Plek om nog terug te keren!

Hotel Karrehof **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door De Troch Eliane

Plek om nog terug te keren!

De Troch Eliane,
22-5-2016

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt en fijn avondeten met verse producten door de zoon gekweekt en de oudste zoon met liefde klaar gemaakt. Kamers zijn eenvoudig maar landelijk, aangepast aan het buitenleven op een hoeve. Meer verwacht ik niet, een goed bed, een goeie douche en gezelligheid.

De negatieve kritiek is onterecht. Op het moment dat wij er logeerden kwam er een jonge "pelgrim" op weg naar Compostella en die mocht gewoon alles gratis mee eten, dat is toch wel gastvrij, denk ik. Ik denk dus dat het ook voor te logeren met kinderen een goede plek is.

Goeie uitvalsbasis voor fietstochten.

Gereisd met partner in september 2015