Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Kiezel

BelgiëLimburg (België)Hasselt

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Kiezel voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 53 reviews

Meer bed & breakfast info

54 Reviews over De Kiezel

• 9Dirk17-03-2022

Heel goed

Fantastisch verblijf, super vriendelijk.

• 9ANNETTE DEVILLE10-04-2019

fantastisch

B&B rustig gelegen ruime kamers zéér netjes, lekker ontbijt ook eigen terrasje.De gastheer was super vriendelijk . Kortom een aanrader

• 9Winne evelien28-08-2016

Nette, ruime kamer. Lekker ontbijt. Vriendelijk

We hadden de klaprooskamer en deze was heel ruim en netjes.We werden goed ontvangen en er werd uitleg gegeven over de bereikbaarheid van Hasselt. 's Morgens mochten we genieten van een heel lekker ontbijt. Het was een aangenaam verblijf en een aanrader!!

• 8Heleen Hollenberg01-08-2016

charmante B&B!

Alles is aanwezig op de kamers, ze zijn ook eenvoudig maar mooi ingericht. De airco en mooie veluxramen mét vliegenraam zijn leuke, praktische extra's tijdens de zomer!! Uiteraard is het warme onthaal en de Limburgse hartelijkheid ook een groot pluspunt. Absoluut de moeite waard!

• 10BIVW21-08-2014

Leuje B & B

Zelfs na ons 3e verblijf is de kwaliteit nog steeds hetzelfde. Sfeer en gezelligheid = 5 bedjes.

• 9Peter29-04-2014

Zalig onthaasten!

B &B de Kiezel is rustig gelegen aan de rand van Hasselt. De kamers zijn ruim en zeer netjes. We hadden de olijfkamer geboekt. De badkamer is zeer ruim en proper. Alles is voorzien voor een aangenaam verblijf. We hadden er zelfs een eigen terrasje. De gastvrouw doet erg haar best om de gasten het naar hun zin te maken (foldertjes , fietskaarten, alles is er voor handen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg verzorgd. De Kiezel is een aanrader om rustig te genieten van het wandel- en fietsparadijs Limburg!

• 9Bert Leybaert26-11-2013

Super gezellig, romantisch

Ideaal gelegen dicht bij Hasselt centrum, kanaal, charmant dorpje Godsheide ....

• 9Du Pont Adolf21-10-2013

Ideale startplaats!

Rustig verscholen tussen het groen, ligt deze B&B ideaal als uitgangspunt naar allerlei bezienswaardigheden en vrijetijdsbesteding. Bij de vriendelijke gastvrouw vind je de nodige informatie. Ze helpt je graag met raad en daad. Onze kamer en badkamer waren keurig, ruim en comfortabel. Bij zachte muziek genoten we van een lekker, uitgebreid ontbijt. In deze B&B krijg je waarde voor je geld.

• 9Van Neer Martine16-10-2013

Voor herhaling vatbaar

B en B De Kiezel is mooi gelegen en je kan alle kanten uit. Wil je relax fietsen of ben je iets sportiever ingesteld het kan allemaal in de buurt. Eigenaars zijn zeer behulpzaam en héél vriendelijk. Kamers tip top in orde, badkamer:"Ik wil er thuis ook zo één! :-)" Lekker verzorgd ontbijt en meer dan genoeg. prijs/kwaliteit : goede verhouding. Eigenaars staan je met raad en daad bij en hun tips zijn meer dan nuttig. kortom superweekend

• 9Mieke Plattenbos16-10-2013

Rustige, warme B&B

B&B De Kiezel, is prachtig gelegen, overal dichtbij maar toch rustig en kalm. Gastvrouw is super vriendelijk, niks is haar te veel. Ze geeft heel concrete tips over bezienswaardigheden, eetadresjes enz. Kamers zijn heel erg proper met mooie badkamer. Ontbijt is tot in de puntjes afgewerkt. Een aanrader!!!!

Bed & Breakfast De Kiezel info

Het complex