Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Christina

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Christina voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Villa Christina

• 10Els21-02-2019

Gasvrijheid op en top

Sinds 2018 een nieuwe uitbater, welke gastvrijheid zeer hoog in het vaandel heeft staan. Een heerlijk ontbijt met streekproducten. Erg schone kamers en een zeer warme ontvangst. Ga zo door Monique1

• 9Jan en Heidi Zyde-Vandevoorde16-08-2016

Super!!

We waren hier voor 2de keer, en het was opnieuw super!! Mooie kamers en lekker ontbijt! Fantastische gastheren!!!!! Enkel minpuntje voor lawaai 's nachts, maar ligt dan ook in centrum. Onze vrienden waren hier voor het eerst en waren ook superenthousiast en zouden zeker ook graag nog eens terugkomen!!

• 9hans20-07-2009

voor herhaling vatbaar

Pas terug na 3 dagen Villa Christina. Alles samen te vatten in enkele woorden : van Zeer Goed tot kwasi Perfect. - Vanaf aankomst voelt men er zich thuis (rondleiding / drankje & hapje / informatie over de streek). - Netheid & Orde primeert. - Ontbijt = OK. - Avondmaal in restaurant ZaZou = heel lekker & is gevarieerd. - Leuke wandel/fietswagen van diverse afstanden. Gelegen in het centrum van Hamont, dus winkel , apotheek, bakker, caféetjes, banken,… in de buurt. Zeker een aanrader!

• 10ludo28-05-2008

met 8 personen gelogeerd in villa christina,hadden voor ons het hele koetshuis, mooi ingericht met veel details en het ontbijt lekker en zeeeer ruim,eigenaars verwennen je en zijn erg vriendelijk, het interieur is een pareltje ,verbleven in een wandelarragement avondeten in restaurant zazoe(porties mochten wat meer zijn maar het dessert heerlijk

Hotel Villa Christina info

Het complex