Géén boekingskosten

6.9VoldoendeScore uit 20 reviews

• Airconditioning

20 Reviews over Ibis Hasselt Centrum

• 2De28-05-2015

Dit kan Niet door de beugel

Wij hebben 2 nachten gebleven en dit op 23 en 24 mei 2015 , dit hotel was ondertussen overgenomen van de keten Different hotels en wij kwamen terecht in een renovatie , ze waren alles aan het renoveren en daarom kon er in de gang en lift stof liggen. Amaai Geen warm water, 2 dagen moet je je wassen met ijskoud water, ik heb dit gemeld en kreeg als antwoord water 10 minuten laten lopen en dan komt het wel , na een half uur kwam het nog niet , doch vragen ze in deze omstandigheden de volle pot en ja voor de miserie kreeg je een glaasje cava aangeboden ?? Dit kan echt niet , je arriveert in een slagveld en wij waren niet alleen die klaagden over koud water, Dit Nooit meer.

• 7hermy05-10-2014

Hasselt

de kamers zijn niet erg ruim maar de bedden zijn goed. De badkamer is klein vernieuwd en goed schoon Het ontbijt is een buffet er is een engels ontbijt en verschillende soorten broodjes en ziet er verzorgd uit. Het hotel is de moeite waard

• 6Kristien23-08-2014

Net goed genoeg.

Wij hadden geen goede ervaring met dit hotel. Het was slechts voor één nachtje gelukkig. Kamer vonden we versleten, slecht afgewerkt en hij was ook niet super proper. Ik zou er niet nog is gaan tenzij het echt niet anders kon..

• 10Inge van Rijn27-02-2014

Ontzettend leuk net en vriendelijk hotel!

Wat is het hier leuk! Hasselt is een aanrader, en ook het Ibis hotel! Wij voelen ons zeer welkom, hele lieve mensen, en het hotel is keurig! Prijs kwaliteit is top! Veel waar voor je geld.

• 6B&A-M08-01-2013

Prima plek maar verder niks bijzonders

Voor een lang weekend Hasselt hebben we in het IBIS geslapen, wat qua locatie echt prima is. Auto gratis in de wijk geparkeerd en daarna alles lopend gedaan. Alleen logies, want ontbijt in de (saaie) zaal hebben we niet gedaan. In Hasselt zelf zijn veel gezelliger plekken om te ontbijten / brunchen! Hotelkamer was krap, functioneel, proper. Kraak noch smaak, niks bijzonders maar ook niks mis mee - zeker voor de prima prijs die we betaalden (ca. 115 Euro voor 2 nachten voor 2 personen). We sliepen / douchten hier eigenlijk alleen.

• 4Joep18-12-2012

Badkamer zeer slecht, rest redelijk

De ontvangst was zeer gastvrij, netjes ontvangen en alles afgehandeld en naar de kamer gewezen. Op de kamer aangekomen snel de spullen neergelegd ivm een business meeting die wij hadden in Hasselt.

's Avonds aangekomen terug in het hotel, heerlijk geslapen.

's ochtends wilde we ons opfrissen op de badkamer, maar we liepen tegen een aantal wat mindere tot zeer slechte punten aan..:

• Schimmelplekken op de muur, tussen tegels in de douche
    • Luchtafvoer in de badkamer dichtgestopt
    • Bloedvlekken op de deurpost
    • Doucheputje loopt niet goed door, waardoor de vloer compleet nat wordt
    • Toilet valt niet op de zitten ivm in de hoek gepropt waardoor je er schuin op moet zitten
    • douchegordijn groter dan de douche, zodat heel de badkamer nat wordt.
    • Deur vies

• onafgedekte stopcontacten
    • Airco stoot vieze lucht uit
  • 9Guido De Keersmaeker25-08-2012

Prijs/kwaliteit : Zeer gewaardeerd.

We zijn van de Mechelse omgeving en zijn hier 1 nacht verbleven (kamer MET ontbijt), omdat dit ons prijs/kwaliteit ok leek om 1 nacht te verblijven na het huwelijk van onze zoon met zijn nieuwe echtgenote uit Borgloon. Onze verwachting: Na de trouwparty 18km reizen ipv 85km en (gezien de prijs) propere accomodatie te vinden om optimaal te genieten van de trouwpartij. We hebben een dagje 'shopping in Hasselt' gecombineerd met het avondfeest in Borgloon en hebben van het ontbijt (aan een eerlijke prijs) genoten. Voor ons was dit een mooie ervaring.

• 8Pieter22-06-2012

Goede prijs/kwaliteit!

Typisch IBIS hotel... Goede prijs/kwaliteit, zeer uitgebreid ontbijt voor 'slechts' € 13,50.. Liggin zeer centraal, doch zeer rustig op de kamers.

• 7Ronnie10-05-2011

Veel te weinig!

Het hotel ligt ideaal en lekker dicht bij het centrum van het bruisende Hasselt. Helaas heeft het hotel maar 7 parkeerplaatsen (63 kamers) die vaak al vol zijn door het personeel. Je auto moet je maar parkeren op een onbewaakd afgelegen parkeerterrein ruim 10 minuten loopafstand bij een discotheek (wel gratis). De ontbijtformule is redelijk, alleen zitplaatsen dramatisch weinig. Wel netjes schone en nette kamers

• 7Charles 30-06-2010

Hotel ligt vlakbij het autovrije centrum

Dit hotel ligt een kwartier lopen van het station. De kamers zijn heel klein. Ontbijt was goed.

Hotel Ibis Hasselt Centrum info

Soort hotel