Géén boekingskosten

Vakantiepark De Lage Kempen

BelgiëLimburg (België)Hechtel / Eksel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Lage Kempen voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 181 reviews

Meer vakantiepark info

181 Reviews over De Lage Kempen

• 6C. Matthijssen13-08-2022

Kindvriendelijk maar slechte service

Het huisje is aan vervanging toe. Maar binnen was het schoon en netjes. Je hebt in principe alles wat je nodig hebt er er staat een fijne bank. De bedden zijn zeer slecht. Ik kwam s ochtends gebroken uit mijn bed. Mijn man heeft zelfs twee nachten op de bank geslapen. Het tuintje was bezaaid met sigarettenpeuken. Na herhaaldijk aangeven bij de receptie niets mee gedaan. Voor staat er in het boekje een kortingsbon voor een prijzig subtropisch zwemparadijs bij aankomst zei het zwembad dat ze deze bon zonder toestemming hebben geplaatst dus was ik het volledige bedrag kwijt. Ik heb geen compensatie of iets ontvangen van de lage kempen Ik mocht zelfs gewoon betalen voor mijn dochter zodat ze daar kon zwemmen toen ze op bezoek kwam. Na een opmerking dat het zwembad fris was kreeg ik toch een snauw van de eigenaresse heel onvriendelijk. Het park is wel heel leuk voor kinderen. Veel vriendjes gemaakt.

• 8Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Jean Verbeeck21-04-2022

Ik snap niet dat de camping zo wordt afgebroken

Wij stonden er met een groep van 25 families, sanitair was netjes, de C plaatsen zijn geweldig groot. Geen norse Gonnie of Marc gezien. In plaats van de camping af te breken, ik merk dat dit allemaal in 2021, dan waren er nog strenge coronaregels en die moet je respecteren. Bij overtreding is de boete ook voor de uitbater en sluiting dreigt dan. Persoonlijk weet ik al drie jaar dat er vergunningen zijn aangevraagd voor de camper uitbreiding vooraan en vervanging van de huisjes. Maar de gemeente neemt zijn tijd.

• 9Activiteiten
  • 1Ditmar28-09-2021

Een groot drama

Een aanfluiting en zeer sjaggie eigenaresse. Alles is oud en vies. Vakantiehuisjes die er staan zijn ruimschoots afgeschreven en in zeer slechte staat. Snap niet dat de eigenaar nog open durft te gaan.

• 1Activiteiten
  • 2Nicole27-09-2021

Vergane glorie en niet vriendelijk

alles is oud en versleten je kan merken dat de eigenaresse er geen zin meer in heeft en een snauw is snel ontvangen zonde van de locatie welk zeer veel potentie heeft

• 1Activiteiten
  • 4marcus10-08-2021

Nooit meer...

Met ACSI 14 euro maar met taksen en SLECHTE wifi en administratiekosten 20 euro.Zwembad gesloten. Subtropisch verwarmd zwembad zou volgens brochure 18-22° zijn. Verwarmd/subtropisch??? Zwembad in pelt was wel open...Vroegen samen met vrienden te staan, was toegezegd maar... vrienden laatste plaats achteraan wij vooraan, 200 m uit elkaar. Verder uiteen kon niet....

• 4Esther27-09-2020

Stacaravan drama

Stacaravan geboekt maar wat een oud en vies ding! De matrassen en kussens kunnen naar de sloop. Onder de bedden wordt niet schoongemaakt. Douchekop valt er constant af. Waterkoker kapot. Vochtvlekken in plafond. Het ruikt er muf en schimmelig. Afzuigkap is vet en mag een lampje en nieuw filter hebben. Ramen mogen wel eens gewassen worden. Omgeving is ok. Restaurant is top!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Gwendolyn28-08-2020

We komen graag terug!

Wij verbleven een we in een chalet op het park. Pas nadat we boekten, lazen we reviews over vuile chalets. Op het park vonden we echter een proper, weliswaar ouder, en praktisch ingericht huisje. De kinderen riepen bij het binnenkomen "Oh, zo gezellig". Het keukenmateriaal is vrij basic, maar in een weekend kom je ook niet om uitgebreid te koken. Het eetcafé is een welkom alternatief, waar we vriendelijk ontvangen werden. De vriendelijkheid straalde van alle medewerkers en van de uitbaters af, zowel aan het onthaal, in het eetcafé, bij de minigolf, het zwembad als in het broodwinkeltje. Owv corona was het zwembad niet toegankelijk voor buitenstaanders. Dit maakte dat we - ook omdat er einde augustus minder gasten waren - ruim plaats hadden om te zwemmen, niet aan moesten schuiven voor de glijbanen en onze spullen gerust aan de rand van het zwembad konden achterlaten. Omgeving: fietsen door de bomen, wandelingen, Harry-Potter-geo-cache.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 5Van Eenoo Henk11-08-2020

Ontgoocheld

We zijn daar geweest met de caravan. Ik kom alvast nooit meer terug ! - weinig wateraftappunten - gelegen pal onder hoogspanningskabels - zwembadwater te koud - vele keren storend geluid van straaljagers - elektriciteit slechts 6A, helft van camping valt regelmatig uit - GEEN wifi noch 4G op de camping - privé-douchetent (wegens corona aangekocht) mag niet....zelfs niet met bio-zeep. - soms vuil achtergelaten douches. - bungalows heel mooi voorgesteld op website, maar in werkelijkheid zijn het krotten / barakken. Ik zou in geen geval daarin willen verblijven. - Eén vaste verblijver is de rotte appel van de camping......waant zich baas over alles, en patrouilleert regelmatig op de hele camping. - verhuurfietsen weinig of niet onderhouden. Damesfiets soort postbodefiets met 1 rem en 1 achteruittraprem, zonder versnellingen ! - Mini-golfbaan niet onderhouden + propere toiletten + restaurant heel lekker, en heel vriendelijk personeel

• 5Activiteiten
  • 10Kelly12-07-2020

Ideale camping

Ons verblijf was buitengewoon top. Vriendelijk onthaal, mooie kampeerplaats. Sanitair netjes en vooral heel kindvriendelijk. Als er iets is zijn Marc en Gonnie steeds bereid je een oplossing te bieden. Wij komen zeker terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 10fam moens erauw17-08-2019

Voor ons gevoel een aanrader

Bij aankomst vriendelijk onthaal, camping is netjes en voorzien van proper sanitair dat meerdere malen per dag schoongemaakt word (lijst is te zien van schoonmaakbeurten),en als er eens iets niet netjes is , als je een vraag of voor gelijk wat hulp of info nodig hebt , helpen ze je graag verder.Voor kinderen groot en klein een aanrader , zwembad top springkussen voor de kleintjes en go karten (gratis). prima uitvalbasis voor fietstochten en wandelingen. Al meerdere malen geweest en keren zeker terug.dicht bij huis en toch ver weg, Marc ,Gonnie , doe zo verder .

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen