Géén boekingskosten

Vous Lé Vous

Bed & Breakfast
BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Vous Lé Vous voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 34 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 34 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Vous Lé Vous

• 10Familie dehert29-07-2022

Hier komen we zeker terug

Fijne ontvangst in een gezellig kader, mooie ruime kamers met oog voor detail. Prachtige tuin met zwemvijver en sauna.

• 10taiboke11-11-2018

Mooie B&B

Onthaal door gastheer heel koel. Vrij laat inchecken (vanaf 17.00u) Uitchecken al om 11u of indien mits supplement later. Kamer niet zoals op de foto op de site (scherm tussen bad en bed in vanille kamer ontbrak). Ontbijtbuffet perfect verzorgd, volledig aan gevuld, niets te kort. Vriendelijke bediening tijdens ontbijt.

• 9Graulus15-03-2017

Fantastisch ,subliem

De kamers waren zeer proper en heel verzorgd, erg rustig ook. Wij waanden ons er als koning en koningin voor één nacht! Het diner en ontbijt waren overheerlijk , alles was super vers, veel ook geplukt uit de kruidentuin. Hemelse smaken met betoverende accenten, wij vergeten dit verblijf nooit meer.

• 10Vanessa Van Haelst13-03-2017

Een droom!

Vous lé vous is een prachtige B&B uitgebaat door jonge, dynamische mensen met een hart voor hun klanten. Je wordt als een koning behandeld en de Limburgse gastvrijheid is top! Giovanni oosters tovert de lekkerste gerechten op tafel, sterrenniveau waardig! Ook de kamers zijn zeer netjes en mooi ingericht. Wij vierden er onze eerste huwelijksverjaardag en komen zeker nog terug! Het was Perfect!!

• 10claes13-03-2017

super!

Arrangement geboekt .... Overnachting, ontbijt en lunch! 1 woord: af!!! We gaan zeker terug...

• 10Windels Ronny13-03-2017

Zeker terug gaan , super !

Ben je depri alleen al door de glimlach van de chef word je vrolijk ,het eten is er magisch , wat hij tovert met zijn handen ongelofelijk bovendien heeft hij een fantastisch team en niet te vergeten een powergirl , na die fantastische avond kun je overnachten in een zalig bed met alles erop en eraan en s'morgens kan je genieten van een zalig ontbijt en zijn eitje is niet te versmaden . Eigenlijk weet ik geen negatieve dingen , er is parking , slaping en je word ontzettend verwend , wat wil een mens nog meer !!!

• 10Gerits Nathalie13-03-2017

Gewoon Mega

Vous Lé vous is een super leuke B&B. We hebben heerlijk genoten en lekker ontspannen. Het ontvangst was super vriendelijk!! De kamer mooi verzorgd en gaf een ontspannen sfeertje. Ontbijt was meer dan ok. Voldoende keuze en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!!

• 10Wim Deseure13-03-2017

Logeren en eten op sterrenniveau

Vous lé Vous is zeker een aanrader. Gastvrij, schitterende kamer en eten op sterrenniveau!! We hebben er van genoten!

• 10David en Linda24-11-2015

Hemels

Je voelt je direct welkom. De kamers zijn prachtig en rustgevend. Het eten is subliem en je wordt in de watten gelegd. En dat met zo'n sympathieke gastheer. Zijn eten is subliem, ware smaakexplosies.

• 10Iris23-11-2015

Wij boeken zeker opnieuw

Vanille suite - bubbelbad aan het raam is genieten Gastronomische keuken met aangepaste wijnen een echte aanrader, de huisbereide aperitief van jenever is een topper

Bed & Breakfast Vous Lé Vous info

Het complex