Hotel Radisson Blu Hasselt

Hotel Radisson Blu Hasselt
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Hasselt voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Radisson Blu Hasselt in het Nederlands

Perfect voor een bezoekje aan Hasselt !

Yannick Callebaut
12-5-2018

Ruime, mooie kamers, prima uitgebreid ontbijt. Parking aan hotel. Ligt midden in het centrum !

Goed hotel voor citytrip Hasselt

Frank Vandevoorde
3-5-2018

Radisson Blu is een hotel waar wij tevreden over zijn, wij zijn dan ook positief over ons verblijf, misschien iets aan de dure kant prijs/kwaliteit. Wij parkeerden onze wagen aan het cultureel centrum = gratis. Ideaal gelegen hotel alles op wandel afstand. Kamer was goed, ontbijt was goed, sky lounge geeft je een prachtig uitzicht maar ook wat prijzig voor drank en snack. Toch zou ik dit hotel aanraden voor wie in Hasselt op logement wil.

Bwa

Bellegem
23-9-2017

Hamman werkt niet, frigo koelt niet, luidruchtig, snikheet in de gang, kostelijke parking, veel oude gepensioneerde bezoekers die voorrang krijgen in de service.

onverwachte gebeurtenissen = slecht

nele
4-6-2017

veel verwacht van zo'n mooi hotel maar heel hard tegen gevallen. de nacht dat wij er verbleven was er een probleem met het brandalarm, hierdoor lag de airco uit. wij hadden een kamer op de elfde verdieping met enkel een ram dat op een kleine kiepstand kon gezet worden. de temperatuur op de kamer was ondragelijk om te slapen. wanneer wij informatie gingen vragen aan de receptie melden zij dat er een probleem was met het brandalarm, waardoor de airco ook uit lag maar dit zou snel opgelost worden. de oplossing kwam er niet. Wanneer wij op latere tijden probeerden te bellen naar de receptie kregen wij geen antwoord, er werd gewoon niet opgenomen. Ik kan niet zeggen of de bedden goed waren, door de hitte was ik genoodzaakt de nacht door te brengen op de grond, omdat dit de enige plaats was die het koelste was.

De communicatie was nihil.

uiteindelijk werd alles gemaakt de dag nadien, tegen 11.00 uur, de deuren stonden terug open en de airco werkte terug. Dit wil zeggen dat wij de nacht hebben doorgebracht in een onverdraagbare warmte, zonder enige brandveiligheid, want die was die nacht uitgeschakeld, zonder dat wij voldoende geïnformeerd werden over de gevolgen of in veiligheid werden gebracht.

wanneer wij bij het uitchecken hier melding van krijgt, krijg je een reactie van ja het is gebeurd wij konden er niets aan doe en ze zullen het .doorgeven', een ander woord om te zeggen wij het interesserend ons niet. Het probleem deed zich voor in heel het hotel. Op zijn minst zou je kunnen verwachten dat een verantwoordelijke zich ter beschikking zou stellen voor uitleg maar dat was niet het geval. een jonge gast, ;

stagiair? moest onze klachten opvangen, maar mocht waarschijnlijk niets beslissen we kregen de mededeling dat het zal doorgegeven worden. het meest populaire zinnetje om iets rechtstreeks in de vuilbak te klasseren

zeer groot teleurstelling in zo'n hotel

goeie ligging

tasja moens
9-1-2017

de ligging is zeer goed

het onthaal vond ik vrij koel

kamer prima maar stinkende toilet en thermostaat totaal niet goed afgesteld. Was er om dood te vallen van de warmte

Het rad, Reservations Manager, 12-1-2017

Beste Tasja

Hartelijk dank voor je review.

Onze oprechet excuses betreffende het onthaal en de kamer.

Aarzel zeker niet ons rechtstreeks te contacteren bij een volgend verblijf zodat wij er alles aan kunnen doen om uw verwachtingen te overtreffen.

Vreselijke ervaring. Nooit meer.

H. Heuvelsland
10-12-2016

Kamer is goed. Niets mis mee. Wel mis is het personeel, de service en vooral het eten. Veel te weinig voor te veel geld. Allemaal met honger van tafel. En dan een reactie dat we in Nederland hadden moeten blijven als het daar zoveel beter is. Absoluut slechtste hotel ooit.

Het Radisson Blu Hasselt Team, Reservations Manager, 15-12-2016

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.

Het spijt me te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Onze oprechte excuses voor de zeer ongepaste opmerking van de ober. Dit is intussen reeds opgenomen met deze persoon zodat dit zeker niet meer zal voorvallen. Wij hebben ondertussen ook reeds de groepsverantwoordelijke gecontacteerd.

Aarzel zeker niet ons rechtstreeks te contacteren voor een toekomstig verblijf in Hasselt. Wij zouden het fijn vinden als u ons de kans zou geven om uw overwachtingen te overtreffen.

Terecht een 4**** hotel in het centrum van Hasselt

Klasse hotel, prima locatie, excellent ontbijt!
9-8-2016

Vlotte incheck. Vriendelijk personeel. No nonsens. Mooie en verzorgde kamer. Het ontbijt is bijna een beleving. Zeer uitgebreid, zeer verzorgd. Werkelijke een aanrader.

Echt een top hotel!

Dolf van Rookhuizen
24-7-2016

Hotel is precies zoals wij het wilden, Mooie kamers goede wifi top airco! En...goed en meedenkend personeel. Grote verrassing was het zeeeer uitgebreide ontbijt. Kortom echt een aanrader.

Een leuk hotel, met prachtig uitzicht!!!

Frederique
27-6-2016

Lekker ontbijt, ruime kamers en goede ligging

Mark Mosselman, General Manager, Reservations Manager, 28-6-2016

Beste Frederique,

Hartelijk dank voor je mooie score!

We hopen je snel weer te zien in Hasselt,

Goed hotel, maar restaurant Koper ondermaats

Rony Knop
16-2-2016

Goed hotel, propere kamers, goede service, maar restaurant Koper ondermaats. We reserveerden op 13/02 voor twee personen in restaurant Koper. We kozen ervoor om à la carte te dineren. 28 euro voor een "gekookt" stuk vlees (niet volwaardig "gebakken" dus) met diepvriesfrieten en een potje ketchup en mayo lijkt mij aan de zeeeeer dure kant. Geen enkele chef die zichzelf "kok" durft te noemen laat zoiets uit zijn keuken gaan. Nochtans was het een stuk Irish rib-eye. Dat zou dus moeten garant staan voor kwaliteit. We deden nochtans de moeite om een flesje wijn te kiezen van 40 euro. De rekening was wel goed "gebakken". Conclusie, geen tweede keer in dat restaurant. Dat staat vast. Er zijn veel betere alternatieven in Hasselt om te lunchen en/of te dineren.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Hasselt in Hasselt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Hasselt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.