Vakantiepark De Lage Kempen

Leuke kindvriendelijke camping

Silvia Bavelaar
27-12-2018
  • Onderkomen8

Leuke camping en leuke animatie voor de kinderen. Onze zoon van 7 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Zwembad ook heel leuk maar soms wel een beetje te druk omdat dit ook vanuit buitenaf door bezoekers bezocht kan worden. Aardige en behulpzame eigenaren. Het bos aan de overkant van de camping is echt fantastisch om te wandelen.

Genieten!

Fam. Torn Broers
22-9-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Mooie omgeving. Veel wandel en fietsroutes in de omgeving. Top zwembad. Gezellig. Rustig. Campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime plekken. Honden zijn toegestaan, wat voor ons niet hoeft. Er worden gidsen uitgereikt met voldoende uitstapjes in nabije omgeving en verder weg, voor alle leeftijden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima voor ons, geen seconde verveeld.

Janine B
5-9-2018
  • Activiteiten10

Een leuk vakantiepark voor de kids. Precies wat wij voor hen wilde, ze hadden 3 maal daags animatie en konden ook heerlijk hun eigen gang gaan. Bungalows zijn inderdaad wat verouderd, maar hadden alles wat we nodig hadden in die week. Bij mankementen werden wij direct geholpen, super! Zwembad was wat aan de frisse kant als het rond de 22/23 graden buiten was, dat is jammer. Na 22:00 was het ook echt rustig, dit vonden wij ook prettig. Wij komen zeker terug.

Goed!

Jos Manshande
3-9-2018
  • Activiteiten8

No-Nonsens camping, eenvoudig en functioneel. Sanitair werd goed onderhouden, op opmerkingen over het sanitair werd direct gereageerd. Ik vond het een kleine maar belangrijke plus dat er altijd handzeep bij de toiletten stond. Ik mocht op mijn verzoek ook een onderhoudsklusje doen. Dus campinggast, als u denkt: dat is net een klusje voor mij. Meldt het en u kunt aan de slag. Het is te zien dat er nog gewerkt wordt aan verschillende verbeteringen. De sfeer en hoe een camping er uitziet wordt naar mijn mening voor het grootste deel bepaald door de gasten. De omgeving is voor fietsers en wandelaars heel mooi, de winkels waren wat verder van de camping . Het zwembad is duidelijk bestemd voor meer dan alleen campinggasten. Voor zover ik weet wordt het water niet verwarmd dus in voor- en najaar is dat best fris maar met de afgelopen warme zomer was dat natuurlijk geen punt.

Weer een tevreden verlof

Desmedt
25-8-2018

Vooral goed onderhouden sanitair wat op een camping toch zeer belangrijk is. Ook de uitbaters waren nog steeds vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime staanplaatsen met veel zon. Goed werkende broodbesteldienst. Eenvoudige maar zeer voordelige eetgelegenheid in cafetaria. Tevreden en volgend jaar komen wij terug

Gereisd Met partner in augustus 2018

Eenvoudig en oud dekt de lading bij lange na niet.

Inge
24-8-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten8

Bij binnenkomst alle meubels aan de kant en opgestapeld, wrs ivm dweilen(dan zet je het daarna toch op z'n plek?!)

Extreem oud, veel is stuk. Deuren en meeste ramen sluiten zeer moeizaam.Scheermes vorige bewoners gevonden, zat tussen douchestang en tegels,hoe goed heb je schoon gemaakt?! Inventaris moet je checken, maar nergens een lijst. Wel vallen pannen letterlijk uit elkaar, geen schalen, geen fluitketel of waterkoker, etc. Natuurlijk, als je melding maakt doet de beheerder zijn best om het te fixen, maar het is gewoon water naar de zee dragen. Het is zo oud en vervallen! Het ene wordt gemaakt en het volgende kan alweer gemeld worden. Verwarmd zwembad is steenkoud (schijnt aan de normen te voldoen, zowel grote als kinderbad is zo'n 22-23 graden), overal stenen, alleen zitjes met tafels en stoelen, geen plek om lekker te liggen met je kindjes.

Kleinschalig,leuke activiteiten voor kids,air trampoline&speeltuin zijn de pluspunten

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische fiets vakantie gehad.

Helma Krijnen
24-8-2018
  • Activiteiten10

Komen hier al 25 jaar en nog niet uitgekeken. Aan de huisjes mag inderdaad wel het een en ander gebeuren, maar als het goed weer is ben je veel buiten en slaap je er alleen maar. Bedden zijn goed.

Kindvriendelijke camping in bosrijk gebied

Maarten uit Gilze
22-8-2018

Zeer kindvriendelijke en overzichtelijke camping in bosrijk gebied. Ruime, nette campingplaatsen. Sanitair netjes maar niet altijd schoon. Broodjes alleen af te halen tussen 9 en 10, géén campingwinkel o.i.d. Zwembad OK maar kan opknap-beurt gebruiken, met name de glijbanen en als het druk is, is er geen mogelijkheid om lekker bij het zwembad te zitten. Eetgelegenheid betreft een friettent, niks mis mee, maar verwacht dus geen uitgebreide kaart. Kinderen (5 en 3 jr) vonden de gratis skelters en sprinkussen fantastisch.

eenvoud siert

Jeanette
20-8-2018
  • Onderkomen7

Een weekend verbleven op dit park. Ontvangst was erg vriendelijk wat maakte dat je je er welkom voelt. Het park is niet luxe maar heeft wel een knusse uitstraling. Het is kleinschalig geen uitgebreide restaurant of grote supermarkt wel gastvrij en kindvriendelijk. Het was mooi om te zien hoe kinderen hier kind kunnen zijn. Ze spelen van 's ochtends tot 's avonds en genoten van het zwembad. De omgeving is bosrijk wat uitnodigend is om te wandelen en te fietsen. Heerlijk ontspannen weekendje gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Leuke kindvriendelijke camping met leuke activitei

B. Duim
18-8-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Een prima camping gezellige eetcafé mooi zwembad en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Tevens is er iedere morgen vers brood te bestellen . Het is een rustige kindvriendelijke camping Het is een mooie bosrijke omgeving met veel wandel en fietsroute`s

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Lage Kempen in Hechtel / Eksel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Lage Kempen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.