Bed and Breakfast Le Petit Velo

Bed and Breakfast Le Petit Velo

9Fenomenaal

België, Limburg (België), Hasselt

Op vakantie geweest naar Le Petit Velo?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Le Petit Velo

• 9winkie02-12-2013

shoppingweekend

Wij hadden kamer 'sparta' op de 1e verdieping aan de achterzijde. Positief : hartelijke ontvangst met een drankje,keuze van de kamer omdat wij als eerste aangekomen zijn,propere kamer,goed matras,TV,mooie badkamer met douche,lekker ontbijt (voldoende),koffiemachine gratis dag en nacht beschikbaar,korte wandeling naar centrum/ethias arena,gratis parkeerkaart (parkeren langs de straatkant),gezellige gastheer (draagt zelfs de koffers naar je kamer).Op deze kamer is er een klein venster dat hoog staat (minder lichtinval van buitenaf).Indien je wilt,krijg je zelfs propere handdoeken de volgende dag.

Ondanks dat er overal tapijt ligt (oud herenhuis) hoor je de bovenburen rondlopen in hun kamer (veel gekraak).Steile trap naar de kamers. Geen kleine frigo op de kamer. Vergeet niet je badartikelen (zeep,douchezeep,enz )mee te nemen. Bushalte vlakbij.

Gereisd met partner in november 2013

0 tips over Bed and Breakfast Le Petit Velo