Géén boekingskosten
BelgiëLimburg (België)Groot GelmenHotels Groot GelmenHotel De Kleine Motte (Chateau de la Motte)

Hotel De Kleine Motte (Chateau de la Motte)

BelgiëLimburg (België)Groot Gelmen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Kleine Motte (Chateau de la Motte) voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 74 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 74 reviews

• Rolstoel toegankelijk

77 Reviews over De Kleine Motte (Chateau de la Motte)

• 8Diana de Ruiter-Gouman29-06-2019

FANTASTISCH

Schitterend gelegen hotel, ditmaal voor de 4e keer al bezocht dit jaar en 2 overnachtingen gedaan. Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten, zowel het ontbijt als al het andere eten wat je daar kunt bestellen . De Tomatensoep en het vispannetje is zeer zeker aan te raden !! Kamers liggen aan de andere kant van de straat, zijn echt leuke kamers met voldoende ruimte !!!

We verheugen ons op ons volgende verblijf daar.

• 10bert de ruiter29-06-2019

Geweldig

Prima gezelig schoon e heerlijk eten wij komen hier elke 6 weken

• 3Elsy20-04-2019

Tot nooit meer!

Logement is niet in het kasteel maar in huizen aan de overkant van de straat. De kamers zijn dringend aan renovatie toe. Muffe geur op de kamers. Ontbijt was matig. Prijs/kwaliteit staat zeker niet in verhouding. Geen aanrader!

• 1Van De Casteele Mario14-04-2019

Dit nooit meer

Zeker geen drie sterren. Kamers liggen buiten prachtig domein in verschillende huizen. Kamers zijn zeker niet wat je te zien krijgt op de foto's, daarvoor zal er nog vele renovatie werken nodig zijn.De properheid van de kamers is ver te zoeken. Ook het terras van de woning waar ons kamer was, was allesbehalve aantrekkelijk. We hadden drie kamers geboekt, maar we zaten niet samen in zelfde woning. Ook het ontbijt liet te wensen over, afgebakken broodjes en confituur van de ALDI. Geen roerei, geen spek. Van een drie sterren accomodatie verwacht men veel meer.

• 5Neene12-04-2019

Ondermaats

Zéér mooie locatie. Aangekomen werd er €15 extra aangerekend voor de hond. Geen probleem om de meerkost te betalen mocht er ergens op hun site te vinden zijn wat de meerkost is... (niet dus). Kamer lag op wandelafstand van het kasteel. Proper en zalige bedden... maar daarmee is ook alles gezegd. Op de donsovertrekken vlekken van bleekwater (?), vlekken op de handdoeken, geen gsmbereik, een enorm storend piepgeluid die voortkwam uit de noodverlichting waardoor mijn man geen oog heeft dichtgedaan. Het ontbijt is gewoon maar voldoende. Geen streekproducten, afbakbroodjes en hotelcharcuterie. Lekkere fruitsalade. Bij het uitchecken melding gemaakt van het storend piepgeluid op de kamer, we werden onmiddelijk een koffie aangeboden ter compensatie. Prijs-kwaliteit is dit hotel ondermaats.

• 1De clerck michel22-07-2018

Tristesse van het laagste niveau

Wat een tof weekend met vrienden ging worden is qua slaapplaats een hel geworden. Bij het aankomen moesten we om de sleutel naar. Het. Kasteel. We. Kregen de. Sleutels en mochten onze kamers gaan zoeken aan de. Overkant van de straat. Onze kamers16, 17 en 19 bleken allemaal van een ondermaatse kwaliteit. De muffe geur was dégoûtant en de spinnenwebben hingen overal. We hebben het pro beren ludiek opnemen maar eigenlijk zouden zo een kamers nooit mogen verhuurd worden en al zeker niet voor de prijs van €90. Tot overmaat van ramp stond de centrale verwarmingsketel bijna in onze kamer wat. Voor een hels lawaai zorgde. Smorgens stonden we vol van de spinnenbeten. Wat een ellende en dat. In ons verlof. Best dat we een prachtige dag gehad hebben met de gehuurde scooters. Hopelijk worden de eigenaars erop gewezen dat ze. De. Mensen niet mogen bedriegen. Want het is bedrog.!!!

