Hotel Holiday Inn Hasselt

Hotel Holiday Inn Hasselt

6.3Voldoende

België, Limburg (België), Hasselt

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Hasselt voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

74 reviews over Hotel Holiday Inn Hasselt

• 2019
    6P. Swaanen09-08-2019

Nooit meer

Aangekomen 7-8-2019. Vertrokken 9-8-2019 ( 11.00 uur)
    Bij aankomst factuur 21447326 geheel contant voldaan. Bij aankomst 7-8-2019 betaling parking per 24.00 uur 08-08 € 36,00, 09-08 € 36,00 Bij vertrek 9-8-2019 nogmaals € 48,00 voldaan transactie 00060093. Met de dames aan de balie was geen discussie mogelijk de € 48,00 moest betaald worden. Wij komen in dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9braem07-06-2018

super voor een weekendje uit

voor een weekendje hasselt een superhotel, goede bedden, super lekker ontbijt ,midden in het winkelcentrum en op wandelafstand van het ethias arena. vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Peters25-08-2017

Perfecte locatie

Als allereerst, dit hotel is perfect gelegen. 1 plein over en je stapt 1 van de vele winkelstraten in. Het ontbijt is gewoon Ge-wel-dig. Zelf wafels maken, pannenkoeken liggen klaar en kun je opwarmen. Veel zoete broodjes en verschillende mini donuts. Heerlijk. De ontbijtruimte, restaurant en lobby hebben duidelijk een geweldige make-over gehad. Nu nog even het zwembad aanpakken. Dat was het enige mindere aan het hotel. Er zijn al prachtige kamers welke ook een update hebben gehad en heb het idee dat ze dit zullen voortzetten. Onze kamer was een oudere maar prima schoon. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Carlijn09-01-2017

goed hotel, niets bijzonders

Receptie ontvangst was ok. Je kunt voor hotel stoppen om info te vragen over parkeren. Toelichting voor gratis parkeren gehad, bij bioscoop kon je gratis parkeren. Erg leuk dat er een springkussen stond. Kamer viel tegen in vergelijking met de foto's, wat verouderd, maar prima. Oogde niet super schoon. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Prima zwembadje. Ligging midden in centrum!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 7Fred28-03-2016

prima maar nooit meer kamer 128 boven magazijn

Ik lag op kamer 128 in een opklapbed en boven magazijn. Rond 6.30 uur kwam er een vrachtauto rolcontainers lossen. Ik lag pas om 2.00 uur in bed vanwege deelname aan Schlagerfestival. Slechte en korte nachtrust door ontzettend veel lawaai van rollende containers op een stalen rolplaat.

Alleen gereisd in maart 2016

• 8Cors11-12-2015

Mooi fijn hotel

Aardige en service gerichte bediening , kamers goed in een leuk plaatsje

Filip Caluwaert General Manager, MANAGEMENT ASSISTANT, 16-12-2015

Hartelijk dank voor uw tijd om ons te laten weten hoe uw verblijf bij ons is verlopen. Fijn te vernemen dat u heeft genoten van ons vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik deel dit graag met mijn team. Fijne feestdagen. Filip Caluwaert - general manager

Gereisd met partner in januari 2015

• 7TONY & MARTINE26-10-2015

Uitstekend hotel, moeilijk parkeren

Dit hotel is uiterst gunstig gelegen voor een citytrip in Hasselt of activiteiten in de Ethias Arena... De kamers zijn uiterst comfortabel én groot, het ontbijtbuffet is een aanrader.... Het hotel beschikt niet over een eigen parking en er wordt ook geen ondersteuning gegeven aan klanten i.v.m. parkeren....trek uw plan....

Filip Caluwaert General Manager, MANAGEMENT ASSISTANT, 10-11-2015

Beste gasten hartelijk dank voor uw feedback. Zowel positieve als negatieve punten zijn voor ons heel belangrijk omdat zij ons helpen de service bij te sturen daar waar nodig. Spijtig dat u het gevoel kreeg aan uw lot overgelaten te worden ivm de parking. Dit is zeker niet de gang van zaken want persoonlijke service is onze top prioriteit. Ik ga dit zeker met mijn receptieteam opnemen en zien hoe we hier beter kunnen op inspelen. Fijn te lezen dat uw wel tevreden was over de ligging van het hotel en het ontbijt. Wij hopen voor de toekomst op service ook zo te scoren daar mag u vanuit gaan bij een volgend bezoek aan Hasselt in ons hotel.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8mieke28-03-2015

Goed verblijf gehad!

Echt een goed verblijf gehad. Lekker ontbijt. Kamers waren proper en typisch holiday in stijl.

Filip Caluwaert General Manager, MANAGEMENT ASSISTANT, 10-11-2015

Beste gasten hartelijk dank om via deze site een zo positief commentaar te posten. Het is altijd leuk te lezen dat gasten tevreden waren over hun verblijf bij ons. Wij kijken alvast uit naar uw nieuw bezoek bij ons.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8Liesbeth16-09-2014

Ligging perfect

De kamer en de service zijn gewoon ok, maar ook niet meer dan dat. De ligging is echter ideaal om de stad te verkennen en dat maakt veel goed. Het ontbijt was uitgebreid en zeker voldoende.

GM HIHasselt, MANAGEMENT ASSISTANT, 17-09-2014

Beste gasten hartelijk dank om ons te melden hoe uw verblijf bij ons is verlopen. Zowel positieve als negatieve bemerkingen zijn voor ons van heel groot belang omdat zij ons helpen in het streven naar een betere service daar waar nodig. Uw bemerkingen zullen wij zeker intern bespreken. Fijn dat u heeft genoten van ons ontbijt. Wij hopen u zeker terug te mogen begroeten bij een volgend bezoek van u aan Hasselt. Filip Caluwaert - General Manager

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Koenraad Verhelst31-08-2014

Goed hotel... maar kan beter

Dit hotel is heel goed gelegen. De incheck ging heel er vlot. We kwamen er aan om 12u terwijl je pas om 14u kan inchecken. Toch kregen we onze kamer al en konden we ons installeren. De kamer zelf is echter wel toe aan renovatie. Alles doet heel erg jaren '80 aan. Wij verbleven in een King-executive room. Deze was wel ruim. Het bed was naar mijn mening wat doorlegen en het beloofde supersnel internet was zeker niet zo snel als bijvoorbeeld 4G. Ook was het zo dat je moest inloggen en dat de inlog maar 24u geldig was, daarna ging je weer over naar het "normale" free wifi en dus oertraag. Het ontbijt is goed maar in de buurt zijn er voldoende zaken te vinden waar je voor dit geld zeker evengoed of beter kan ontbijten. Al bij al is het een goed hotel, je zal niet teleurgesteld worden als je hier logeert.

Gereisd met partner in augustus 2014

Hotel Holiday Inn Hasselt info