Hotel The Century

15 reviews over Hotel The Century in het Nederlands

Matig hotel

els b
28-3-2016

Matig hotel met wel een goede ligging.

We werden ontvangen door het restaurantpersoneel,er was niet echt een receptie.

De kamer was standaard,proper,maar het duurde zeker 4 minuten vooraleer je warm water had.

De verwarming op de kamer ging niet.

Het ontbijt was in orde,basic.

nee,niet meer doen

gerritsen
21-9-2012

personeel zeer vriendelijk,en service gericht smalle gang is de entree van het hotel vervolgens de trappen op naar vier hoog afhankelijk van welke kamer je krijgt er zitten kamers bij die klein zijn voor twee personen met name op de hoogste etage.grandcafe en restaurant leuk modern ingericht, hotelkamers daarin tegen gedateerd

een mooi weekend

phil&nadine
5-6-2011

het eten was prima, een dikke pluim voor de bediening. kamers klein maar in orde, spijtig er was geen lift en een smalle gang + trap

een mooi weekend beleeft.

viel goed mee

michie
23-9-2010

Veel te duur eigenlijk voor wat het is maar hasselt is een mooie en leuke winkelstad

Nooit meer

Jos
16-2-2010

Het hotel had mooie kamers, maar het eten was echt niet lekker.

Je proefde dat het gewoon niet vers was.

Shophotel

Nico Herpoel
3-1-2010

Leuk hotelletje vlak in het centrum, wat uiteraard een groot voordeel is, zeker voor de shoppers.

Zijn ontvangen door een ober van het restaurant in een smal gangetje naast het restaurant. Wel heel vriendelijke ontvangst. Zaten op het 2de verdiep. Naar boven door een smalle traphal, geen lift. Dus voor mensen met kinderen (hadden onze dochter gelukkig niet mee ;-)) moeilijk.

Al bij ideaal hotelletje als je wat wil gaan shoppen in Hasselt...

ideale ligging

Marijke
25-3-2009

Ideale ligging, aan het begin van de winkelstraat, dichtbij het centrum. Alles is te voet te bezoeken.

Supermooi interieur van de kamers, in het bijzonder de badkamer. Wij zelf hebben niet in het onderliggende restaurant gegeten, maar de gevarieerde kaart zag er veelbelovend uit.

Ontbijt is heel lekker met vers geperst fruitsap, extra broodjes vraag je gewoon bij!

Wij komen zeker terug.

Enige minpunt: lawaai van de mensen die blijven hangen op het terras.

Het was even zoeken naar de receptie van het hotel. Bleek uiteindelijk een klein gangetje te zijn die je kon bereiken via een zijdeur. We werden onthaald door één van de obers. Ik vond het spijtig dat je niet aan een mooie balie met een receptioniste terecht kwam.

Wel zeer vriendelijk personeel. Zowel de obers als het onderhoudspersoneel.

Mooie kamer, niet zo groot, modern ingericht. In de hoekjes mocht wel wat beter gepoetst worden. Zeer mooie badkamer. Het putje van de douche stonk wel.

's Nachts wel veel lawaai in het hotel (lawaai uit de keuken?).

Het eten was wel lekker. Je kreeg heel veel voor je geld. Het ontbijt is eerder eenvoudig.

Goed gelegen, je kwam direct in de winkelstraten terecht. En er was een gratis garagebox ter beschikking op wandelafstand.

Wij hebben genoten van de supervriendelijke bediening en het lekkere eten. We hebben wel kou gehad zowel in het restaurant als in de kamer ( problemen verwarming). Kamers zijn zeer smaakvol ingericht. Douche wat klein maar mooi en netjes. Meteen aan de winkelstraat dus SUPER gelegen voor shoppers.

2007

Pluspunten: perfecte ligging, gratis parkeren op een paar minuten loopafstand, moderne kamers, zachte bedden. Goede prijs/kwaliteitverhhouding.

Minpunten: zeer gehorig, er werd in de buurt gewerkt en we het was al om 6.30 uur alsof ze de straat voor het hotel openbraken. Het ontbijt is zeer summier; niet meer dan een mandje met harde broodjes (wel lekker) en wat beleg. Maakte niet zo uit, wij zijn geen grote ontbijter.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Century in Hasselt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Century zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.