Hotel Karrehof **

Review geschreven door Rien

Onthaast plek

Rien,
5-8-2013

Hoevehotel Karrehof ligt in het plaatsje Batheers in Haspengauw, Belgisch Limburg. Erg rustig gelegen. Dit gebied is het fruitgebied van België. Het hotel heeft eenvoudige maar goede kamers. Tevens is er een apart gelegen vakantiehuis. Moeder Isabelle heeft de algehele leiding. Zoon Adriaan verbouwt in zijn serre (Kas) allerlei lekkers wat zijn tweeling broer Frederik omtovert tot heerlijke gerechten. Samen met mijn vrouw en vrienden hebben wij van 29 juli 2013 t/m 1 augustus deze plek gebruikt als uitvalsbasis om te golfen op de vele fantastische banen in de omgeving. 's Avonds genoten wij dan van de kookkunsten van Frederik. Hij maakte dagelijks een gastronomische 4-gangen maaltijd voor ons met bijpassende wijnen. Voortreffelijk, heerlijk. Echt luxe om zo verwend te worden. Dit was inmiddels ons 12e bezoek aan de Karrehof. Dit is denk ik veelzeggend!

Gereisd met vrienden in juli 2013