Vakantiepark De Lage Kempenstersterster

Tonen op kaart

176 reviews over Vakantiepark De Lage Kempen

• 2019
    10fam moens erauw17-08-2019

Voor ons gevoel een aanrader

Bij aankomst vriendelijk onthaal, camping is netjes en voorzien van proper sanitair dat meerdere malen per dag schoongemaakt word (lijst is te zien van schoonmaakbeurten),en als er eens iets niet netjes is , als je een vraag of voor gelijk wat hulp of info nodig hebt , helpen ze je graag verder.Voor kinderen groot en klein een aanrader , zwembad top springkussen voor de kleintjes en go karten (gratis). prima uitvalbasis voor fietstochten en wandelingen. Al meerdere malen geweest en keren zeker terug.dicht bij huis en toch ver weg, Marc ,Gonnie , doe zo verder .

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Janssen09-08-2019

1 x niet meer

Ontzettend leuke camping, maar echt super jammer dat er niet naar de schoonmaak en onderhoud van de chalets gekeken word , het is oud en daar hebben we nog niet zo'n probleem mee maar de chalets zijn gewoon smerig, onder het bed lag nog een cracker met jam, keiharde matrassen , dode vliegen , de douche ook echt niet schoon en een heel klein straaltje In het eetcafé konden de kinderen geen patatje krijgen,dat moest bij het zwembad . Zwembad is wel super leuk.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Bosma05-08-2019

Weer snel naar huis!

Bij aankomst kom je op een mooi terrein met vriendelijk personeel. Het huren van een chalet/bungalow hoe ze het ook maar willen noemen is echt niet aan te raden, het is oud, vies, veel dingen zijn stuk en het stinkt. Oplossen van de problemen is dan ook niet te doen. De matrassen zijn echt aan vervanging toe, een wasrek waar allemaal roestvlekken op zitten dus de was niet op kan drogen, nog tandpasta in de wasbak/spiegelkast, kapotte vloerbedekking, stoelen/banken die vol vlekken zitten, eigenlijk te veel om op te noemen zo slecht. Daarom ook het besluit genomen om na een paar dagen al te vertrekken en de vakantie anders af te sluiten. Wij hebben zelfs plastic bestek en borden aangeschaft omdat we niet van de spullen die daar staan wilden eten en drinken. Ze moeten zich schamen om zoiets nog te verhuren.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Demion Jonkers01-08-2019

Het is leuk om naar toe te gaan het zwembad en springkussen heb ik zelf de meeste tijd doorgebracht en natuurlijk ook de animaties het waren goede animaties en het was een leuk verblijf de eigenaars Mark en Gonnie zeggen ook altijd heel vriendelijk goedendag.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Espejela27-07-2019

Camping prima, huisjes niet te doen.

We zijn hier een paar nachten geweest met 2 kinderen. Ruime caravan/tentplekken. Sanitair is verouderd. Douchestraal is heel zacht (lees: pisstraal) en kan alleen aan of uit. Zelf temperatuur instellen zou wel erg fijn zijn. Prima zwembad met leuke glijbanen. Wel erg druk op warme dagen, omdat er ook niet-campinggasten mogen komen. Broodjesservice voor de volgende ochtend prima, broodjes wel aan de prijs. De huisjes/bouwketen op de camping zijn echt aan vervanging toe. Stapelbedden uit de jaren 70, een trampoline veert nog minder. Matrassen (versleten), kussens en dekbedden zijn vies. Eigen douche en toilet is fijn, maar wel erg vieze (kit)randen in de douchebak.

• 7Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Silvia Bavelaar27-12-2018

Leuke kindvriendelijke camping

Leuke camping en leuke animatie voor de kinderen. Onze zoon van 7 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Zwembad ook heel leuk maar soms wel een beetje te druk omdat dit ook vanuit buitenaf door bezoekers bezocht kan worden. Aardige en behulpzame eigenaren. Het bos aan de overkant van de camping is echt fantastisch om te wandelen.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Torn Broers22-09-2018

Genieten!

Mooie omgeving. Veel wandel en fietsroutes in de omgeving. Top zwembad. Gezellig. Rustig. Campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime plekken. Honden zijn toegestaan, wat voor ons niet hoeft. Er worden gidsen uitgereikt met voldoende uitstapjes in nabije omgeving en verder weg, voor alle leeftijden.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Janine B05-09-2018

Prima voor ons, geen seconde verveeld.

