Hotel De Groene Hendrickx

Hotel De Groene Hendrickx

7.2Goed

België, Limburg (België), Hasselt

Op vakantie geweest naar De Groene Hendrickx?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor De Groene Hendrickx voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel De Groene Hendrickx

• 6Chris Vandessel11-12-2017

Lekker eten , veel te lawaaierig 's nachts.

Het eten was lekker. Het lawaai in de nacht niet te doen ondanks een weekdag. Lawaai in en buiten het hotel. Geen aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 5Cindy van coyghem03-11-2017

Mooi hotel in hartje Hasselt

Prachtig hotel in hartje van de stad. Parking straat om de hoek. Kamers op en top in orde. Ontbijt zeer goed. Hygiëne top. Enige GROTE minpunt was de geluidsoverlast van de nabije bars. Tot 4 uur ‘s nachts kabaal van op straat. Gesprekken hoorbaar tot in de kamer. Bij uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was. Vrees dat t een veel gehoord probleem is.

Gereisd met partner in november 2017

• 5Sylvie03-11-2017

Verschrikkelijk...

Ons eerste bezoek aan Hasselt eindigde jammer genoeg in mineur dankzij de heel slechte ervaring in het hotel De Groene Hendrinckx. Wij verbleven hier tijdens een weekendje met twee op 7/10.( om te genieten van wat rust zonder de kids) De kamer was klein maar zeer netjes, wat meestal het geval is bij boeken met een bon. Maar dit was zeker geen probleem, het enige wat ons meteen wel opviel was het straatlawaai die door de zeer slechte isolatie toch bleek constant te zijn. We dachten och dit zal wel minderen naar mate het later wordt in de avond. Niks bleek minder waar, we hebben die nacht geen oog dicht gedaan (zelfs met oordopjes!). Om 5u 's ochtends was de maat vol en hebben wij naar de politie gebeld om te melden dat er al heel de nacht serieus geroepen werd juist ter hoogte van onze venster.( balie is 's nachts niet bemand) Bij het ontbijt in het hotel bleek dat de ober die het buffet moest verzorgen ook nog eens niet was komen opdagen.. resultaat iedereen stond te wachten op een tasje koffie en kreeg die dan uiteindelijk na het ontbijt door de receptioniste die jammer genoeg niet anders kon dan de zaken in eigen handen te nemen. Wij hebben dit dan ook gemeld bij het uitchecken. Er werd vreemd genoeg niet gevraagd "of alles naar wens was"..we hebben dan maar onze slechte ervaring meegedeeld en er werd ons gevraagd om dit allemaal netjes op mail te zetten zodat ze ons een voorstel konden doen om het "goed te maken". Jammer genoeg hebben tot op heden nog steeds niets gehoord....... Wij komen hier nooit meer terug, jammer want Hasselt is een mooie stad met een zeer vriendelijke mentaliteit.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Verheul21-02-2017

Super gastvrij, heerlijk schoon en top locatie

Na een dagje plopsaland hier super ontvangen. Mooie familie kamer, heerlijk schoon, super ontbijt en op een top locatie.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Christian Hoogland31-01-2017

Fantastische tijd gehad

het gevoel van een weekendje weg begon gelijk bij het openen van de hoteldeur. vriendelijk personeel, lekker eten en een ontzettend mooie hotelkamer ik ga hier zeker nog eens terug naar toe :-)

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Kelly26-09-2016

Leuk hotel op een super locatie

Mooi hotel, lekker ontbijt, ruime kamers. Jammer van de kamer aan de straatkant... Hierdoor wel wat last gehad van nachtlawaai!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8susanne18-05-2016

Heerlijk verblijf

Een stadshotel, maar geen last gehad van lawaai. Zeer mooie moderne kamer en zeer grote badkamer.Tv, fauteuil, bureau, zeer fijn bed. Goed ontbijt, vriendelijke bediening zowel bij de receptie bij aankomst als bij het ontbijt. Parkeren 100 meter verderop a €14.= ( wist ik van te voren). Locatie prima, overal dichtbij, winkels, kerstmarkt ( aanrader). Ik herken sommige vorige recensies totaal niet. Ben zeer tevreden.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Matthys ivan07-04-2016

Zeer goed

Hebben rustige nacht gehad,kamer 21, langs de straatkant. Enkel kleine opmerking dat in de frigo op de kamer nog etensresten lagen van de vorige hotelgasten.

Gereisd met partner in april 2016

• 4Saskia19-01-2016

Goede locatie, hotel zeer matig

Helaas voel je je geen gast in dit hotel, het personeel is niet klantvriendelijk en zelfs kortaf. Kamer was erg warm en rook vreemd. Door het nachtelijke lawaai van het centrum hebben we bijna geen oog dichtgedaan. De locatie is goed maar er dient zeker veel aan de service en gastvrijheid van het hotel gedaan te worden. Hebben hier ook gegeten, eten zeer matig en niet in verhouding tot prijs. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 8Toerist26-01-2015

Toch een meevaller

Een zaterdagnacht verbleven in dit hotel via een bon. Hotel een paar dagen voorheen gereserveerd en blijkbaar nog plaats. Hotel ligt in centrum v/d stad. Privé parking ligt op een 100 meter en €14 per dag. Goede ontvangst aan receptie en kamer op 2° verdiep. Mooie kamer. In ondergelegen brasserie kan met allerhande snacks eten tegen democratische prijzen. Uitgebreid ontbijt 's morgens. Enige minpunt is het aanhoudend nachtlawaai van de uitgaande mensen die er langs voorbij kwamen en zeer storend is.Anders goed gelegen maar spijtig van het lawaai.

Gereisd met partner in januari 2015

Hotel De Groene Hendrickx info