Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Kookpuntloft

BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kookpuntloft voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Kookpuntloft

• 7Cindy03-11-2018

Prachtige plek

Mooi appartement, ruim genoeg. Gratis koffie en thee. Vanaf 18u tot 9u heb je beneden een heel afgesloten parkje. Makkelijk met de hond. Gratis parking in een garage niet ver. Enige nadeel is wel dat je slaapt boven een café en is lawaai tot de vroege uurtjes. Je mag van de eigenaar de politie bellen, maar brengt mss alleen miserie met zich mee. Loft ook al beetje zijn beste tijd gehad qua materialen. Ontbijt besteld bij het kadootje. Heel ruime loft met heel vriendelijke eigenaren maar neem oordopjes mee.

• 9Michelle23-12-2016

Geweldige loft op een top locatie, aanrader!

Prachtige ruime loft, midden in het centrum van Hasselt. Zeer persoonlijke service. Het woon / leefgedeelte is zeer ruim met een bank, tv, eettafel en keuken. We misten wel een kleine koelkast in de loft. Het slaapgedeelte is te bereiken via een open trap, er is daar alleen ruimte voor het bed wat er staat. Let op, er is geen afscheiding bij het slaapgedeelte, voor kleine kinderen echt zeer ongeschikt, die kunnen zo naar beneden vallen. Er is echter wel voldoende ruimte voor een kinderbedje beneden in het woongedeelte. Het diner bij kookpunt is echt een aanrader, heerlijk eten! Het ontbijt hadden wij niet bijgeboekt, maar overal zijn leuke restaurantjes die ontbijt aanbieden. Ga wel op tijd of reserveer, anders zit alles vol!

• 10Tamara01-06-2009

Topper!!

Net terug van een weekend Hasselt! Kookpuntloft is een echte aanrader. Ontvangst door de gastvrouw met champagne en de plek is echt geweldig. Je hebt er volop privacy en het is echt midden in het centrum. Er zit zelfs een parkeerplaats bij de loft.

Wij hebben een aanbieding genomen waarbij we ook gegeten hebben bij het Kookpunt. Zeker doen!! Heerlijk gegeten!! Wij gaan zeker terug naar het prachtige Hasselt en deze toplocatie.

Bed & Breakfast Kookpuntloft info

Het complex