Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Klok voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over De Klok

• 4Kees Verhaaren19-04-2019

Kroeg prima. De kamer was bagger.

Hier moet je niet zijn. Behalve voor de kroeg. Vooral de douche onder de maat. Krap en smerig. Ontbijt kan bijgeboekt worden. Alleen toen wij er waren dus niet.

• 1Ronald Hamstra03-12-2016

Zeer en zeer slecht, echt nooit nooit weer!

Dit is echt het aller slechtste hotel waar ik ooit ben geweest. Het begon al dat ze geen avondeten serveerden. Ik werd verwezen naar de pizzaria even verder op. Pinnen is daar ook niet mogelijk. Ik werd verwezen naar een bank verder op om contanten te pinnen. Tot dus ver heb ik hier geen problemen mee. Maar dan: Om 22.00 uur dacht ik te kunnen gaan slapen. Maar nee hoor....muziek in het cafe stond nog loeihard aan. Handig hoor...hotelkamers vlak boven het cafe. Na een uur nog stesds lawaai. Ik naar beneden om te vragen hoe lang de muziek nog aanstaat. Werd mij verteld dat het een kroeg is en ik niet kon verwachten dat ze om 23.00 uur al de muziek uit deden. Ze belden nog naar een ander hotel of er plaats was maar nee. Dus was aan dit hotel gebonden. Om 00.30 zou de muziek wel uit gaan. Ik kreeg nog een andere kamer maar maakte geen verschil. Al met al ging het cafe om 4.00 uur pas dicht. Lekker als je om 6.30 er af moet. Heb de hele nacht dus letterlijk geen oog dicht gedaan. Hele nacht liggen stressen en opwinden hoe ongelooglijk slecht hotel het is. Hoe verzin je het...een cafe met snoeiharde muziek vlak onder de hotelkamer. Dit is een hotel (als je dat een hotel mag noemen) van het aller slechtste soort. En al zal de muziek uit zijn geweest dan wordt je om het half uur wakker van die kerkklok die er in de buurt staat. Die gaat de hele nacht om het half uur. Echt onvoorstelbaar dit. Dit verdient niet de naam hotel, maar meer een ordinaire buurtkroeg. Dus bespaar je geld en zoek een echt hotel.

• 9dorine28-03-2016

voor herhaling vatbaar

een tof weekendje gehad leuk hotel ideaal cafe beneden ge kunt eentje of twee of drie drinken ge kunt direct je bed in kruipen vriendelijke gastvrouw staat voor alles klaar doe zo verder

• 9Geert16-02-2016

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel. Ideaal als je van wandelen en fietsen houd.vele uitgestippelde routes. Voor de shoppingfanaten ligt roermond niet veraf. Prima kamer met goede bedden. Goed ontbijt en vooral een vriendelijke gastvrouw. Gratis wifi een pluspunt. En grote parking voor de deur. Diegenen die twijfelen om te boeken? Gewoon doen. Heb ondertussen terug een weekendje geboekt.

• 7Marc10-11-2015

goed, soms wel wat lawaai

Vriendelijke uitbaters, kamers zijn wat aan de kleine kant (met name de badkamer, die ook wat gedateerd is), kamers zijn wel netjes schoon. Het is een hotel/café in het centrum, dus soms wel wat lawaai van buiten (vrijdag- en zaterdagavond) of van beneden (feestje in het café van het hotel). Ook de kerkklok die er pal naast staat blijft 's nachts om het half uur slaan, dus mensen die van echte rust houden kunnen beter een hotelletje buiten het centrum pakken. Ben je de stad / een wat drukker dorp gewend, dan kun je hier goed overnachten voor een schappelijke prijs incl. een lekker ontbijtje.

• 9Davy31-08-2015

Fantastisch Weekend met de Vespa's!

We hebben een superweekend gehad in Hotel De Klok! Het ontbijtbuffet was ruim voldoende en de gastvrouw bakte zelfs elke ochtend eitjes, chapeau! We hadden dit weekend Vespa's gehuurd om een rondtour te doen en dit was echt geslaagd! De picknickmand was ruim gevuld met zelfs een fles Cava, taartjes, borden, bestek, enz... De kamer was proper, enkel de badkamer wat klein, maar tenslotte leef je niet op uw kamer dus voor ons was dit allemaal inorde. Zeker een aanrader en een dikke pluim aan Hotel De Klok!

• 5abra27-08-2015

om het half uur Klokkengelui

Eten lekker Ontvangst: onprofessioneel.

• 3Gilbert en Jenny21-07-2015

De eerste en ook de laatste keer.

Vriendelijke gastvrouw en gastheer gezellig onthaal.Ontbijt was in orde. Kamers zijn veel te klein,men heeft amper ruimte om in bed te geraken,de badkamer is eveneens kleiner dan klein men kan met moeite op het toilet plaatsnemen.Het hotel ligt vlak tegen de kerk waar om het halfuur een welluidende klok de tijd aangeeft. We waren daar tijdens het weekend en dan ga je best niet te vroeg naar bed want het is dan toch onmogelijk om te slapen vermits de kamers boven het cafe gelegen zijn en de luide muziek en het rumoer tot in de kamers doordringt.

• 9Nikky Lauryssen18-06-2015

Fantastisch :)

Wij zijn met zijn vijven op vespa weekend geweest. En het was in één woord fantastisch. De uitbaatster van het hotel deed al het mogelijke om ons een onvergetelijk weekend te bezorgen. Het hotel ligt tegenover de kerk, maar zoiets weet je. En zoals in elk dorp heb je 's nachts een kerkklok. Indien dit een storend element is, moet je boeken ver weg van het centrum in een bos. Ook van het nachtlawaai, konden we niet niet klagen. Hier hetzelfde, dan moet je boeken ver buiten het centrum. Wij hebben er onze slaap niet voor moeten laten. Vriendelijk, gastvrij, mooie en zeer nette kamers, kortom, er viel weinig op aan te merken. De badkamer was zeer klein maar daar was de uitbaatster zich ook van bewust en dit zou binnen afzienbare tijd opgelost worden. Kan het hotel alleen maar aanbevelen. Zo'n gastvrouw kom je niet zo vaak tegen.

• 5wendypolet08-06-2015

ontbijt en vriendelijke gastvrouw maken veel goed

De kamer had bij aankomst een zeer onaangename muffe geur die duidelijk uit de piepkleine badkamer kwam. In de badkamer is geen verwarming noch deftige verluchting dus het vocht kan niet weg. Zowel de kamer als badkamer waren wel proper. De ligging is vlak naar de kerk met een verschrikkelijk luide klok die elk uur (ook 's nachts) veel kabaal maakt, dus ondanks de oordopjes hebben we niet veel geslapen. Het ontbijt was lekker en verzorgd, verse pistolets/koffiekoeken en een eitje (zoals jij het liefst hebt) worden vol liefde gemaakt door de eigenares die steeds vriendelijk en behulpzaam is. De scootertour en de picknickmand zijn zeker een aanrader.

Hotel De Klok info

Het complex