Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Stadshuisje 36

• 10Annemie De Ketelaere28-11-2018

Gezellig, ruim huisje op een toplocatie

We hebben hier een weekendje verbleven met 5 vriendinnen. We werden zeer gastvrij ontvangen, Maddy kwam ons en onze bagage oppikken aan het station. Na een welkomstdrankje kon ons weekendje beginnen. De bedden waren heerlijk, alles was ook zeer proper en de lakens roken erg fris. Vlakbij is een bakker, dus dat was pluspunt. En slechts 10 min wandelen van het centrum. Toen we terug vertrokken kwam de lieve gastvrouw onze koffers afzetten aan het station. Ik kan alleen maar heel positief zijn over deze prachtige woning!

• 10Marijke & Ralph16-07-2017

Oase in der Stadt

Sehr schönes Ferienhaus, perfekt für einen erholsamen Aufenthalt. Liebe- und sehr geschmackvolle, komplette Einrichtung. Ruhige und trotzdem zentrumsnahe Lage. Gratisparkmöglichkeit in der Nähe. Sehr freundliche und zuvorkommende Vermieterin mit vielen Tipps und Ratschlägen für einen gelungenen Aufenthalt in der Stadt. Sehr gerne mal wieder!

Ralph & Marijke - Schweiz

• 10Jos30-03-2017

super! een aanrader!

Stadshuisje 36 is een oase van rust op wandelafstand van het bruisende centrum van Hasselt. We hebben genoten van het shoppen, mooie wandelingen en een vleugje cultuur meegepikt. Om dan 's avonds zalig na te genieten in het Stadshuisje natuurlijk, een vakantiewoning om u tegen te zeggen. De charmante gastvrouw is bovendien de perfecte stadsgids. Tip: probeer zeker eens het lekker en zeer verzorgd ontbijt! Kortom: alles aan ons verblijf hier was top en voor herhaling vatbaar.

• 9Ida13-05-2012

Rustpuntje in de stad

Compleet huis, alles is aanwezig voor een fijne vakantie. Er is goed nagedacht over de inrichting. Heel vezorgd en schoon. Modern met en landelijke touch. Alleen zijn de vloeren en trap gehorig, maar we hadden geen last van buren of buurt. Gastvrouw is bescheiden en behulpzaam. Locatie vlakbij centrum. Leuke tuin.

Vakantiehuis Stadshuisje 36 info

• CafeNiet beschikbaar