Géén boekingskosten

4.2OnvoldoendeScore uit 11 reviews

4.2OnvoldoendeScore uit 11 reviews

11 Reviews over Pax

• 1backers hugo09-03-2015

zou verboden moeten worden.

bij de beoordeling van hotel Pax te Hasselt kan ik niet anders dan de slechte beoordelingen beamen, nog meer, het afgebroken meubilair in de gang staat er nog steeds. Ook verfpotten, papier, karton ja, zelfs de vuilnis stond nog in de gang. In de badkamer lag het leeg flesje van de vorige bezoeker nog op de douchekraan. De lavabo afvoer werkt niet, de ganse nacht lawaai, zowel van de onderhotel gasten, (wat ze deden weet ik niet) als van buiten. De radiatorkraan werkte niet, de afstandsbediening van de tv (beeldscherm de grootte van een A4 blad) werkte niet . Het eten, wij verbleven daar half pension en de eerste rekening dat we kregen was er al 15€ teveel aangerekend, bij het melden aan de garcon, haalde hij al zijn portefeuille boven nog voor wij in detail konden vertellen wat hij teveel gerekend had, hij wist het al op voorhand. Ontbijt op zondag was ok, met een zacht gekookt eitje en persoonlijke bediening van de garcon. Alle voorverpakte producten waren niet vervallen.

• 2Helpers Wim23-11-2014

Beneden alle pijl

Het zou prachtig kunnen zijn maar de hotelkamers zijn verwaarloosd.We moesten ons een weg banen naar onze kamer daar de gang vol stond met uitgebroken meubilair en matras.Het zeer krappe sanitair was ronduit vies en smerig.De heel kleine kamer zelf was toe aan een grondige poetsbeurt.Het ontbijt was sober,niet eens de kans geregen voor thee ,melk of chocolademelk,enkel koffie,jammer voor de niet koffie drinkers.Alle voorverpakte boter,confituur,choco,speculoos pasta waren over datum enkel de melk cups voor in de koffie waren ok,deze worden dan ook genoeg geconsumeerd in de brasserie.

• 1lauradpr16-06-2014

Afschuwelijk hol

Ontzettend vuil, zeer luidruchtig, slechte indeling, klein, benepen, onvriendelijke bediening. Goedkoop, maar voor verblijf in dergelijk hol zou je geld moeten krijgen (zelfs dan nog zou ik er niet willen verblijven).

• 9G.Oostergetel09-01-2014

Een aanrader (gunstige prijs als je alleen reist)

Kleine kamer, maar alles erop en eraan en schoon. Eigen douche en toilet en TV. Overal gebruik van gratis wifi. Aardige bediening en schoonmaakster. Ik had kamer met zicht op de Grote Markt, die in januari alleen overdag levendig is. Het bevalt me hier zeer goed. 's Nachts is het hier heel stil. Misschien anders in de zomer.

• 1Kirsten17-07-2012

Nightmare

Hasselt is a lovely place, the location is super but thats the only good thing about the hotel. The people over there act like you dont excist, they were never nice. They do not greet you when you come in. You have to find your own room, they just give you the key after you paid in front. Not to mention the awful room. There was still a used towel and there was still stuff around from other people. The toilet was leaking. We couldnt shower for longer than three minutes because the water got cold. The breakfast sucked, the coffee was like water and the bread just wasnt enough. They do not greet you in the morning, you can sit on a table waiting for your breakfast but there is no one helping you. they're only busy with the restaurant. We didnt feel welcome at all. I definitely would not go back ever again! our advice: do not go there!

• 2martine28-08-2011

Nooit meer

Hotel Pax is verouderd, geen hotelnaam waardig. Zeer klein sanitair, een groot persoon kan zelfs niet normaal op het toilet zitten. Geen lift, 5 trappen naar boven met bagage om kamer te bereiken. Trappen lagen er zeer vuil bij maanden niet gestofzuigd !!!! Zeer veel lawaai van 's morgens 5 u wordt er met tafels en stoelen geschoven door de poetsvrouwen. Geen aanrader.

• 1Natasja24-07-2011

NOOIT MEER!!

Ontvangst, geen plaats om hotelgasten te ontvangen en slechte ontvangst. Ze sturen u van de ene persoon naar de andere! Geen lift, je moet alles naar boven sleuren en tijdens het naar boven gaan staat er een deur zeer misplaatst in de weg waardoor je moeilijk door kan! Kamers klein en vies, vuile lakens en haren in het bed (kei vies!). Badkamer superklein, als je op toilet zit zit je met je hoofd tegen de boiler! Douchedeuren zijn rot en vies, qua hygiëne echt ieuww! 's Nachts meer lawaai in het hotel dan buiten. Het is precies alsof ze stoelen en tafels verschuiven, en dit om 4u 's nachts!! Het zogezegde verzorgde ontbijt trok op niks! Je had 1 soort pistolet (wit) en een bordje met kaas en nog iets vies om uit te kiezen, ofwel nog choco en gelei! Niets vers, geen eitjes, de zogezegde verse fruitsap was niet vers, was zo goed als op en was zeker niet fris. 's Avonds vegetarische spaghetti bestellen en penne met wokgroenten krijgen, bah! Waar is de logica??

• 7Christophe en Hilde13-03-2011

Geen aanrader

Kamers veel te klein,je kan amper bewegen! 's Morgens om 6u staat de radio in de keuken al heel luid,zodat je nog met moeite een oog kan dicht doen...Je hoort de poetsvrouwen bezig met tafels en stoelen te verschuiven. Obers heel vriendelijk,ontbijt is verzorgd en lekker ...het eten is er lekker en goeie prijs ook

• 7vanderaspoilden-vanleynseele16-11-2010

Kamer te klein ,geen zicht

Aanrader voor ligging,service,ontbijt en hygiene. Wel jammer dat de foto's op de site van de kamers niet overeenstemmen met de realiteit. Toch aan te raden.

• 7scheres09-12-2009

leuk hotel

leuk hotel met 9 kamertjes,deze zijn klein,gehorig maar wel schoon. ligt midden in centrum aan de grote markt waar veel bedrijvigheid is.

Hotel Pax info

Het complex