Het Domein Bokrijk

5.8Voldoende

• 5Frenzel31-05-2019

Hongerige dag

Mooi park, de Breuchelroute is top. We zijn echter met honger vertrokken, bij elke horecazaak was het meer dan een uur wachten op eten, gelukkig werd dat wel op voorhand gemeld zodat we maar verder trokken. Helaas vingen we overal bot, zelfs nog om 14:30u "Het is heel druk meneer", kregen we te horen, maar dat viel ons inziens wel mee. En de vrijdag na Hemelvaart, met voorspeld mooi weer, dan kun je wel wat meer bezoekers verwachten dachten wij.Personeel kreeg natuurlijk veel klachten, en werd daar duidelijk chagrijnig van, jammer. Volgende keer nemen we onze frigobox mee en gaan in het gras liggen of in de Picnic-schuur zitten. Kleine domper op de dag

mei 2019

• 8Jeanette Vroomen22-08-2018

Teleurgesteld

Was een dagje met mijn dochter in Bokrijk. Nostalgie! Mijn ouders kwamen hier ook veel. Na een gezellige lunch op het terras van het Koetshuis wilden we een fiets huren, maar dat bleek onbegonnen werk! Moest via internet! Na 'n half uur proberen - er moest van alles opgegeven worden: naam, e-mail-adres, tel.nr., enz. - gaven we het op en zijn maar gaan wandelen. Wat een hoogst klant-onvriendelijke manier! De 2 dames die er zaten waren het helemaal met ons eens, maar ja, géén fietsen! Erg teleurstellend, want het was ideaal fietsweer!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8RvD04-07-2018

Mooie grote speeltuin

Bosrijk speeltuin ( naast kasteel parking 1) Is mooi ruim en heel leuk voor alle kinderen van elke leeftijd Schoon speelzand, schaduw plekken, picknick tafels en lang geopend. Parkeren is 5,- entree speeltuin is gratis Horeca aanwezig

juli 2018

• 10Lesley08-06-2018

Aanrader!

Heel mooi arboreteum, echt de moeite met een grote variatie in planten en ook vele kleuren Rodendendrons. ook is het allemaal heel goed onderhouden je kan er makkelijk een hele namiddag doorbrengen en dat alles gratis enkel de parking moet je betalen maar die is niet zo duur. verder hebben we ook heel lekker gegeten bij het koetshuis wat ook in Bokrijk ligt. Ook het openluchtmuseum (moet je wel betalen) is heel mooi, maar als je alles wil doen heb je wel echt een ganse dag of langer nodig.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Van der Woude30-08-2017

Super leuk uitje

Leuk uitje gehad. Groot park. Vriendelijk personeel. Veel te zien en ook gelegenheid om vragen te stellen. In 1 gedeelte van het park, waren mensen, die speelden alsof ze daar constant woonden. Geweldig om te zien hoe deze mensen inspeelden op de vragen en opmerkingen van de bezoekers. Ga ook eens bij de preek van mijnheer pastoor kijken.

• 7marlies25-08-2017

Mooie speeltuin maar friture is te duur.

Speeltuin is leuk voor zowel jonge als oudere kinderen. In de speeltuin voor de allerjongste zijn er echter te weinig schaduwplekken. De friture in de speeltuin is best erg duur. Een gezin is er best veel geld kwijt. Veel mensen nemen dan ook hun koelbox mee. De speeltuin is gratis te bezoeken. Parkeren kost 5 euro.

• 9looijmansJj11-08-2017

Een geweldige plek

Een hele fijne dag gehad, gaan zeker terug een prachtige natuurgebied een grote speeltuin en het is goedkoop aan entree al met al een aanrader

• 10Marielle01-08-2017

mijn favoriete museum

het is een mooi opgezet geheel en ik kom er graag , voel me er echt thuis !!!

herken me ook niet in de vooraf geschreven berichten het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam

dus voor mij krijgt dit museum een dikke 11 en ik denk dat als je er zelf positief in staat je er een onvergetelijke dag van kunt maken er is zat te beleven !!

parkeren is voor ons in al die keren dat wij er waren nog nooit een probleem geweest

Gereisd met partner in juli 2017

• 10bieke15-04-2017

altijd een belevenis

Mijn 9de bezoek aan Bokrijk, met drie klassen leerlingen die zoals steeds enorm geboeid zijn door wat ze zien en van ons en de lokale gidsen horen. Als je de (jong-gepensioneerde) mensen die in de huizen zitten iets vraagt, zijn ze meestal heel enthousiast om iets te vertellen. Het is natuurlijk wel interessant om vooraf ook wat op te zoeken om nog meer van het bezoek te genieten. Ik geniet vooral ook van de dieren en de acteurs zoals de pastoor die een donderpreek geeft of de gendarme op een oude fiets. Ik koop iedere keer een lekker brood en wat ouderwetse snoep. Na enkele uren openlucht-museum, is het tijd om eindeloos te ravotten op de enorme speeltuin met oa. een heerlijke glijbaan

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 4dancefreak118-10-2016

Mooi park, maar medew. en parkeren slecht

Park is mooi in elkaar gezet en veel gedaan voor de kids. De medewerkers in restaurant en winkel waren niet vriendelijk en niet blij ons te helpen.

Daarnaast hadden we 40 min onze auto geparkeerd ( 30 min is gratis ) en moest gelijk t dagtarief a 5 euro betalen voor ca 9 min te lang parkeren Wat een geldklopperij is dit. Doordat je lang moet lopen naar de ingang, de langzame werkwijze van de medewerker bij de kassa en te lange laan erna haal je die 30 min niet.

Gereisd met partner in oktober 2016

10 van de 85 reviews gezien