Het Openluchtmuseum Bokrijk

Het Openluchtmuseum Bokrijk

8.7Fantastisch

• 9Jong gepensioneerd koppel uit Brecht12-10-2018

Verrassende belevenis in mooi verzorgd park !!

De pastoor die preekt, de juffrouw in de klas, de bakker aan zijn oven, de textielweefster en naaister, de dame die de was doet zoals vroeger of fruit oplegt, de boer die met veel enthousiasme over zijn varkens en zijn boerderij vertelt,.... Het bezoek wordt zo een "beleving" en dat is een absolute meerwaarde!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8V.Filip21-07-2017

Mooie daguitstap voor jong en oud.

Mooi dagje uit en zeker de planning volgen zoals bijwonen les en de mis.Ook het sixties museum niet vergeten.

juni 2017

• 3dancefreak118-10-2016

medewerkers niet vriendelijk en park. te duur

Park is mooi in elkaar gezet en veel gedaan voor de kids. De medewerkers in restaurant en winkel waren niet vriendelijk en niet blij ons te helpen. Daarnaast hadden we 40 min onze auto geparkeerd ( 30 min is gratis ) en moest gelijk t dagtarief a 5 euro betalen voor ca 9 min te lang parkeren Wat een geldklopperij is dit. Doordat je lang moet lopen naar de ingang, de langzame werkwijze van de medewerker bij de kassa en te lange laan erna haal je die 30 min niet.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Peter19-08-2016

Fantastisch, mooi, gezellig, leerzaam en leuk

Je kunt hier gerust de hele dag rondlopen. Er is van alles te zien. Er worden erg leuke voorstellingen gedaan, zoals de kapelaan in het kerkje en de schoolles. Verder ook de oude spelletjes waren een groot succes voor ons en onze kinderen. Ook heel leerzaam allemaal. Aan het eind ook nog naar de speeltuin geweest. Dit was ook een enorm succes. Erg groot en veel te doen.

augustus 2016

• 9Auke Bergsma27-08-2014

erg leuk

Gebied is erg mooi inricht (dankzij geld van EU). Erg grote gratis speeltuin waar kleine kinderen de hele dag zich kunnen vermaken op zo'n honderden speeltoestellen. Goed onderhouden. Terrasje net buiten speeltuin. Leuk wandelpark. Openluchtmuseum ook erg leuk (10 euro PP) maar wel dag lopen om alles te zien maar met kleine kinderen kun je ook een klein rondje lopen dan heb je het belangrijkste ook wel gezien.

augustus 2014

• 9wendy21-04-2014

gezellig ouderwets

Vele fijne tijden in Bokrijk gehad. Het is er zeer mooi om te wandelen. Ook is het er mooi om foto's te nemen. Er is ook een verkleedkoffer daar kan je oude kleren aan doen wat zeer leuk is om foto's van te maken. De acteurs die er verkleed lopen zijn zeer vriendelijke mensen. Het eten is er ook heel lekker!

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8V.Filip06-01-2014

Het leven van vroeger mooi uigebeeld.

Leuk om te bekijken hoe onze overgrootouder leefden.Mooi boerderijen en hoeves met live spektakel zoals het in die tijd aan toe ging.De tentoonstelling van de sixties was echt een sprong naar mijn kindertijd.

september 2013