Tijdelijk €25 aanbetaling

't Hemelhuys

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast 't Hemelhuys voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 13 reviews

9.2FenomenaalScore uit 13 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over 't Hemelhuys

• 9Mariën04-06-2019

Mooi verborgen pareltje

Mooi en knusse b&b, super gelegen voor te winkelen, lekker te eten. Vriendelijke uitbaatster. Wat wij wel storend vonden is dat ze de ontbijttafel al ah opruimen waren terwijl nog iemand van ons gezelschap ah eten was, het was nog maar 9 uur! Komt wat dwingend over. De kamers zijn wat gehorig door de parket, maar das de charme vh oud huisje. Verder was het zeer aangenaam.

• 10familie DB29-03-2019

Werkelijk top!

Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Zeer mooi ingerichte, verzorgde, nette kamers waar alles voor handen is! Wakker geworden met de geur van vers gebakken croissants en vervolgens kunnen genieten van een overheerlijk ontbijt in een mooi ingerichte eetkamer. Werkelijk 'top'!

• 9Maaike27-08-2015

Hemels verblijf

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst in 't Hemelhuys. Het hotel is zeer gezellig en perfect gelegen: in het centrum en toch op een rustige locatie. Wij hadden geen beter hotel kunnen uitkiezen om even tot rust te komen! Alles werd zeer goed verzorgd en er werd ook aan de details gedacht (o.a. noodtelefoon in de kamer waarop de gastvrouwen steeds te bereiken waren). Ruime keuze bij ontbijt. Ook de kleinste kamer was voor ons ruim genoeg. De gastvrouwen waren erg behulpzaam en maakten ons verblijf aangenaam, en hiepen ons een parking te vinden aangezien we 2 volledige dagen in Hasselt bleven. Zeker een aanrader!

• 9Inge Geerts31-05-2014

Super leuke B&B

Een echte aanrader! Mooie kamer, heerlijk ontbijt, ideaal gelegen!

• 8Goethals Leen11-08-2013

Superleuk weekend @ Hemelhuys!

We hebben genoten van een gezellig weekend in het Hemelhuys! We logeerden er met een babytje van 7 maanden en konden volop gebruik maken van hun accommodatie om flesjes en papjes op te warmen. Ook het babybedje stond klaar bij aankomst! De geur van het ontbijt komt je s'morgens al tegemoet, alles vers! De ligging is subliem: midden in het centrum, maar toch zeer rustig! De kamers zijn rustgevend en heel netjes! Absoluut een aanrader ;)

• 9jose16-05-2013

Uitstekende keuze

B& B ligt midden in het shopping centrum en volop eetgelegenheden rondom.

• 9Ellen19-04-2013

Deze B&B is zijn naam waard!

Deze B&B was wel degelijk hemels! Het gehele pand was met uiterst veel zorg ingericht, alles was perfect op elkaar afgestemd en er heerste een gelukszalige en rustgevende sfeer. Onze kamer Amethyst was een oase van rust, ondanks de ligging aan de straatzijde (hoewel hier nagenoeg geen wagens door kunnen enkel plaatselijk verkeer) en dichtbij het centrum. We hadden een badkamer met regendouche, zalig! en een apart toilet. De 2 gastvrouwen Liesbeth en Ann waren bijzonder vriendelijk en stelden alles in het werk om ons een aangenaam verblijf te bezorgen. Wij hadden zelf onze fietsen meegebracht die we net zoals onze wagen tegen kleine meerprijs konden parkeren op een parking die was afgesloten met een beveiligd hek. We mochten ook een fietskaart lenen en gratis wifi in de hele B&B was handig om het weer te checken en uitstapjes voor te bereiden. Het ontbijt was zéér lekker én uitgebreid, echt pure verwennerij! Indien we ooit terug gaan naar Hasselt, keren we zeker terug naar 't Hemelhuys!

• 9Tobyke24-03-2013

Zalige plek

Heel vriendelijke ontvangst, mooie en nette kamer, zeer lekker ontbijt en super ligging. Zeker een aanrader !!! We zijn gaan eten in De Goeie Goesting : ook zeker een aanrader

• 9karine07-05-2012

vriendelijke ontvangst, mooi kader

Vriendelijke ontvangst, mooie kamer en heerlijk ontbijt; Het guesthouse is met veel smaak ingericht en heel gezellig; komen zeker terug. Men voelt zich direct thuis en welkom;

• 10pleun22-11-2011

Geweldige B&B in het hartje van Hasselt

Wij (2 stellen) zijn hier 1 nachtje geweest en hebben het super naar ons zin gehad. De ligging is perfect midden in het centrum, kamers zijn zeer goed verzorgd en schitterend ingericht. Superservice met de auto parkeren!!! Ontbijt met lekkere zelf gebakken broodjes/ croissantje ed. was heerlijk, zeer goed!!! Liesbeth de gastvrouw was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een zeer goede plek in een heel leuk centrum van de stad. Wil er graag nog een keer naar terug maar dan wat langer!!!!

Bed & Breakfast 't Hemelhuys info

Het complex