Bed and Breakfast 1930

2008

Een echte aanrader

Frans Peters
29-1-2008

Een echte aanrader. 2 jonge mensen die met groot enthousiasme je verblijf zo leuk mogelijk willen maken. Kamer en badkamer zij echte troeven.

Gereisd Met partner in Tue Jan 29 2008 17:02:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een heel leuke plaats om te verblijven

Jacqelien Batsiaens
25-12-2007

Een heel leuke plaats om te verblijven. Ruime kamer met alle voorzieningen. Badkamer en alle faciliteiten zijn super: massagedouche, stoomcabine,... Een echte aanrader

Gereisd Met partner in december 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 1930 in Hasselt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 1930 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.