Hotel Holiday Inn Express Hasselt

Hotel Holiday Inn Express Hasselt

8Fantastisch

België, Limburg (België), Hasselt

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Hasselt voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Holiday Inn Express Hasselt

• 2018
    10Roels bert02-01-2018

Audtjaar zeer goedt hotel wat kan beter

Ik vondt het een beetje spijtig dat de poesdienst rondt 10:00 smorgens zat te kloppen als je u kamer hebt tot 12:00 hebt en dat de dochkop te klein was en dat ze de spiegel niet heelmaal proper was was nog een klein wite veeg op en dat ik wat naar de muir moest keiken op kamer 121 maar voor de rest heel mooie kamers die zeer goedt verzorgt waren en superleker eten zo veel dat je het niet opkrijgt en dat je twee dagen moet blijfen als je als wilt proefen zachg er almaal super leker uitt is een en halfe* waardig supervriendlijk personeel kom zeker nog trug Aja maar 7 minuten wandelen van kopel duzaarplein hartlijk bedankt voor het verblijf 10/10 op de keuken en balie personeel manzers.

Alleen gereisd in december 2017

• Oude reviews

9Misa29-09-2014

Praktisch hotel - goede prijs/kwaliteitverhouding

Op het moment dat wij er gingen logeren, waren ze het restaurant aan het verbouwen, maar hier hadden we geen last van. Ontbijten konden we in een nabij gelegen Holiday Inn. Het personeel is heel vriendelijk. De kamers waren in orde. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Het hotel ligt op twee straten van het centrum.

Holiday Inn Express Hasselt, MANAGEMENT ASSISTANT, 21-10-2014

Beste gasten hartelijk dank om ons te melden hoe uw verblijf bij ons is verlopen. Zowel positieve als negatieve bemerkingen zijn voor ons van heel groot belang omdat zij ons helpen in het streven naar een betere service daar waar nodig. Fijn dat u genoten heeft van het ontbijt in ons andere hotel. Goed nieuws want de verbouwingen zijn ten einde en het hotel ziet er heel trendy uit. U moet er zeker zelf eens naar komen kijken. Filip Caluwaert - General Manager

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Evelien27-05-2014

ideaal voor een shoppingweekendje!

Kleine kamers, basic, maar met supergoed ontbijt. Prijs kwaliteit waar voor je geld!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Rachel1913-01-2014

Fijn weekend gehad

Wij boekten het Plopsa arrangement. Heer aan de receptie was zéér vriendelijk, en gaf meer dan voldoende uitleg. Propere kamer, lekker ontbijt. Hotel ligt op wandelafstand van de winkelstraten.

Filip Caluwaert - General Manager, MANAGEMENT ASSISTANT, 21-01-2014

Hartelijk dank om ons te laten weten dat u een leuk verblijf bij ons had en tevreden was over de service van ons personeel. Tot een volgend bezoek aan Hasselt

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7coropperman22-11-2011

Mooie complete kamer in gezellige stad

Heerlijk weekend gehad mede door complete hotelkamer met uitstekend bed en doucheruimte. Ontbijt hebben wij geen gebruik van gemaakt. Personeel was zeer vriendelijk en hotel zag er verzorgd uit. Natuurlijk Hasselt zelf is heerlijk bourgondisch genieten.

Gereisd met partner in februari 2010

• 0Anoniem06-08-2011

Niet echt heel tevreden

Wij hadden het Versuz arr., hierbij kregen wij een Versuz inkomkaartje en een voucher voor een glas Champagne. Aankomend in de Versuz bleek dat die Champagne met de voucher alleen op zaterdag en maandag te krijgen was, belachelijk! Voor deze ene keer dat we in de Versuz komen mogen ze ook wel eens 2 glaasjes Champagne geven, in het hotel wisten ze van niks hierover, duidt op erg slechte communicatie onderling. De kamer ging wel, de badkamer was niks: veel te klein, stinkend putje bij wasbak en de douche loopt niet goed door waardoor je na 1 minuut al met je voeten onder water staat, dit kan beter onderhouden worden!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9sanels197202-08-2011

Dichtbij station en centrum

positief : kort bij het station en centrum,lekker ontbijtbuffet (wel kleine eetruimte,ontbijten tot 11u in WE),mooie kamer (queenroom met sofa),waterkoker met thee/koffie aanwezig,kleine maar functionele badkamer,gratis drankje in de bar aangeboden,70 euro/2p/1N K/O

negatief : kamer pas om 14u beschikbaar,veel lawaai van aanwezige jongeren tijdens ons verblijf (ook 's nachts,kan het hotel niet aan doen),vrij harde matrassen

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Linda02-03-2011

Prima voor een kort verblijf!

Ik ben hier (as we speak zit ik op de kamer te typen) voor een kort zakelijk verblijf in een standaard kamer. Parkeerplaats is vlakbij, dus dat is prettig. Ook zijn winkels en eetgelegenheden nabij, ligt echt aan de rand van het centrum. De kamer is volledig en beschikt over internet, dat was voor mij een vereiste, dat werkt prima. Er is een tv, en als je iets vergeten bent mee te nemen, kun je altijd bellen voor oa scheerspullen, tandenborstel etc. Gratis! Prima bed, keus uit zachte of watstevigere kussens. Een kleine maar volledige badkamer (geen bad trouwens, maar ja) en een flatscreen tv waar je ook nederland 1,2,3, kunt ontvangen en koffie- en theefaciliteiten zijn aanwezig, een sandwich, drankje of snack kun nje bij de receptie halen en het ontbijt is vers en uitgebreid met fruit, broodjes, vleeswaren, etc. Al met al een simpel maar prima hotel, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Zakelijk gereisd in maart 2011

• 8Tom04-01-2011

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Eén nacht geweest. Kamers zijn basis ingericht. Smalle 2 persoonsbedden. Badkamer in orde. Kamer wel wat gehorig. Ontbijt uitstekend, zeker voor de prijs. Wij betaalde voor 2 volwassen en een kind 80 euro, waar via Weekend Company nog eens 20 euro korting vanaf ging door een actie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9Familie Feenstra29-12-2010

Ideale ligging

Prima ligging t.o.v autovrije centrum. Goed ontbijt en prima kamers (prijs/kwaliteit). Onze dochter van vijf jaar sliep op de omgebouwde sofa. Deze was net zo groot als ons 2persoons bed. Fijn hotel voor 2 nachten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Hotel Holiday Inn Express Hasselt info