Absoluut voor herhaling vatbaar

Review geschreven door Guido en Lieve Schellebelle

Absoluut voor herhaling vatbaar

Guido en Lieve Schellebelle,
2-4-2018

Vriendelijke en familiale sfeer. Prima opgevangen door Isabel. Arrangement met ' s avonds een overheerlijke en copieuze maaltijd in het restaurant Marsnil met chef Frederik Cornelis, bijgestaan door zijn (tweelings)broer Adriaan die ons op onze aanvraag zijn heerlijke zelf gemaakte wijn Chardonney liet proeven .De chef persoonlijk en zijn broer gaven bij elk gerecht info over de gerechten en de herkomst van de geschonken wijn .Het is overduidelijk dat zij dit allen doen met passie .

Zij verdienen minstens één ster (Gault Millau of Michelin)...alhoewel zij volgens hun zeggen liever "gewoon" verder blijven doen zonder de stress die het gevolg zou kunnen zijn van een toegekende ster .

Aanrader... prima uitvalsbasis voor wandelingen in de bloesems (dit jaar echter

wat later) en/of fietstochten. Ook ontbijt met dagverse producten prima in orde.

Wij keren zeker nog eens terug .

Gereisd met partner in maart 2018