Bed and Breakfast Eikenlaan 12

27 reviews over Bed and Breakfast Eikenlaan 12

• 2019
    10Veronique28-10-2019

Aanrader!!

Prachtig verblijf met super leuke gastheer en gastvrouw!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Shirley23-10-2019

goed!

Specifieke voor informatie is niet nodig. Laat je verrassen. De locatie is erg mooi, licht en ruim. Gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk. Het ontbijt voortreffelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Peter en Greet20-10-2019

Een weekend lang vertroeteld in prachtige suite !

Ik dacht niet dat ik ooit een score van 10 zou geven, want ik ben in principe van oordeel dat verbetering altijd nog mogelijk is. Dit keer vind ik het echter jammer dat ik geen 11 kan geven, want we kregen méér dan we konden dromen. We werden echt vertroeteld en konden een weekend lang alle mogelijke zorgen uit ons hoofd zetten. We hebben er intens van genoten !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Patrick en Winnie01-10-2019

Wij komen zeker terug , een grote aanradar .

Schitterend heel vriendelijke en heel goede ontvangst . Heel mooi appartement . Alles was perfect .

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jef06-09-2019

5 sterren meer dan waard!

Deze B&B overtrof onze verwachtingen. Het is een appartement met alle accomodatie dat je maar kon wensen, aan alles is gedacht. De uiterst sympathieke Stefan en Etha zorgen ervoor dat je niets te kort komt en je voelt je helemaal thuis. Het ontbijt was fenomenaal en vooral veel!

• 10DMP23-08-2019

Fantastisch verblijf in een boeiende omgeving

Een geslaagd en gastvrij verblijf in een fantastisch appartement in een, in veel opzichten, boeiende omgeving met in de directe nabijheid een gastvrije golfbaan.

• 9Pol en Lien07-08-2019

Heel mooie, verzorgde en bijzondere B&B.

Heel mooi en verzorgd verblijf. De sfeer in deze B&B nodigt uit om te relaxen en tot rust te komen. Het ontbijt met zelf gebakken brood, in de goed gevulde picnickmand bij de trap, is heel lekker. Erg attente gastvrouw en gastheer.

• 10Bart en Heidi05-08-2019

Een aanrader!

Supervriendelijke, behulpzame gastheer en gastvrouw. Prachtig gerenoveerde verdieping met slaapkamer, woonkamer, keuken, badkamer met bad, douche, sauna,... Zeer goed gevulde, lekkere ontbijtmand met telkens een persoonlijke boodschap erbij. Beste B&B tot nu toe al bezocht!

• 9Bert en Meta31-07-2019

Echt Super verblijf.

Afgelopen weekend ( 26 t/m 28 juli) verbleven wij 2 dagen en nachten in de B & B eikenlaan 12. Een B & B met allure , een prachtig pand, mooi gerenoveerd , geweldig sfeervolle locatie met airco. Bij aankomst een heel hartelijk ontvangst , en een duidelijk uitleg van alles. 's Morgens staat er een goed gevulde picknickmand klaar met het ontbijt, op de afgesproken tijd, het ontbreekt je aan niets. Deze B & B is echt een aanrader , als wij een cijfer mogen geven , dan maken wij er een negen van, echt super! Dank jullie wel voor alles Etha en Stephan.

• 10Barbara en Stefan19-07-2019

Hier zouden we wel een jaar kunnen logeren!

Zeer mooie en comfortabele B&B . Alles aanwezig! Heel smaakvol ingericht. Heel vriendelijk onthaal. Prachtig uitgebreid ontbijt in originele picknickmand . iMac aanwezig, Netflix aanwezig , enz... Gezellig, sfeervol en nog zoveel superlatieven! Echte aanrader voor wie van comfort en gezelligheid houdt

0 tips over Bed and Breakfast Eikenlaan 12

0 vragen over Bed and Breakfast Eikenlaan 12