Nog steeds voor herhaling vatbaar

Review geschreven door Guido en Lieve Schellebelle

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Guido en Lieve Schellebelle,
11-10-2018

Nadat we eind maart 2018 twee dagen met één overnachting verbleven in het Karrehof en we via Zoover reeds lieten verstaan dat dit voor herhaling vatbaar was,

zijn we al in september 2018 voor drie dagen en twee nachten - arrangement Vlaanderen Vakantieland - alweer op deze leuke vierkantshoeve beland. Het was ideaal weer om te fietsen en te wandelen met ' s avonds een (H)eerlijke maaltijd in het restaurant Marsnil , waar zoon Frederique alweer echte lekkere schilderijtjes op ons bord toverde en waar we konden genieten van de heerlijke zelf gebottelde wijnen van tweelingsbroer Adrien. Ook het ontbijt met dank aan Isabel was ook weer fantastisch.

We kregen ook van andere gasten die aldaar een vakantiewoning huurden een

rondleiding .. Zeer mooi en sfeervol ingericht voor acht personen.

Een familiale sfeer, ongedwongen en rustig … wij komen zeker nog een derde

maal terug... hopelijk kunnen we dan de bloesems bewonderen.

Gereisd met partner in september 2018