Géén boekingskosten

Hotel Hassotel

BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hassotel voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 22 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 22 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

22 Reviews over Hassotel

• 10Denis19-08-2016

Top-hotel

Het hotel is een topper. Onthaal zeer vriendelijk. Kamer was zoals beschreven. De bediening in het restaurant is top...vooral de ober die verantwoordelijk was voor onze tafel. Ontbijtbuffet was zeker naar wens. We waren ook onze oplader van onze tablet vergeten. Na enkele dagen werd hij thuis afgeleverd. We komen zeker terug!!

• 10Bjorn Huyse06-06-2016

Gewoon perfect

Weekend verbleven in een penthouse. Niet samengevat: Top. Prachtkamer met alle luxe en supermooi en ruim terras. Restaurant echte aanrader. Ruime kaart. Gezellig terras en vooral superlekker!! Ontbijt eveneens compleet en lekker. Gewoon tophotel voor wie eens naar Hasselt wil want op 2 min wandelen zit je pal in het centrum.

• 10Annie28-09-2014

Heel goed hotel, ideaal gelegen

Mooie moderne kamer (met goiudvis), mooie badkamer met regendouche, gratis minibar met fruitsap, cola en water, ingebouwde expressomachine met pads voor koffie en warme chocolademelk, thee. Goed ontbijt. Groot overdekt en verwarmt terras waar je lekker kan eten, zeer ruime porties. Super hotel!! Direkt aan de winkelstraten. Mits wat zoeken gratis parkeergelegenheid in de buurt.

• 8Daniël Peeters03-05-2014

Goede service en vriendelijk personeel

Blijft een van onze favoriete hotels voor een bezoek aan Hasselt, goede prijs/ kwaliteit verhouding

• 7Renzo31-10-2013

Goed Hotel

Goed hotel centraal gelegen in Hasselt, bedden en badkamer waren comfortabel, door het warme weer was het wel een beetje vervelend dat er geen kleine frigo aanwezig was.

• 9Nicole15-07-2013

Geweldig

Had voor mijn man zijn verjaardag de suite geboekt , wat een luxe , alles was perfect , er was zelfs een kleine attentie voor mijn man, heel leuk ! We hebben er erg van genoten.

• 3Nadia&Carlo Scheffen-Aerts15-01-2013

Tegenvaller....

Na aankomst bleek de lift buiten gebruik te zijn....Ik wilde al terrug naar "holiday-in Hasselt",daar zijn we gewend maar ik kon de kracht niet meer opbrengen na die lange weg van de parkeerplaats tot aan de receptie.Ik ben mindervalide ,dus zonder hulp van het personeel naar boven ,daar bleek de luxekamer die wij extra geboekt hadden omwille de ruimte die ik nodig heb heel klein te zijn ,met rolator kon je niet de badkamer inkomen ,daarbei was de warmwaterregelaar in de douche ook niet instelbaar ,dus was het "verbranden of bibberen " mijn man koos voor bibberen ...Daar de aanslag op de deur en spiegel ook een uur aanwezig was ,bleef ik maar op bed om me klaar te maken ! Maar de Fön deed het helaas ook niet .Punt bij paaltje was onze uitstap "Hasselt "beperkt tot een avondje uit eten,want door de Defekte lift kon ik niet 2x naar beneden !

Saskia Beckers, Hotelmanager, Hotelmanager, 25-02-2014

Beste gast, Vooreerst bedankt voor uw reactie, opmerkingen en suggesties houden ons alert om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Betreft uw verblijf: we hebben inderdaad problemen gehad met de lift. Vandaar dat we beslist hebben een nieuwe te zetten. Momenteel zijn we de lift aan het vervangen door een nieuw model. De werken zullen beëindigd zijn op 8 maart. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen. Met Vriendelijke Groeten

Directie & Team Hassotel

• 7Kelly16-09-2012

Bon!

Wij verbleven 1 nachtje in het hotel met een bon 'Nachtje heen en terug'. Hadden vrij hoge verwachtingen wegens verschillende goede commentaren, maar toen we aankwamen was onze kamer toch niet zo mooi. Tapijt op de kamer was vuil en inrichting was vrij ouderwets.

Het ontbijt was wel zeer goed en de ontbijtruimte was wel mooi ingericht! Pluspunt is dat je direct in het centrum van Hasselt bent. Je kan ook je bagage in het hotel laten voordat je incheckt zodat je het centrum al wat kan verkennen.

• 10jan16-02-2012

Wat een luxe........!

Zeer aangenaam en verzorgd hotel in het centrum van Hasselt.. Verbleven in een luxekamer wat ons echt beviel. Restaurant van het hotel was top evenals een zeer uitgebreid ontbijt . De kamer was tiptop in orde en zeker de grote inloopdouche met regendouche. Ook niet te groot hotel zodat er nog tijd wordt gemaakt voor de gasten. Voor wie eens naar Hasselt wil 1 adres Hassotel, echt de moeite waard !

• 8marc27-12-2011

voortreffelijk hotel

pluspunten ligging : om de hoek in centrum propere moderne kamers, met gevulde minibar frisdranken, waters pralines, koffie en theefacilitieten, zelfs paraplu aanwezig heel goed ontbijt vriendelijk en bekwaam personeel minpunten zielig goudvisje in bokaal doorkijkwand tussen kamer en badkamer met wc

Hotel Hassotel info

• AirconditioningBeschikbaar