Géén boekingskosten

Hotel Hooghuys

BelgiëLimburg (België)Hamont-Achel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hooghuys voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 32 reviews

8.3FantastischScore uit 32 reviews

32 Reviews over Hooghuys

• 10Jos Peeters uit Retie12-09-2018

Uitstekend hotel en culinair een topper

Voor de eerste keer met vrienden een weekend in Hotel Hooghuys in Hamont geweest. Geen minpunten te vermelden. Vriendelijke en sympathieke eigenaars. Zij zorgen voor een lekker en uitgebreid ontbijt. Het avondeten is culinair een topper. Uitstekende wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving.

• 6Luc Vangrunderbeeck14-05-2018

Niet echt correct

Vriendelijke en hulpvaardige uitbaters ! Wat de maaltijden betreft...niet correct, er werden vele producten gebruikt van de Aldi...de wijn, het fruitsap, de charcuterie en kaas. Bovendien niet echt veel variatie in het presenteren van de maaltijden (steeds als garnituur dezelfde groenten en crudité)

• 9Tonny Van Baelen14-08-2017

6 tevreden mensen

Kleine familiebijeenkomst, heerlijk gedineerd, prachtige gerechten, iedereen opgetogen.

Hotel zelf: alles in orde. In de kamers aan de voorkant toch enige last van het verkeer en misschien eens enkele kapstokjes inboren op de badkamer. Heel verzorgd ontbijt, attente uitbaters. Een aanrader zonder meer.

• 9Johan d hoe18-06-2017

Leuk verblijf

Heel goed ontvangen en steeds de nodige uitleg. Zeer lekker gegeten en de baas kookt met passie en ook altijd mooi gepresenteerd. Ideaal voor fietsers en wandelaars. Voor herhaling vatbaar. Rita en johan

• 10Jacques en José Van Dyck06-08-2016

Een fantasties hotel

Het is reeds de derde maal dat wij telkens 2 overnachtingen hebben geboekt. Zoals voorheen weer echt van genoten. Vriendelijk onthaal, en het eten, zoals steeds fantastisch lekker. Peter is een ongelooflijke kok. Alle gerechten leken op schilderijtje.Prijs kwaliteit super. Wij hadden geluk dat we konden verblijven in het Penthouse, ruim netjes, alle erop en eraan. Peter en Sabine doe zo verder, ik wens jullie nog veel succes. We komen zeker nog terug. Jacques en José uit Antwerpen

• 8De pooter hedwige30-08-2015

Fietsvakantie

We hebben genoten van een fietsvakantie onder vriendinnen, iedereen tevreden. Toffe uitbaters en heel lekker eten. Ontbijt was voor ons meer dan voldoende. Wij zaten op het appartement aan overzijde van de straat.

• 9D'Hondt uit Lo-Reninge24-07-2015

Uitstekend hotel een aanrader

Zeer vriendelijk onthaal, niettegenstaande we één uur vroeger waren dan voorzien mochten we al direct naar onze kamer die er verzorgt en ruim uitzag. Het ontbijt en avondeten waren uitstekend, pure culinaire verwennerij, Peter is een top-kok, ook gastvrouw Sabine was zeer behulpzaam met uitleg fietsroutes. Dit hotel is zeker een aanrader.

• 7waardamme05-07-2015

Parel voor de lekkerbekken.

Klein hotel in een oude stadswoning. Uitstekende keuken zeker een ster waard. Het verblijf is goed; Spijtig dat er geen terras is, en zeker in de zonnige dagen die wij er verbleven. De bar is eveneens 's avonds niet open, waar je eens gezellig met de andere gasten kunt napraten over de fietstochten die men gemaakt had. De uitbaters doen er echter alles aan om de fietsers in te lichten en fietsroutes voor te stellen die u het mooiste van de Limburgse Kempen toont.

• 8Frank ketelaars24-01-2015

Prima hotel

4 nachten verbleven in dit hotel via mijn werk. Kamer aan achterzijde van hotel, dit is aan den rustige weg. De kamers aan de voorzijde liggen aan een drukke doorgaande weg. Kamers zijn wel gehorig, wanneer er in de kamer naadt je iemand onder de douche of naar toilet gaat hoor je dit. Kamers zijn goed ingericht en hebben een goed bed. Op de gang staat een klein koelkastje waar je eventueel je zelf gekochte drank gekoeld kunt bewaren. Uitbaters doen hun best om het naar je zin te maken. Het avond eten is super, kok tovert iedere avond weer een ander culinair hoogstandje tevoorschijn. Kortom prima hotel met als enig minpuntje dat de kamers gehorig zijn.

• 4klaas velghe21-08-2014

Oud bollig hotel

Dit hotel is de naam hotel niet waardig. 175,00 euro per nacht in oud bollige loft die dringend aan renovatie toe is waar het muffig en opgesloten ruikt. Proper kun je het ook niet noemen wanneer je gebruikte handdoeken in de kast terug vind. Ook de 2 persoons kamers zijn dringend aan renovatie toe zeker de badkamer los staand toilet en wanneer je je doucht krijg je af en toe een koude douche. Het ontbijt was heel basic de koffie lekker. Geen kindvriendelijk hotel.

Hotel Hooghuys info

Het complex