Géén boekingskosten

+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 14 reviews

14 Reviews over Karrehof

• 10Guido en Lieve Schellebelle11-10-2018

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Nadat we eind maart 2018 twee dagen met één overnachting verbleven in het Karrehof en we via Zoover reeds lieten verstaan dat dit voor herhaling vatbaar was, zijn we al in september 2018 voor drie dagen en twee nachten - arrangement Vlaanderen Vakantieland - alweer op deze leuke vierkantshoeve beland. Het was ideaal weer om te fietsen en te wandelen met ' s avonds een (H)eerlijke maaltijd in het restaurant Marsnil , waar zoon Frederique alweer echte lekkere schilderijtjes op ons bord toverde en waar we konden genieten van de heerlijke zelf gebottelde wijnen van tweelingsbroer Adrien. Ook het ontbijt met dank aan Isabel was ook weer fantastisch. We kregen ook van andere gasten die aldaar een vakantiewoning huurden een rondleiding .. Zeer mooi en sfeervol ingericht voor acht personen. Een familiale sfeer, ongedwongen en rustig … wij komen zeker nog een derde maal terug... hopelijk kunnen we dan de bloesems bewonderen.

• 10Guido en Lieve Schellebelle02-04-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Vriendelijke en familiale sfeer. Prima opgevangen door Isabel. Arrangement met ' s avonds een overheerlijke en copieuze maaltijd in het restaurant Marsnil met chef Frederik Cornelis, bijgestaan door zijn (tweelings)broer Adriaan die ons op onze aanvraag zijn heerlijke zelf gemaakte wijn Chardonney liet proeven .De chef persoonlijk en zijn broer gaven bij elk gerecht info over de gerechten en de herkomst van de geschonken wijn .Het is overduidelijk dat zij dit allen doen met passie . Zij verdienen minstens één ster (Gault Millau of Michelin)...alhoewel zij volgens hun zeggen liever "gewoon" verder blijven doen zonder de stress die het gevolg zou kunnen zijn van een toegekende ster . Aanrader... prima uitvalsbasis voor wandelingen in de bloesems (dit jaar echter wat later) en/of fietstochten. Ook ontbijt met dagverse producten prima in orde. Wij keren zeker nog eens terug .

• 9Tommy07-06-2017

Mijn vaste vakantieplek

Al 20+ jaren kom ik hier en ik zal altijd blijven terugkeren. De uitbaters staan altijd klaar voor een praatje en maken het enorm gezellig. Ze zullen zichzelf echter niet aan je opdringen zodat je van de zalige rust kan genieten. Niet alles is piekfijn in orde en naar moderne normen, maar daarvoor kom je niet naar hier. Hier kom je naartoe als je wil weg zijn van de drukte thuis, maar je wel wil thuis voelen en onder vrienden.

• 5martine23-07-2016

niet voor herhaling vatbaar

De omgeving is zeer mooi om te fietsen en te wandelen (wel zeer heuvelachtig) en rustig gelegen.De binnenkoer van de hoeve oogt niet uitnodigend en de gastvrouw lijkt uitgeblust.De tweepersoonskamer die wij hadden was zeer klein rook muf en gedateerd.De tv was kapot , de deur ging niet in het slot en er werd ook niks aan gedaan.Het onbijt was basic elke dag brood geen pistolets wel zeer veel keuze in zelfgemaakte confituren maar daar bleef het ook bij.Het avondmaal was ook weer vrij eenvoudig,wij hadden hogere verwachtingen van de chef kok die trouwens wel zeer sympatiek was. Bij ons heeft dit verblijf niet hoog gescoord en komen daarom zeker niet meer weder;

• 9De Troch Eliane22-05-2016

Plek om nog terug te keren!

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt en fijn avondeten met verse producten door de zoon gekweekt en de oudste zoon met liefde klaar gemaakt. Kamers zijn eenvoudig maar landelijk, aangepast aan het buitenleven op een hoeve. Meer verwacht ik niet, een goed bed, een goeie douche en gezelligheid. De negatieve kritiek is onterecht. Op het moment dat wij er logeerden kwam er een jonge "pelgrim" op weg naar Compostella en die mocht gewoon alles gratis mee eten, dat is toch wel gastvrij, denk ik. Ik denk dus dat het ook voor te logeren met kinderen een goede plek is. Goeie uitvalsbasis voor fietstochten.

• 9Luc & Nicole14-09-2015

Aanrader

Vriendelijke mensen, uitstekende ligging, voldoende en super lekker ontbijt en avondeten. Mooie kamers. Voor herhaling vatbaar.

• 10Jean De Meyer14-09-2015

Een aanrader

Heel goede uitvalsbasis voor wandelaars of fietsers. Rustig gelegen, je wordt er ' s morgens verwend met ontbijt met o.a. heerlijke zelfgemaakte confituur, fruit uit eigen tuin. 's Avonds wordt je verwend met de kookkunsten van zoon Frederik met eigen groentjes vers uit de tuin. Negatieve kritiek onterecht!! Wij keren er met plezier terug volgend jaar in de bloesemtijd 😄

• 3Annelies03-09-2015

Nooit meer!

Kamer is proper maar ruikt heel muf. Zitplaatsen in de living volledig tot op de draad versleten. Geen faciliteiten op de kamer zoals water, wifi of televisie. Uitbaatster is haar fut kwijt leek ons, absoluut niet kindvriendelijk. Het ontbijt was ronduit zielig! Op dag 1 enkel brood, op dag 2 voor elks 1 pistolet. Geen koffiekoeken, geen choco of ontbijtgranen voor de kinderen, geen vers fruit (onbegrijpelijk voor een b&b tussen de fruitboeren ...) Het was ronduit een triestige beleving in het Karrehof!

• 9Luc E03-11-2014

Perfecte uitvalsbasis om Haspengouw te ontdekken

Karrehof is een authentieke B&B in een mooie vierkantshoeve, uitgebaat door de heel vriendelijke en gastvrije familie Vanmarsenille. De familiekamers zijn heel ruim en interessant voor wie jonge kinderen Wij verbleven er met 20 personen en iedereen was zeer te spreken over het Karrehof, met een bijzondere vermelding voor het ontbijt met meer dan 10 zelfgemaakte confituren.

• 8Rien05-08-2013

Onthaast plek

Hoevehotel Karrehof ligt in het plaatsje Batheers in Haspengauw, Belgisch Limburg. Erg rustig gelegen. Dit gebied is het fruitgebied van België. Het hotel heeft eenvoudige maar goede kamers. Tevens is er een apart gelegen vakantiehuis. Moeder Isabelle heeft de algehele leiding. Zoon Adriaan verbouwt in zijn serre (Kas) allerlei lekkers wat zijn tweeling broer Frederik omtovert tot heerlijke gerechten. Samen met mijn vrouw en vrienden hebben wij van 29 juli 2013 t/m 1 augustus deze plek gebruikt als uitvalsbasis om te golfen op de vele fantastische banen in de omgeving. 's Avonds genoten wij dan van de kookkunsten van Frederik. Hij maakte dagelijks een gastronomische 4-gangen maaltijd voor ons met bijpassende wijnen. Voortreffelijk, heerlijk. Echt luxe om zo verwend te worden. Dit was inmiddels ons 12e bezoek aan de Karrehof. Dit is denk ik veelzeggend!

Hotel Karrehof info

Het complex