Een leuk vakantiepark voor de kids. Precies wat wij voor hen wilde, ze hadden 3 maal daags animatie en konden ook heerlijk hun eigen gang gaan. Bungalows zijn inderdaad wat verouderd, maar hadden alles wat we nodig hadden in die week. Bij mankementen werden wij direct geholpen, super! Zwembad was wat aan de frisse kant als het rond de 22/23 graden buiten was, dat is jammer. Na 22:00 was het ook echt rustig, dit vonden wij ook prettig. Wij komen zeker terug.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jos Manshande03-09-2018

Goed!

No-Nonsens camping, eenvoudig en functioneel. Sanitair werd goed onderhouden, op opmerkingen over het sanitair werd direct gereageerd. Ik vond het een kleine maar belangrijke plus dat er altijd handzeep bij de toiletten stond. Ik mocht op mijn verzoek ook een onderhoudsklusje doen. Dus campinggast, als u denkt: dat is net een klusje voor mij. Meldt het en u kunt aan de slag. Het is te zien dat er nog gewerkt wordt aan verschillende verbeteringen. De sfeer en hoe een camping er uitziet wordt naar mijn mening voor het grootste deel bepaald door de gasten. De omgeving is voor fietsers en wandelaars heel mooi, de winkels waren wat verder van de camping . Het zwembad is duidelijk bestemd voor meer dan alleen campinggasten. Voor zover ik weet wordt het water niet verwarmd dus in voor- en najaar is dat best fris maar met de afgelopen warme zomer was dat natuurlijk geen punt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Desmedt25-08-2018

Weer een tevreden verlof

Vooral goed onderhouden sanitair wat op een camping toch zeer belangrijk is. Ook de uitbaters waren nog steeds vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime staanplaatsen met veel zon. Goed werkende broodbesteldienst. Eenvoudige maar zeer voordelige eetgelegenheid in cafetaria. Tevreden en volgend jaar komen wij terug

Gereisd met partner in augustus 2018

17 tips over Vakantiepark De Lage Kempen

• marcovanlenten, 20-07-2014

de camping ligt in een mooie natuur, er is veel te doen in de omgeving onder andere MARKT, PLOPSALAND, BOKRIJK OPEN LUCHT MUSEA, BOBBEJAANLAND, een hele leuke DIERENTUIN, kort om voor ieder wat wils en je hoeft je echt niet te vervelen.

• ingrid altena, 21-07-2013

En niet te vergeten De Eindhoeve, een ijsboerderij waar ze heerlijk ijs verkopen.

• Jeroen en Chantal, 11-09-2013
    • Neem toiletpapier mee :)
    • Als je van vliegtuigjes kijken houdt, is het leuk om eens naar het militair oefenterrein toe te gaan om te kijken hoe de straaljagers opstijgen/landen
    • De marktjes zijn leuk om eens te bezoeken
    • Het zwembadwater mag wat warmer
    • Gonnie is een lieve gastvrouw

3 vragen over Vakantiepark De Lage Kempen

• gerjakrul, 25-04-2015

plaatsen met zon

wij willen aankomende zomer graag naar deze camping. kan iemand mij misschien vertellen wat een mooie grote plek in de zon is. we willen graag een ruime plek en lekker in de zon

Marco van Lochem, 26-07-2015

18 C is een prima plekje, in de ochtend zon en in de middag, vanaf 18.15 uur in de schaduw

• jessica , 15-08-2013

paard meenemen

graag zou ik willen weten of er in de buurt van het vakantiepark een mogelijkheid is om je paard te stallen of een paard te huren

gonnie, 17-09-2013

Hallo Jessica

je kunt bij ons in de straat een paard huren om in de bossen te rijden. Je moet wel eerst laten zien dat je kan rijden. Om te weten of je daar je paard ook kan stallen moet je contact met hun opnemen. Je kunt hun gegevens vinden onder "patjeshoeve".

met vriendelijke groeten

Gonnie en Marc

• maria , 24-08-2012

accomedatie

zijn er ook huisjes die wat privacy hebben, kon ik namelijk op de fotos niet echt goed zien

Fred, 26-08-2012

Hoi, Natuurlijk bepaal je zelf hoeveel privacy je wilt hebben. Maar er liggen voldoende accomodaties aan de rand van het terrein tussen het groen. Bovendien zullen nu niet alle huisjes meer verhuurd zijn, dus er zal voldoende keuze zijn. Advies: gewoon ernaartoe gaan en zélf je keuze maken. Je zult er geen spijt van krijgen. Grt Fred

Vakantiepark De Lage Kempen info

• Aantal sterrenstersterster