Bed and Breakfast Vous Lé Vous

35 reviews over Bed and Breakfast Vous Lé Vous

• 2018
    10taiboke11-11-2018

Mooie B&B

Onthaal door gastheer heel koel. Vrij laat inchecken (vanaf 17.00u) Uitchecken al om 11u of indien mits supplement later. Kamer niet zoals op de foto op de site (scherm tussen bad en bed in vanille kamer ontbrak). Ontbijtbuffet perfect verzorgd, volledig aan gevuld, niets te kort. Vriendelijke bediening tijdens ontbijt.

Gereisd met partner in november 2018

• 2017
    9Graulus15-03-2017

Fantastisch ,subliem

De kamers waren zeer proper en heel verzorgd, erg rustig ook. Wij waanden ons er als koning en koningin voor één nacht! Het diner en ontbijt waren overheerlijk , alles was super vers, veel ook geplukt uit de kruidentuin. Hemelse smaken met betoverende accenten, wij vergeten dit verblijf nooit meer.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Vanessa Van Haelst13-03-2017

Een droom!

Vous lé vous is een prachtige B&B uitgebaat door jonge, dynamische mensen met een hart voor hun klanten. Je wordt als een koning behandeld en de Limburgse gastvrijheid is top! Giovanni oosters tovert de lekkerste gerechten op tafel, sterrenniveau waardig! Ook de kamers zijn zeer netjes en mooi ingericht. Wij vierden er onze eerste huwelijksverjaardag en komen zeker nog terug! Het was Perfect!!

Gereisd met partner in september 2016

• 10claes13-03-2017

super!

Arrangement geboekt .... Overnachting, ontbijt en lunch! 1 woord: af!!! We gaan zeker terug...

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Windels Ronny13-03-2017

Zeker terug gaan , super !

Ben je depri alleen al door de glimlach van de chef word je vrolijk ,het eten is er magisch , wat hij tovert met zijn handen ongelofelijk bovendien heeft hij een fantastisch team en niet te vergeten een powergirl , na die fantastische avond kun je overnachten in een zalig bed met alles erop en eraan en s'morgens kan je genieten van een zalig ontbijt en zijn eitje is niet te versmaden . Eigenlijk weet ik geen negatieve dingen , er is parking , slaping en je word ontzettend verwend , wat wil een mens nog meer !!!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Gerits Nathalie13-03-2017

Gewoon Mega

Vous Lé vous is een super leuke B&B. We hebben heerlijk genoten en lekker ontspannen. Het ontvangst was super vriendelijk!! De kamer mooi verzorgd en gaf een ontspannen sfeertje. Ontbijt was meer dan ok. Voldoende keuze en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Wim Deseure13-03-2017

Logeren en eten op sterrenniveau

Vous lé Vous is zeker een aanrader. Gastvrij, schitterende kamer en eten op sterrenniveau!! We hebben er van genoten!

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

10David en Linda24-11-2015

Hemels

Je voelt je direct welkom. De kamers zijn prachtig en rustgevend. Het eten is subliem en je wordt in de watten gelegd. En dat met zo'n sympathieke gastheer. Zijn eten is subliem, ware smaakexplosies.

• 10Iris23-11-2015

Wij boeken zeker opnieuw

Vanille suite - bubbelbad aan het raam is genieten Gastronomische keuken met aangepaste wijnen een echte aanrader, de huisbereide aperitief van jenever is een topper

• 10jacques23-11-2015

gewoon zalig

Aangenaam verrast door de vriendelijke ,rustige verwelkoming. Mooie kamer,goed bed. Menu over heerlijk,een plezier om de gastheer bezig te zien,straalt een rust uit en geniet van zijn werk ! Komen zeker terug .

2 tips over Bed and Breakfast Vous Lé Vous

• De Gucht, 01-06-2012

zeker de moeite waard als je culinair wil genieten topchef

• greta hilaerts, 09-08-2014

Vanillekamer voor iets extra's loont echt de moeite!

0 vragen over Bed and Breakfast Vous Lé Vous

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadBuitenzwembad

• Gratis wifiOp de kamer