Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Het Zummerheem

BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Zummerheem voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Het Zummerheem

• 9Fam. Van Eecke20-07-2018

Rustig gelegen, prachtige omgeving

Prachtige uitvalsbasis om het fietsknooppunten netwerk te beleven. Discrete en gastvrije uitbaters. Mooie tuin met leuke zithoekjes

• 10Mieke De Laet28-06-2018

Zalig relaxen in de natuur!

Een zalige B&B in het groene Limburg , heerlijk ontbijt, vriendelijke gastheer en gastvrouw,die je met raad en daad bij staan fantastisch uitgangspunt om te fietsen vlakbij het fietsennet met de uitgestippelde knooppunten . Wij gaan zeker nog terug!!!

• 10dominique en patricia03-05-2013

schitterende locatie om nooit te vergeten

schitterende B&B gelegen in een prachtige omgeving en een gastvrouw en gastheer die voor een schitterend verblijf hebben gezorgd

Op en top 10 op 10 meer kan je niet geven maar is werkelijk een juweeltje en waar een mens zich ook nog eens thuisvoelt , met een gastheer die je alles en nog veel meer kan bijbrengen over de rijke geschiedenis en de vele mooie plaatsen die je kan gaan bezoeken ,.

Wij komen zeker terug

• 9fam van roey03-07-2011

Een echte aanrader!

Niet wetend wat ons te verwachten, zijn we naar zummerheem gefietst.We hebben een klein paradijs aangetroffen!We hebben van de sauna en jacuzzi genoten! de gastvrouw was heel vriendelijk en zeer aangenaam.Hier is geen minpuntje te vinden.Voor ons was alles naar wens. Een echte aanrader. Wij wensen jullie nog veel succes,famillie loots uit mol

• 10de proost25-08-2010

een aanrader!

prima plek, wij komen hier jaarlijks met een hele groep vrienden, allemaal jonge gezinnen. worden steeds goed ontvangen en krijgen er lekker eten, krijgen ook tips ivm wandelingen of fietstochten. voor ons een "must"

• 9anoniem14-06-2010

niet twijfelen gewoon boeken

Zelden zo goed ontvangen als hier. Gastvrouw stond onze groep (personen met verstandelijke beperking + begeleiding) op te wachten en als leuk extra'tje chocolade truffels. Mooie ruime kamers (ook ideaal voor gezinnen), ruime badkamers. Zeer mooi domein, zeer goed onderhouden tuin, leuke dierenweide, mooie jacuzzi. Alles zeer net en tot in puntjes verzorgd. Spellenkast, grote ijskast met dranken (1euro/flesje), stereo aanwezig. Fijne zit en tv-hoek. Avondeten tegen meerprijs van 15 euro/pp eenvoudig eten maar veel en lekker: aperitief + 3 gangen. Ontbijt: op gewenst tijdstip geserveerd+ verzorgd en uitgebreide keuze (zelfs chocola) Gratis koffie en thee faciliteiten. Vriendelijk + uitgebreide info en uitleg over streek. Veel fiets en wandelmogelijkheden. Nabij kanaal en bossen gelegen. Zeker een aanrader.

Bed & Breakfast Het Zummerheem info

Het complex