Bed and Breakfast Wees Gegroet

Bed and Breakfast Wees Gegroet

6.8Voldoende

België, Limburg (België), Gingelom-Vorsen

Op vakantie geweest naar Wees Gegroet?

6.8Voldoende

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Wees Gegroet

• 5leen van den bossche18-11-2013

geen aanrader

Oubollige, krakende kamer (bij elke stap die je zette kraakte de vloer en trilde de kast mee). vuil douchegordijn (wel warm water en goede straal). filter badkamer hing vol stof (filter is zeker al jaren nier gekuist). Ontbijt was ondermaats: alles was uitgedroogd (tip: doe vershoudheidsfolie of dergelijke boven de producten), plus weinig keuze. gastvrouw straalt weinig vriendelijkheid en enthousiasme uit. enige pluspunt is het goede bed (goede matras en kussens).

Gereisd met partner in november 2013

• 6danny d'hollander20-08-2012

Mooi gelegen maar weinig onderhouden

De B&B is goed gelegen en de ontvangst was hartelijk. Zij die volledige rust zoeken moeten toch wel rekening houden met de nabijheid en lawaaihinder van de autostrade. Doordat de B&B zo groot is en deze maar met 2 pers. gerund wordt, kan niet alles zijn zoals het moet. In de jacuzzi lag zand & glasstukjes, de kamer was niet echt clean en in de keuken loopt de hond vrij in en uit. Bij het ontbijt was alles voorhanden maar misschien enkel warmhoudtoestellen (zodat zij die iets later zijn ook nog warme eitjes en spek hebben) lijkt ons een goed idee. Het avondeten was lekker maar voor 29 euro hadden we toch iets anders verwacht (dus toch vrij duur).

Gereisd met partner in januari 2012

• 0Van Gorp - Nagels16-10-2011

Degelijke B&B

Pluspunten: zeer mooie kamers, ligging en streek, rust, prima ontbijt, aangenaam terras Minpunten: weinig te beleven voor kinderen, uitbaatster Martine straalt weinig warmte en interesse uit, basic diner voor 29 euro (paté, friet met stoverij, rijstpap)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7Anson05-10-2011

Mooie Bed & Breakfast

Wij verbleven 2 nachten in B & B Weesgegroet. Onze fraaie (parterre) kamer Aroma was ruim bemeten.Korte gang (gehorig) komt uit in ontbijt/dinerruimte. Goede bedden,witte leren bank, tuinterras.

Bij aankomst blijkt de sleutel (uniek model) van onze kamer kwijt;deur kan derhalve niet afgesloten worden Men deed er vrij lakoniek over!

Op de 2e avond is het 's-nachts om kwart voor één nog rumoerig door gesprekken in de (gehorige)ontbijt/dinerzaal.Als ik uiteindelijk de deur open zie ik n.b. de man van de eigenaresse Martine in gesprek met iemand anders.Ik doe 2 x de deur van m'n kamer extra hard dicht, waarop het even stil wordt.Daarna gaat men de ontbijttafels luidruchtig dekken!! Een verstoorde nachtrust is het gevolg. Bij het melden hiervan in de ochtend horen we van Martine dat "we dat wel eens vergeten", zonder excuus o.i.d. Lauwe reaktie van eigenaresse met jas al aan, die op punt stond te vertrekken naar een afspraak.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Bert23-09-2011

Mooi, rustig en gemoedelijk

Gastvrije ontvangst. Goede service met de nodige zorg voor privacy.

Propere kamers.

Lekker eten (gewone keuken) 's avonds. Dit is bijzonder praktisch; je hoeft zelf geen restaurant te zoeken en na het avondeten, kan je meteen naar de kamer. Verzorgd & uitgebreid ontbijt (heerlijke pannekoeken).

Mooie uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in deze mooie fruitstreek.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7fam. Vermeire31-08-2011

zen

Wees gegroet is een aangename B&B voor mensen die willen genieten van de rust. Hij is zeer mooi gelegen en gerestaureerd. Wij waren op zoek naar een kindvriendelijke B&B, maar hebben die niet gevonden. De speeltuin en dierenpark die ze beloven in de brochures hebben we niet teruggevonden (wel een vijver met vissen en wat kippen achter draad en een oude schommel). Er was wel wat speelgoed aanwezig en de kinderen werden steeds als eerste bediend. Ook een kindereetstoel en babybed zijn in propere! staat aanwezig. Waarom vinden wij het dan niet zo kindvriendelijk? Ontbijt pas om 9u, 's avonds om 19u en door de vele andere gasten die op zoek lijken te zijn naar rust voel je je snel te veel in huis ook al waren de kinderen braaf. Het ontbijt is uitstekend en verzorgend met een overdaad aan charcuterie (voor de niet-liefhebbers is er verse confituur). Het avondmaal was zeer gewoontjes met uitgedroogd vlees, dus 29€p.p. vinden we toch wel vrij veel geld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Bed and Breakfast Wees Gegroet info