• 1JoTops02-04-2018

Chateau de la FLOP

Geboekt met de familie voor een gezellige 3-daagse in Haspengouw met 2 overnachtingen in dit "Chateau". Daar aangekomen was er al direct een probleem want een van de 5 geboekte kamers voor 4 slapers bleek 5 minuutjes voorheen al ingenomen dus moest de patron in allerijl een noodoplossing zoeken. Uiteindelijk "opgelost" met 2 kamers van 2 slapers maar soit, we deden het ermee. Dus 1 kamer extra "gekregen" (zoals de patron het voorstelde) als oplossing. We lagen wel aan de overkant van de weg dus het woord chateau was misschien wat ongelukkig gekozen. Maar vanuit commercieel oogpunt moet je natuurlijk uw koopwaar zo goed mogelijk aanbieden, dus ja het is hun recht om dit te doen. No hard feelings. De kamers roken wat muf maar wij nuchtere Kempenaars, neen wij zijn geen moeilijke mensen. Geen probleem even melden aan de "patron" die stande pede een oplossing uit zijn mouw schudde. Nogmaals een andere kamer "gekregen" of gezocht zodat we ditmaal wel een kamer hadden van 4 slapers...maar dan moesten we wel een andere kamer van 2 afgeven.....Kan u nog volgen??? Deze man is de Messi onder de verhuurders. Hoe die kan toveren met de kamerindeling, niet te doen. Moet er eigenlijk op voorhand geboekt worden vraag ik mij dan af? In alle geval nu lagen we allemaal in dezelfde blok (3 kamers bij elkaar) maar net in die blok was EN de verwarming kapot EN het warme water dus geen douches en met de jas aan binnen! Op de 4de kamer was uiteindelijk ook de chauffage kapot en de ventilator in de badkamer. Als bourgondiër op zondagvoormiddag een Trappist gevraagd als aperitiefje doch zo snel ik hem had des te sneller heb ik hem teruggegeven want de vervaldatum op het flesje was reeds ruim (8 maanden) overschreden. Uiteraard zoals altijd met de patron met de glimlach een andere gekregen. Bleek die slechts 1 maand vervallen maar zoals eerder aangehaald, we zijn geen moeilijke mensen dus die nam ik er even mee door. De ene ster in mijn waardering is uiteindelijk voor de gerechten in de brasserie want daar was helemaal niks mis mee. Conclusie: deze B & B is een ware blamage voor het prachtige Haspengouw. Arrivederci en tot nooit meer!

• 4Wij15-11-2017

Nooit meer

Mooie locatie maar heel verouderde en kille kamers.

• 8elly31-07-2017

mooi en goed

Zaterdag een nachtje geboekt bij de kleine motte...wij wisten wel dat we niet in kasteel logeerde maar maakte voor ons niet uit. Hadden 2 kamers geboekt en allebei mooi en proper goede bedden... tv hebben we niet gekeken omdat we naar bruiloft moest. Enige in kamer was er niet echt donker maar dat is persoonlijk mening en omdat we thuis rolluiken hebben. Voor we naar feest vertrokken nog gezellig iets gedronken aan vijver op terras. S' morgens lekker ontbeten (is wel in chateau ) alles wat we nodig hadden was er lekker verse broodjes. Vriendelijke ontvangst zowel als we aankwamen en ook toen we vertrokken.

• 9Annemieke03-08-2016

We hebben genoten!

Alles was goed: mooie kamer met eigen terras, heerlijk eten en mooie fietsroutes.

Hotel De Kleine Motte (Chateau de la Motte) info

Het complex