Reviews over Gingelom-Vorsen

Zeer rustige ligging op 1 km van Gingelom.

heer VERLINDE,
    25-2-2013

Mooi vertrekpunt van wandelingen en bezoek naar naaer Sint-Truiden.

Mooie Bed & Breakfast

Anson,
    5-10-2011

Wij verbleven 2 nachten in B & B Weesgegroet.

Onze fraaie (parterre) kamer Aroma was ruim bemeten.Korte gang (gehorig) komt uit in ontbijt/dinerruimte.

Goede bedden,witte leren bank, tuinterras.

Bij aankomst blijkt de sleutel (uniek model) van onze kamer kwijt;deur kan derhalve niet afgesloten worden Men deed er vrij lakoniek over!

Op de 2e avond is het 's-nachts om kwart voor één nog rumoerig door gesprekken in de (gehorige)ontbijt/dinerzaal.Als ik uiteindelijk de deur open zie ik n.b. de man van de eigenaresse Martine in gesprek met iemand anders.Ik doe 2 x de deur van m'n kamer extra hard dicht, waarop het even stil wordt.Daarna gaat men de ontbijttafels luidruchtig dekken!! Een verstoorde nachtrust is het gevolg.

Bij het melden hiervan in de ochtend horen we van Martine dat "we dat wel eens vergeten", zonder excuus o.i.d.

Lauwe reaktie van eigenaresse met jas al aan, die op punt stond te vertrekken naar een afspraak.

Mooi, rustig en gemoedelijk

Bert,
    23-9-2011

Gastvrije ontvangst. Goede service met de nodige zorg voor privacy.

Propere kamers.

Lekker eten (gewone keuken) 's avonds. Dit is bijzonder praktisch; je hoeft zelf geen restaurant te zoeken en na het avondeten, kan je meteen naar de kamer. Verzorgd & uitgebreid ontbijt (heerlijke pannekoeken).

Mooie uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in deze mooie fruitstreek.

zen

fam. Vermeire,
    31-8-2011

Wees gegroet is een aangename B&B voor mensen die willen genieten van de rust. Hij is zeer mooi gelegen en gerestaureerd.

Wij waren op zoek naar een kindvriendelijke B&B, maar hebben die niet gevonden. De speeltuin en dierenpark die ze beloven in de brochures hebben we niet teruggevonden (wel een vijver met vissen en wat kippen achter draad en een oude schommel). Er was wel wat speelgoed aanwezig en de kinderen werden steeds als eerste bediend. Ook een kindereetstoel en babybed zijn in propere! staat aanwezig. Waarom vinden wij het dan niet zo kindvriendelijk? Ontbijt pas om 9u, 's avonds om 19u en door de vele andere gasten die op zoek lijken te zijn naar rust voel je je snel te veel in huis ook al waren de kinderen braaf.

Het ontbijt is uitstekend en verzorgend met een overdaad aan charcuterie (voor de niet-liefhebbers is er verse confituur). Het avondmaal was zeer gewoontjes met uitgedroogd vlees, dus 29€p.p. vinden we toch wel vrij veel geld.

beetje teleurgesteld

marc,
    26-4-2011

onlangs verbleven wij in B&B het Wees Gegroet in Gingelom Vorsen. Deze B&b is het vervolg op spek en ei vlakbij. Bij aankomst was er geen aandacht voor persoonlijke verwelkoming zoals men het pretendeert op hun website. We hadden alles behalve het gevoel dat er passie aanwezig was om mensen het gevoel te geven dat ze verwent worden. Heel sec wat uitleg gekregen over het noteren van de consumpties en het uur van ontbijt. 's Avonds werd er in de zeer mooie keuken een poging gedaan om de gasten te verwennen. Voor 30 euro kregen we 4 blaadjes sla en een halve tomaat met een paar blokjes fetakaas. Als hoofdgerecht 2 bollen rijst en kippenblokjes in currysaus en als dessert een bolletje ijs met aardbeien. voor 30 euro????? Het kader was zeer mooi en verzorgd en heel gezellig, het aspect verwennerij en aandacht voor details was jammer genoeg onvoldoende voor ons

Gingelom-Vorsen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews