Géén boekingskosten

Hotel Radisson Blu Hasselt

BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Radisson Blu Hasselt voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 106 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

107 Reviews over Radisson Blu Hasselt

• 8Luc23-10-2020

Heel goed coronaproof hotel een aanrader.

Normaal gingen we naar Turkije door welbekende redenen niet dus. Dan maar on the Road in België. Eerste stop Hasselt. Een toffe sympathieke ontvangst en alles netjes volgens de regels ook de kamer prima in orde . Het ontbijt ook weer heel goed coronaproof georganiseerd net als het avondmaal alles was heel lekker ook. En heel vriendelijk personeel. Het was een aangenaam verblijf.

• 2Annemarie Bremer28-12-2018

Geen idee

We hadden 1 nacht geboekt en bij aankomst werden we verrast door het feit dat we voor onze hond 25 moesten bij betalen. Daarnaast is het ontbijt ook nog eens niet goedkoop (20 euro p.p.). Erg fijn als je 140 km heb gereden en het ook nog eens 1ste kerstdag is.

• 8Yannick Callebaut12-05-2018

Perfect voor een bezoekje aan Hasselt !

Ruime, mooie kamers, prima uitgebreid ontbijt. Parking aan hotel. Ligt midden in het centrum !

• 8Frank Vandevoorde03-05-2018

Goed hotel voor citytrip Hasselt

Radisson Blu is een hotel waar wij tevreden over zijn, wij zijn dan ook positief over ons verblijf, misschien iets aan de dure kant prijs/kwaliteit. Wij parkeerden onze wagen aan het cultureel centrum = gratis. Ideaal gelegen hotel alles op wandel afstand. Kamer was goed, ontbijt was goed, sky lounge geeft je een prachtig uitzicht maar ook wat prijzig voor drank en snack. Toch zou ik dit hotel aanraden voor wie in Hasselt op logement wil.

• 4Bellegem23-09-2017

Bwa

Hamman werkt niet, frigo koelt niet, luidruchtig, snikheet in de gang, kostelijke parking, veel oude gepensioneerde bezoekers die voorrang krijgen in de service.

• 2nele04-06-2017

onverwachte gebeurtenissen = slecht

veel verwacht van zo'n mooi hotel maar heel hard tegen gevallen. de nacht dat wij er verbleven was er een probleem met het brandalarm, hierdoor lag de airco uit. wij hadden een kamer op de elfde verdieping met enkel een ram dat op een kleine kiepstand kon gezet worden. de temperatuur op de kamer was ondragelijk om te slapen. wanneer wij informatie gingen vragen aan de receptie melden zij dat er een probleem was met het brandalarm, waardoor de airco ook uit lag maar dit zou snel opgelost worden. de oplossing kwam er niet. Wanneer wij op latere tijden probeerden te bellen naar de receptie kregen wij geen antwoord, er werd gewoon niet opgenomen. Ik kan niet zeggen of de bedden goed waren, door de hitte was ik genoodzaakt de nacht door te brengen op de grond, omdat dit de enige plaats was die het koelste was. De communicatie was nihil.
    uiteindelijk werd alles gemaakt de dag nadien, tegen 11.00 uur, de deuren stonden terug open en de airco werkte terug. Dit wil zeggen dat wij de nacht hebben doorgebracht in een onverdraagbare warmte, zonder enige brandveiligheid, want die was die nacht uitgeschakeld, zonder dat wij voldoende geïnformeerd werden over de gevolgen of in veiligheid werden gebracht. wanneer wij bij het uitchecken hier melding van krijgt, krijg je een reactie van ja het is gebeurd wij konden er niets aan doe en ze zullen het .doorgeven', een ander woord om te zeggen wij het interesserend ons niet. Het probleem deed zich voor in heel het hotel. Op zijn minst zou je kunnen verwachten dat een verantwoordelijke zich ter beschikking zou stellen voor uitleg maar dat was niet het geval. een jonge gast, ; stagiair? moest onze klachten opvangen, maar mocht waarschijnlijk niets beslissen we kregen de mededeling dat het zal doorgegeven worden. het meest populaire zinnetje om iets rechtstreeks in de vuilbak te klasseren zeer groot teleurstelling in zo'n hotel

• 7tasja moens09-01-2017

goeie ligging

de ligging is zeer goed het onthaal vond ik vrij koel kamer prima maar stinkende toilet en thermostaat totaal niet goed afgesteld. Was er om dood te vallen van de warmte

Het rad, Reservations Manager, 12-01-2017

Beste Tasja Hartelijk dank voor je review. Onze oprechet excuses betreffende het onthaal en de kamer. Aarzel zeker niet ons rechtstreeks te contacteren bij een volgend verblijf zodat wij er alles aan kunnen doen om uw verwachtingen te overtreffen.

• 3H. Heuvelsland10-12-2016

Vreselijke ervaring. Nooit meer.

Kamer is goed. Niets mis mee. Wel mis is het personeel, de service en vooral het eten. Veel te weinig voor te veel geld. Allemaal met honger van tafel. En dan een reactie dat we in Nederland hadden moeten blijven als het daar zoveel beter is. Absoluut slechtste hotel ooit.

Het Radisson Blu Hasselt Team, Reservations Manager, 15-12-2016

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt me te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Onze oprechte excuses voor de zeer ongepaste opmerking van de ober. Dit is intussen reeds opgenomen met deze persoon zodat dit zeker niet meer zal voorvallen. Wij hebben ondertussen ook reeds de groepsverantwoordelijke gecontacteerd. Aarzel zeker niet ons rechtstreeks te contacteren voor een toekomstig verblijf in Hasselt. Wij zouden het fijn vinden als u ons de kans zou geven om uw overwachtingen te overtreffen.

• 8Klasse hotel, prima locatie, excellent ontbijt!09-08-2016

Terecht een 4**** hotel in het centrum van Hasselt

Vlotte incheck. Vriendelijk personeel. No nonsens. Mooie en verzorgde kamer. Het ontbijt is bijna een beleving. Zeer uitgebreid, zeer verzorgd. Werkelijke een aanrader.

• 10Dolf van Rookhuizen24-07-2016

Echt een top hotel!

Hotel is precies zoals wij het wilden, Mooie kamers goede wifi top airco! En...goed en meedenkend personeel. Grote verrassing was het zeeeer uitgebreide ontbijt. Kortom echt een aanrader.

Hotel Radisson Blu Hasselt info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar