Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Mooi Achel

BelgiëLimburg (België)Hamont-Achel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Mooi Achel voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 23 reviews

Meer bed & breakfast info

23 Reviews over Mooi Achel

• 10Dhont nicole30-12-2018

prachtige b&b en lieve fijne mensen Tanja &Willemx

Dat het echt de moeite loont en de b&b is zeer verzorgd en het ontbijt heel piekfijn en zo aangenaam om met Tanja en Willem een gesprek te beginnen en eveneens worden de andere gasten er ook in betrokken 2de keer er geweest maar komen zeker en vast nog terug super 👌🏻👍

• 10Petra Akkermans17-08-2018

Liefdevol & Warm

Erg mooie B&B met prachtige kamers! Een zeer warm onthaal door de eigenaren Willem en Tanja. Wat een lieve mensen :) Wij zullen hier nog vaak aan terug denken.

• 10els van de hoef29-10-2017

dikke aanrader

het was toppie ,zeer mooie schone kamer erg groot van alles voorzien heerlijk bad en ook aparte douche prachtig uitzicht op de tuin in t voor jaar gaan we zeker terug zeer lieve uitbaters

• 10Christine Mynsberghe24-02-2017

Super B&B!

Mooi Achel is de ideale uitvalsbasis om te fietsen in Limburg!

• 9Familie de Staercke-Vandenbroucke10-12-2016

Voor herhaling vatbaar. Formidabel!

Hartelijke en warme ontvangst. Heel behulpzame eigenaars. Niets was teveel gevraagd. Als er iets was konden we steeds op hun hulp rekenen. Voor de rest geen opmerkingen.

• 10Franky10-05-2016

Mega Mooi Achel weekendje gehad

het eerste zomerse weekend van het jaar en wat voor een . we hebben 2 mooie fietsroutes gedaan , 1tje door de grote heide en de malpie en natuurlijk de achelse kluis . de volgende dag was het een knooppuntenroute . zeer goede fietspaden dwars door de bossen , top fietsnetwerk. bij de italiaan " da luca" kan je lekker eten net zoals de kapetulie . nu over de b&b ; daar ben je thuis willem en tania zijn lieve , warme en attentvolle mensen. we waren onmiddellijk bij aankomst op ons gemak en dit moet je hebben, een thuisgevoel . zeer mooie en ruime kamer . prachtige tuin met mooi bijgebouwtje waar je s'morgens heerlijk ontbijt. het overdekt terras is ook leuk zeker met de open haard om de dag af te sluiten met een trappistje of een wijntje . kortom , wij zijn 3 dagen Zen geweest en tot de volgende keer.

• 10Johi14-02-2016

Fantastisch!het lange wachten de moeite waard!

Het lange wachten was echt de moeite waard! Zijn heel goed ontvangen geweest door de dochter. Een heel warm en familiaal gevoel,als thuiskomen! Zalig geslapen,ondanks de ligging heel dicht bij het centrum, Hoor je daar echt niks, Muisstil! Super ontbijt je komt er echt niets tekort! Lekker uit eten geweest bij Depotter in Bree( beste ijs van Belgie!)

• 10Jans07-12-2015

Mooie B & B

De rust in de B & B is niet te evenaren. We logeerden in de "roze" kamer, de kleinste maar ook de gezelligste kamer van de drie. Slaapkamer heel warm ingericht, ruime badkamer, wc apart. 's Avonds valt de verwarming automatische uit, maar dat is geen probleem want dan is er nog de gashaard. Royaal ontbijt wordt opgediend in een leuk bijgebouwtje door de uitbaters. Uiterst aangename mensen. Enige minpuntje is dat er enkel analoge teevee is op de roze kamer, de andere kamers hebben digitale ontvangst.

• 10Jurgen Claus02-12-2015

Super super super

Mooi Achel is supertof om te verblijven. Heel mooie, propere, verzorgde en ruime kamer met alles wat er moet zijn. Supertoffe ontvangst van Supertoffe mensen en enorm huisdiervriendelijk. Ontbijt is ook heel lekker en verzorgd. Kortom, een echte aanrader en wij gaan zeker nog eens terug. Jurgen.

• 9familie tombeur05-10-2015

fantastisch

vriendelijk onthaal van willem en tanja daar zij vertrokken op reis prachtige overname van dochter Brechtje (laat de oudjes nog maar vertrekken) mooie kamers en goed ontbijt goede eetgelegenheden in de buurt komen zeker terug

Bed & Breakfast Mooi Achel info

Het complex