en zijn broer gaven bij elk gerecht info over de gerechten en de herkomst van de geschonken wijn .Het is overduidelijk dat zij dit allen doen met passie .

Zij verdienen minstens één ster (Gault Millau of Michelin)...alhoewel zij volgens hun zeggen liever "gewoon" verder blijven doen zonder de stress die het gevolg zou kunnen zijn van een toegekende ster .

Aanrader... prima uitvalsbasis voor wandelingen in de bloesems (dit jaar echter

wat later) en/of fietstochten. Ook ontbijt met dagverse producten prima in orde.

Wij keren zeker nog eens terug .

Gereisd met partner in maart 2018

Mijn vaste vakantieplek

Tommy,
7-6-2017

Al 20+ jaren kom ik hier en ik zal altijd blijven terugkeren.

De uitbaters staan altijd klaar voor een praatje en maken het enorm gezellig. Ze zullen zichzelf echter niet aan je opdringen zodat je van de zalige rust kan genieten.

Niet alles is piekfijn in orde en naar moderne normen, maar daarvoor kom je niet naar hier. Hier kom je naartoe als je wil weg zijn van de drukte thuis, maar je wel wil thuis voelen en onder vrienden.

Gereisd met partner in januari 2017

niet voor herhaling vatbaar

martine
23-7-2016

De omgeving is zeer mooi om te fietsen en te wandelen (wel zeer heuvelachtig) en rustig gelegen.De binnenkoer van de hoeve oogt niet uitnodigend en de gastvrouw lijkt uitgeblust.De tweepersoonskamer die wij hadden was zeer klein rook muf en gedateerd.De tv was kapot , de deur ging niet in het slot en er werd ook niks aan gedaan.Het onbijt was basic elke dag brood geen pistolets wel zeer veel keuze in zelfgemaakte confituren maar daar bleef het ook bij.Het avondmaal was ook weer vrij eenvoudig,wij hadden hogere verwachtingen van de chef kok die trouwens wel zeer sympatiek was.

Bij ons heeft dit verblijf niet hoog gescoord en komen daarom zeker niet meer weder;

Gereisd met partner in juli 2016

Plek om nog terug te keren!

De Troch Eliane
22-5-2016

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt en fijn avondeten met verse producten door de zoon gekweekt en de oudste zoon met liefde klaar gemaakt. Kamers zijn eenvoudig maar landelijk, aangepast aan het buitenleven op een hoeve. Meer verwacht ik niet, een goed bed, een goeie douche en gezelligheid.

De negatieve kritiek is onterecht. Op het moment dat wij er logeerden kwam er een jonge "pelgrim" op weg naar Compostella en die mocht gewoon alles gratis mee eten, dat is toch wel gastvrij, denk ik. Ik denk dus dat het ook voor te logeren met kinderen een goede plek is.

Goeie uitvalsbasis voor fietstochten.

Gereisd met partner in september 2015

midweek fietsen karrehof

sabrien
31-3-2012

Wij hebben een midweek verbleven in het karrehof. Als je geniet van rust en stilte ben je hier aan het juiste adres. Het avondeten wordt er klaargemaakt door de zoon des huizes. Na een fikse fietstocht had ik nog steeds honger. Het eten was lekker maar te weinig. Het ontbijt bestond uit brood (gekocht bij een bakker) en heerlijke zelfgemaakte confituur. Ik miste wel een pistolet bij het ontbijt. Ook kregen we in het verblijf weinig informatie over de mogelijkheden die er zijn om te fietsen in de streek. Kortom prijs/kwaliteit hebben wij niet gekregen wat we toch wel gewoon zijn.

Gereisd met partner in maart 2012

fantastische plaats om te fietsen

van nieuwenhuyse carine
4-2-2011

het verblijf was rustig het eten was er zeer lekker en ontvangst goed

alleen jammer dat de kamer waar wij verbleven niet voorzien was van degelijke verluchting en lichtinval ,een velux van amper een halve vierkante meter

natuurlijk hebt ge de charme van oude boerderij .

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karrehof in Heers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karrehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.