Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Le Refuge

BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Le Refuge voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

4 Reviews over Le Refuge

• 10Dewaele R.02-04-2016

Ons thuis gevoel in Limburg.

Bedankt Marielisette, voor de beste ontvangst een mens kan krijgen in een B&B. Iedere keer, sinds de eerste keer voelden we ons niet klanten, maar echte gasten van u en uw man. Je kamers zijn altijd mooi ingericht, alhoewel mijn vrouw en ik altijd 1 favoriet hebben. Het ontbijt is altijd uitgebreid en proper, met steeds genoeg keuze. Het is een stille plaats, dus goed gekozen. We zijn content dat we jouw gastenhuis hebben mogen ontdekken. Doe zo verder. Binnen een tijdje zullen we met het gezinnetje komen.

• 10Trece1330-07-2014

Pure verwennerij !

Voor onze jaarlijkse zoektocht van het Davidsfonds, zochten én vonden we een rustige B&B in de buurt van Hasselt en Genk. Dit oude zomerverblijf van de nonnetjes - ligt in een mooie parkachtige omgeving - werd met smaak en liefde ingericht als een B&B. We konden al van de zaterdagmorgen onze auto en bagage deponeren - ook voor fietsen is er stalling -; we kregen zelfs al een welkomstdrankje ! Via Marilisette reserveerden we voor 's avonds al een tafel in Brasserie Kiewit ( op paar kilometer daar vandaan & reservatie is echt wel nodig ) - we aten er erg lekker en met gratis aperitief dankzij Marilisette !! Na een zalige nachtrust ( ruime kamers met alles erop en eraan ) werden we 's morgens verwend met een ongelooflijk lekker en uitgebreid ontbijt. Alles vers en zelfgemaakt - en en er werd constant aangevuld. Overheerlijk! Van ons krijgt Le Refuge dan zonder twijfel ook 5 sterren !

• 10Clement30-03-2014

Een echte aanrader

Schitterde B&B ,rustige gelegen en toch niet ver van centrum 😄 Ontvangst, kamer, ontbijt super !

• 9ria cox27-11-2013

Mooie plek in bosrijke omgeving

Warme en vriendelojke ontvangst. Zeer goed veblijf.

Bed & Breakfast Le Refuge info