Géén boekingskosten

7.3GoedScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

6 Reviews over Spek en Ei

• 6johan bervoet15-10-2012

Niet overeenstemmend met hun site

Gezien het regenachtige weekend, wilden we wel iets meer betalen om zeker te zijn van een aangename kamer... Kamer "papaver" ontgoochelde ons. Onvoldoende verwarmd en straalde zowiezo niet de beschreven sfeer uit. Ook de andere kamers vonden wij eerder "basic" dan "charmant".
    De tuin bij "Spek en ei " lag er verwaarloosd bij. In plaats van de huisdiertjes, kwam ik vooral kapotte stoelen tegen. De artisinale confituren ook niet gevonden. Behalve één op de ontbijttafel. Het avondeten die we geserveerd kregen in hun nabijgelegen b&b "Wees gegroet" was behoorlijk. Die plek straalde een knussere sfeer uit. Maar ik voelde niet echt een spontane hartelijkheid. Een vrij uitgebreid ontbijt 's morgens. Met 2 soorten lekker brood. Maar ik miste wel eens een pistotlet of een koffiekoek... Wel heel veel soorten kaas-en vleesbeleg. Maar in de fruitstreek heb ik wel wat fruit gemist. En meerdere confituren... Het kopje koffie/thee mocht ook wel door gastvrouw/heer aan tafel bediend worden.

• 4beervark28-07-2012

Niet doen.

Spek&Ei blijkt een appendix te zijn van 'wees gegroet'. S&E wordt momenteel niet echt meer verhuurd, alle activiteiten (onthaal, ontbijt, service in 't algemeen) gaan door in WG. Onthaal stroef en kil. Ontbijt ten vroegste om half 10 gekregen. S&E was tijdens ons bezoek volledig verlaten, er stonden vuilnisbakken op het terras. Tuin stond er verwaarloosd bij. Er werd gewoon niet naar ons omgekeken. Naam b&b onwaardig. Nooit het gevoel gehad 'te gast' geweest te zijn. De kamers zijn nochthans even duur als in WG, waar het wel wat levendiger is. B&B die ik dus niet zo aanraden. Eerder een kunstig gecamoufleerd hotel. Wij legden onze bedenkingen voor aan de uitbaters maar werden met een smoes wandelen gestuurd. Volle pot betaald voor allerlei zaken die ze beloofden op de site, maar nooit gezien hebben.

• 7marc26-04-2011

beetje teleurgesteld

onlangs verbleven wij in B&B het Wees Gegroet in Gingelom Vorsen. Deze B&b is het vervolg op spek en ei vlakbij. Bij aankomst was er geen aandacht voor persoonlijke verwelkoming zoals men het pretendeert op hun website. We hadden alles behalve het gevoel dat er passie aanwezig was om mensen het gevoel te geven dat ze verwent worden. Heel sec wat uitleg gekregen over het noteren van de consumpties en het uur van ontbijt. 's Avonds werd er in de zeer mooie keuken een poging gedaan om de gasten te verwennen. Voor 30 euro kregen we 4 blaadjes sla en een halve tomaat met een paar blokjes fetakaas. Als hoofdgerecht 2 bollen rijst en kippenblokjes in currysaus en als dessert een bolletje ijs met aardbeien. voor 30 euro????? Het kader was zeer mooi en verzorgd en heel gezellig, het aspect verwennerij en aandacht voor details was jammer genoeg onvoldoende voor ons

• 7H. Willems30-08-2010

aangename B&B

"Spek en ei " ligt in een vrij rustige omgeving.Het ontbijt, dat werd genuttigd in de dicht bijgelegen B&B "wees gegroet", is heel royaal en meer dan voldoende.Het diner was lekker, alleen jammer dat de soep en het hoofdgerecht uit dezelfde ingredienten bestond.( rode pepers) Uitbaatster is zeer kindvriendelijk en joviaal.Minpunten zijn de tuin die niet onderhouden is de frigo die enkel op aanvraag word aangevuld.

• 10de familie De Marez29-07-2008

super

Wij bezochten spek en ei met onze tweeling van 5 jaar . Hier zie en voel je gewoon dat deze mensen hun job met plezier doen . Het ontbijt was overheerlijk , als ook het avondmaal . De barbecue was supergezellig , we hadden er zelfs life muziek bij .Kortom een zeer geslaagd weekend bij fantastische mensen . Luc en Martien van ons krijg je een welverdiende 10 .

• 10Lieven10-11-2007

Schitterende bed en breakfast, gelegen op het fietsknooppuntennetwerk van Belgisch Limburg, vlakbij de taalgrens. Schitterende kamers, vriendelijke eigenaars, kindvriendelijk tot en met en het beste ontbijt ooit!

Bed & Breakfast Spek en Ei info