Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

2 Reviews over La Mine Colline

• 10D'Heygere Joffrey08-08-2010

Excellent !

We hebben een hele goede nacht in de "Westhoek" kamer doorgebracht! Het huis is decoreerd met stijl, de decoratie van de kamer en de ontbijtzaal is mooi. De kader is heel gezellig! De badkamer van de kamer is heel groot en cosy. Het copieus ontbijt bestaat uit croissants, pistolets, sandwiches, ham, kaas, jam, yoghurt, ontbijtgranen, koffie, thee, verse sinaasappelsap en eieren! We hebben een warm onthaal gekregen! We zijn franstalige (maar we spreken ook nederlands met een accent ;)) en Gretel heeft half nederlands half frans met ons gesproken, het was heel leuk! Als u een goede rustig week-end wilt doorbrengen, ga naar de Mine Colline in Genk!

• 8serge segers12-07-2010

zalig genieten

prachtig pand en schitterende kamer. wij logeerde in kamer "westhoek" met een mooie slaapkamer en een prachtige en ruime apparte badkamer. Alles was bespreekbaar en geen vraag was te veel. Ook het ontbijt was heerlijk. Een eitje zoals je het zelf wilt, pistolets, sandwiches, croissants, kaas, hesp, VERS fruitsap, koffie, speculoospasta, confituur, choco, ontbijtgranen, verse rabarbercompot. Noem maar op. ZEKER EEN AANRADER!

Bed & Breakfast La Mine Colline info