Hamont-Achel

We hebben een aantal aanbieders voor Hamont-Achel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hamont-Achel voor je op een rij gezet:

Reviews over Hamont-Achel

Prachtige wandelingen te doen in Achel

Eliane De Troch
    20-8-2014

Doe zeker de wandelingen langs de Achelse Kluis en 't Mulke. Of de trappistenwandelingen. Afwisselende landschappen, hier en daar mogelijkheid tot eten en drinken, midden de natuur. Vriendelijke mensen en gastvrij.

Gereisd Met partner in augustus 2014

leuk dorpje in mooie fietsomgeving

niki
    10-6-2013

Achel is een gezellig dorp met enkele cafés en brasseries. Je kunt fijn fietsen in Limburg fietsparadijs. Richting Nederland fiets je door vennen, bossen en heide. Zeer mooie omgeving om enkele dagen te verblijven.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader voor fietstoeristen

marc possemiers
    10-8-2012

Een rustige gemeente (of stadje) van waaruit je over verschillende dagen meerdere fietsroutes (tot in Nederland) kunt verkennen. Rond de kerk is het aangenaam vertoeven en vind je enkele restaurants en café's.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Lieflijk en gastvrij

Fanvanachel
    2-6-2010

Achel is een klein dorpje net over de grens in België. Het ligt midden in de kempen en wordt omringd door dennenbomen, hei en vennen. Als je 's morgens vroeg door het bos loopt, dan kun je zomaar een paar reeën tegenkomen. In het dorp zelf wordt trappist gebrouwen en ambachtelijk abdij- en hoeve-ijs gemaakt. Én, de beste blauwschimmelkaas ter wereld (Caseus Award voor de Grevenbroecker) wordt in de Catharinahoeve gemaakt! Net over de grens liggen de kempervennen, waar je met de hele familie een hele dag aan het water kunt vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010
Hamont-Achel scoort een 8,4 uit 10, op basis van 25 reviews