Plopsa Indoor Hasselt

3.2Onvoldoende

• 1Nynke02-07-2020

Super slecht!!

De helft van de zogenaamde attracties zijn gesloten. Ze openen om en om. Te zuinig om een extra personeelslid in te zetten. Nooit meer. Ontzettend slecht en pure geldklopperij. Friet stoofvlees 15 euro. Koffie 4 euro. Mondmasker 5 euro

januari 2020

• 1Patrick12-01-2020

Als u snel geld wilt kwijtraken moet u hier zijn

Blikje appelsap 3.99 koffie 2.99 de frietkot sluit om 14:45 daarna alleen het restaurant nog open friet met stoofvlees 14:50 euro .beetje erreg duur

januari 2020

• 8Rianne13-08-2019

Leuk!

Van te voren enorme negatieve recensies gelezen maar het weerhield ons er niet van te gaan. Achteraf viel het ons ook echt enorm mee. Wij hebben een super leuke dag gehad met 2 meiden van 4. Er waren inderdaad attracties tijdelijk dicht maar dan kun je ergens anders in en ga je daarna alsnog in de attractie als ie weer open is. Ons stoorde het in ieder geval niet dat de medewerkers 2 attracties moesten bedienen. Het is qua eten en drinken vrij prijzig maar wij hadden zelf genoeg eten en drinken mee genomen en hebben dus alleen 2 ijsjes en 2 kopjes koffie hoeven kopen. Zou zelf niet met oudere (7+) kinderen gaan maar wij hebben met onze meiden echt een onwijze leuke dag gehad.

augustus 2019

• 2De keyser sofie26-07-2019

Nooit nog ! Schandalig

super veel dinge ni open of da ze afwisselend open dede dus als je kindje er nog eens op wou sloot het voor hun neus .Echt super duur !! 4,99€ vo een mini pakje chips da in de winkel ng juist 1€ kost of nog ni zelfs.lang aan kassa van studio 100 cafe moete wachte tt ik op de deur ben gaan kloppe toen kwam er pas iemand .super onvriendelijke bediening.Nix verfrissing om dood te vallen van de hitte h Geen airco of blazers op ! Onvriendelijk personeel .Eerst was ons ventj in de rollercoaster van wickie gegaan 3x achtr elkaar zelfs, me zijn papa natuurlijk ons ventje vond da kei leuk, ze wilde opt laatst nog eens er in voor we naar huis gingen mocht os ventj ineens er ni meer op zou te klein zijn ... terwijl ik thuis had gemeten en groot genoeg was en plus hij was in het begin er ook al 3x ingeweest !, kan je vertellen we komen we nooit meer in plopsa indoor hasselt is niet moeilijk dat Gert Verhulst zoveel geld heeft

juli 2019

• 1Rutten16-07-2019

Belachelijke prijzen voor een half gesloten park.

Personeel is veelal erg chagrijnig en ronduit onvriendelijk. De prijzen voor eten en drinken zijn belachelijk. 4 euro voor een flesje water en 8 euro voor 2 ijsjes. Foto's met de studio 100 helden kosten en rib uit je lijf en ook daar zei de werknemer: als u de foto wilt zien, móet u hem kopen. Parkeren: 10 euro voor een schimmig industrieterrein. De kinderen onder 1m lang, kosten 11 euro maar mogen nergens in. Er draaien steeds 2 attracties op één personeelslid, dus het park is steeds voor de helft dicht. Als je een personeelslid netjes vraagt hoe lang het nog duurt, zegt hij: ja mevrouw, ik kan niet vliegen hè? Schade: 90 euro entree, 25 euro voor 3 drankjes en 3 ijsjes, 10 euro parkeren. Conclusie: nóóit meer.

juli 2019

• 6L de boer24-05-2019

Viel een beetje tegen

Het is dat we met ruime korting hier naar toe konden gaan , anders had het nog meer een tegenvaller geweest! - het parkeren is erg duur.. 10 euro voor een vaag industrie terrein waar je denkt van ben ik wel op het juiste adres ...??? - attracties zijn leuk , maar pas voor de leeftijd van ongeveer 3 jaar! Als je kind nog geen 1 meter is , dan mag je sowieso al in 8 van de 10 attracties niet!! - eten is erg erg duur .. 3 euro voor een klein zakje chips! Dus eten van thuis meenemen maar - wij waren op een doordeweekse dag , het was lekker rustig dus je kon overal gelijk aansluiten!

Kortom : leuk met kids vanaf een jaar of 3. Erg duur voor wat je krijgt! Niet voor herhaling vatbaar

mei 2019

• 6Bas janssen20-05-2019

Was leuk maar wel op een rustige dag

We waren met de tweeling van 1jaar en zoon 5 jaar Het was studiedag voor onze zoon ideaal op een rustige dag. 2 kaarten op veiling voor 18€ (ex 5€ administratie kosten) en ik kon voor 12,99 nog een extra kaartje Voor 35 euro binnen en dan nog een dure parkeerkaart van 10€ waar de slagboomautomaat het maar met moeite doet. Leuke attracties maar niet echt veel, voor de veeleisende is het niks maar voor ons was het goed. Leuke bumba show en een geweldig wegterrein met autootjes. Wel zijn op niet drukke dagen niet alle attracties altijd open, wel genoeg de mogelijkheid om in alle attracties te gaan.

Al met al een leuke dag gehad maar hier hadden we niet de volle mep voor willen betalen. Het personeel is heel erg traag en soms komt er zelfs een lachje vanaf.

mei 2019

• 3Stam29-04-2019

Geldklopperij

Het lijkt heel wat, maar stelt weinig voor. Weinig attracties, veel atracties zijn vaak dicht omdat ze afgewisseld worden met andere atracties. Wat echt zeer kwalijk is, zijn de prijzen. Consumpties zijn zo schrikbarend duur dat het schandalig is. Weinig waar voor je heldin Plopsa Indoor Hasselt. Parkeren kost 10 euro, dan sta je op een industrieterrein. Geldklopperij van de bovenste plank. Pure foute commercie.

april 2019

• 5Franck31-03-2019

Best een leuk park, maar er is veel dat beter kan

Onze kinderen van bijna 2 en bijna 5 jaar hebben een leuke dag gehad, dat was het belangrijkste. Maar er zijn hier wel een aantal dingen mis ! Het parkeren is erg duur, €10, voor een parkeerplaats met asfalt vol gaten en veel glas en afval langs de kant. Ook was er volgens mij geen toezicht, in ieder geval niemand gezien. We hadden met korting kaartjes gekocht, echter voor onze zoon van 20 maanden die net meer dan 85 cm meet moesten we alsnog een kaartje kopen voor €10,99. Bij veel parken is het tot of t.m 2 jaar gratis. Je kan het beste iets te eten meenemen, alles is ontzettend duur ! Twee chocolade ijsjes €7,98. Het personeel is behulpzaam, maar draagt niet bij aan de sfeer, er kan geen lachje vanaf. Toch wel belangrijk als je met kinderen werkt ! Speelgoed in de winkels in verhouding minder duur dan het eten, er zijn leuke aanbiedingen bij. In het park geen toezicht gezien, over het algemeen is er te weinig personeel aanwezig

maart 2019

• 1Char19-03-2019

Totaal niet de moeite waard

Super duur parkeerplaats 10€ 20€ pp inkom onvriendelijk personeel. Klein en de ballenbak is supervies ook nog. Spinnenwebben overal. Heb enorm spijt van mijn bezoek aan dit park 70€ weggegooid

maart 2019

10 van de 131 reviews gezien