niet voor herhaling vatbaar

Review geschreven door martine

niet voor herhaling vatbaar

martine,
23-7-2016

De omgeving is zeer mooi om te fietsen en te wandelen (wel zeer heuvelachtig) en rustig gelegen.De binnenkoer van de hoeve oogt niet uitnodigend en de gastvrouw lijkt uitgeblust.De tweepersoonskamer die wij hadden was zeer klein rook muf en gedateerd.De tv was kapot , de deur ging niet in het slot en er werd ook niks aan gedaan.Het onbijt was basic elke dag brood geen pistolets wel zeer veel keuze in zelfgemaakte confituren maar daar bleef het ook bij.Het avondmaal was ook weer vrij eenvoudig,wij hadden hogere verwachtingen van de chef kok die trouwens wel zeer sympatiek was.

Bij ons heeft dit verblijf niet hoog gescoord en komen daarom zeker niet meer weder;

Gereisd met partner in juli 2016