vakantie Ham

Reviews over Ham

Eenvoudig maar schoon, enorm goede prijs/kwaliteit

Martin,
    20-11-2014

Geboekt via touroperator. Appartement is wat lastig te vinden maar dat lag aan de GPS. Bij aankomst dachten we bij de naastgelegen club aan te moeten bellen maar toen werden we gelijk doorgestuurd naar de buren, het appartement staat wel op hetzelfde perceel maar had blijkbaar eigen opgang met bewaakte parking.

Nadat we ons via de intercom hadden gemeld konden we door naar het appartement, een kwestie van de hoek omlopen en 1 trap omhoog nemen. Daar lag een registratieformulier en sleutel voor ons klaar en met enkele minuten was daar ook iemand die ons vriendelijk welkom heette.

Het appartement is eenvoudig maar zeer ruim, normaliter zouden we iets kleiners zoeken aangezien het voor slechts 1 nacht was maar de prijs trok ons over de streep. Toegegeven, je hebt geen receptie in de buurt en bent op jezelf aangewezen maar dat was voor ons zeker prima. Heerlijk geslapen en de volgende keer in die regio komen we zeker weer.

Ham scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews