Hotel Hassotel

België, Limburg (België), Hasselt

8.3Fantastisch

23 reviews over Hotel Hassotel

• 10Seghers31-08-2011

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Prachtige, nieuwe (luxe) kamer op 4de verdieping. Supervriendelijk personeel aan het onthaal en in het restaurant. Ontbijt lekker en ruim voldoende keuze. Diner overheerlijk. Goed gelegen om Hasselt te verkennen. We gaan zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8sandra02-08-2011

lekker shoppen

positief : ruime kamer met koelkastje/espressomachine,ruime badkamer met douche (wel met een verhoogde instap)/WC en lavabo.Zachte matrassen.Mooie ontbijtruimte (ook eten buiten mogelijk),koud en warm ontbijtbuffet,vlak aan de winkelstraten gelegen,station is een kleine wandeling

negatief : aan de voorzijde ligt de ring en aan de zijkant een éénrichtingsstraat (overdag veel verkeer,'s nachts was het vrij rustig),ontbijt is geen 4* waard : niet tijdig aangevuld (borden,broodjes,fruitsap,choco),fruitsla met stukjes citroen/pompelmoes en appelsien

Gereisd met partner in juli 2011

• 8diane08-05-2011

eentje om terug te komen

wij waren in kamer 27 het 2 persoon bed net iets te smal en te zacht anders niks dan goed , de brunch was over heerlijk, en vriendelijk personeel
    kom zeker terug

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Roelof Lemstra29-11-2010

Helaas

Ondanks de goede beoordelingen viel het tegen.Het gereserveerde menu werd zonder te vragen onder je neus gedrukt en als niet viseter was dit vis.De ligging is goed en aan het personeel en ook het ontbijt ligt het niet maar voor je rust hoef je hier niet heen.De kamers zijn warm en zeer lawaaierig zowel intern als extern vooral aan de straatkant waar de hele nacht verkeer rijdt.

Gereisd met partner in november 2010

• 7Mizzalot25-11-2010

Mooie ligging

De standaardkamers in het hotel zijn standaard (zoals Novotel, Ibis hotel). Dus niet slecht, maar ook niet super. Eén opmerking: verwijder die tapis plein! Zeer goede ligging om Hasselt te verkennen tijdens een weekendje uit.

Het eten in het restaurant van het hotel was enorm lekker! Het resto is een place to be in Hasselt, dus het is aangeraden op voorhand te reserveren. Ruim, lekker ontbijt ook, was niets op aan te merken.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Themi27-04-2010

Voor herhaling vatbaar !!!

Mooie, trendy en nette kamer. Zeer hip terras. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Goede ligging, om het hoekje zit je in het centrum. Wij komen hier in elk geval terug.

Gereisd met partner in april 2010

• 8A&A10-09-2009

Leuk hotel op een leuke plek .

Het Hassotel staat vlak bij de grote markt. Wij hadden een zeer lexe splinternieuwe kamer met airco en luxe platscherm t.v en luxe douche! Het ontbijt was super,en het personeel erg aardig. Ga weer daar terug!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Rassalle Marleen22-06-2009

een aanrader

Vriendelijk personeel, ontbijt ok lekkere verse broodjes, diner verzorgt. Toch volgende keer bij het boeken van kamer gn standaardkamer niet meer want geen kast aanwezig en ook geen enkele kleerhaak in kamer ( wel 2 in badkamer voor de pyama's ) zodat alles in onze valies moest blijven en ook zeer warm op de kamer omdat we 's nachts geen venster op een kier konden zetten daar we aan de voorkant van het hotel sliepen en er nogal veel lawaai was van het verkeer. Maar al bij al is dit hotel toch een aanrader omwille van zijn ideale ligging en de vriendelijkheid van het personeel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Martine23-03-2009

Prachtig hotel

wij zijn in Hassotel geweest van 20/03/2009 tot 22/03/2009. De kamers zijn zeer mooi en het eten is er voortreffelijk. Het is inderdaad heel goed gelegen om Hasselt te verkennen. Zeer vriendelijke bediening. Het is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Miranda08-09-2008

Goed hotel.

Hotel ligt ideaal, een paar honderd meter van de Grote Markt verwijderd. Het personeel is vriendelijk, uitgebreid ontbijtbuffet en schone, ruime kamers. Het enige nadeel was dat het ontzettend warm was op de kamer. Wel een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen