Bed and Breakfast Eikenlaan 12

7 reviews over Bed and Breakfast Eikenlaan 12 in het Nederlands

Luxueus!

Sarah Erauw
7-11-2018

We hebben ontzettend genoten van dit luxeverblijf. We werden hartelijk ontvangen, de kamer is erg mooi ingericht en er is werkelijk aan alles gedacht (badproducten, keukengerief, voorraadkamer, toeristische brochures...). Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Met de fiets kan je gemakkelijk de omgeving verkennen en de uitbaters geven graag goede tips mee.

In deze luxe B&B was alles tot in het kleinste detail verzorgd. Je krijgt echt een hele verdieping te uwer beschikking. Het is prachtig ingericht met alle mogelijke comfort. De gastvrouw en -heer zijn super vriendelijk. Het uitgebreide ontbijt was tot in de puntjes verzorgd naar ieders wens. Wij kozen voor het uitgebreide ontbijt en dat was het ook, maar je kan ook nog voor andere formules kiezen.

Een plek om terug te keren

Louis en Reiny
11-10-2018

Het prachtige appartement in deze B&B is van alle gemakken voorzien. Compleet en sfeervol ingericht. De gastvrijheid van de eigenaren Stephan en Etha kent geen grenzen. Het ontbijt was super. We hebben genoten! Dit is pas echt vakantie! We waren hier voor een geocache weekend om de FTS Flight Through Space serie (100 caches in de vorm van een raket) te lopen en te fietsen vanuit de natuurpoort Kattevennen in het Nationaal Park Hoge Kempen. We komen zeker terug om de bezienswaardigheden van Genk te bezoeken.

Hartverwarmende gastvrijheid

Margaret
17-9-2018

Wij ontdekten dat er in de omgeving veel meer te zien en te doen is dan we vooraf hadden gedacht. C-mine is op loopafstand en een leuke plek om te ontdekken en te leren over deze bijzondere streek. Het openluchtmuseum Bokrijk is vlakbij en ondanks de drukte vanwege de dag van het eetbare landschap toch heel gemoedelijk, afwisselend en leerzaam. Fietsen door het water vonden we grappig en een leuke spot voor foto's. Tel daar de eindeloze fietspaden, de Belgische hoffelijkheid (er werd zo vaak voor ons gestopt door auto's terwijl we geen voorrang hadden) en de diversiteit aan goede restaurants bij op en je hebt heerlijke dagen! Niet in de laatste plaats vanwege de prachtige en lichte etage, waar echt aan alles is gedacht om voor een ontspannen en gerieflijk verblijf te zorgen. Stephan en Etha, heel erg bedankt! PS het bed is ook fantastisch.

Het was gewoon fantastisch!

Jorunn & Ellen
3-9-2018

Hele mooie accomodatie, met veel zin voor detail. Supervriendelijke gastheer en gastvrouw zonder erover te willen zijn.

De foto's op de website spreken voor zich.

Het kon voor ons niet beter. Voor ons waren er geen minpunten.

aanrader!

Liesbeth
25-8-2018

We hadden een prachtig verblijf in Eikenlaan 12. Heel dicht bij de site van C-mine en toch ook dicht bij het centrum. Van hieruit kan je ook gemakkelijk starten met een korte of lange fietstocht doorheen het mooie, groene Limburg.

De kamer was perfect voor ons. We hadden niets te kort en konden rekenen op de goeie service van de eigenaars. We konden het ons niet beter inbeelden.

Dus echt een aanrader!

Fijnste B+B ooit beleefd!

Winnie
24-8-2018

Eikenlaan 12 in Genk (B) is een gloednieuw verblijf, een complete verdieping, een volledig ingericht appartement met voorraadkamer (voor alles waar je zomaar trek in kan hebben :-), in een voormalige 100 jaar oude ingenieurswoning waar werkelijk alles klopt en de gast zich erg welkom en verwend voelt. Parkeren (fiets/auto) op eigen terrein.

Ik was met mijn oudste dochter een weekend weg (wandelen en fietsen in Limburg/Hoog Kempen) en zijn zeer persoonlijk en gastvrij onthaald door Stephan en Etha en hun 2 dochters. Eigenlijk waren zij vol wegens ander privé-bezoek, maar voor ons werd tijd gemaakt. Wij waren de eerste NL gasten bij deze (ook NL) eigenaren.

Wij hadden gekozen voor het uitgebreide ontbijt wat een overvloed aan vers fruit, yoghurt, eitjes, verse jus d'orange, luxe croissants en zelfgebakken brood opleverde. Etha vond het vanzelfsprekend dat wij daar ook een lunchzakje mee vulden. Er is een infraroodcabine (heerlijk na het sporten) al hebben we te weinig tijd gehad om die te gebruiken. Alles is zo schoon en gloednieuw (waren wij ook de eersten die een maaltijd kookten?) dat het bijna "eng" is om te doen ;). Een grote i-Mac tot onze beschikking, Netflix op de televisie, airco overal, badjassen op maat, heerlijk bad en douche, 3 soorten badzout.. enz. Superdeluxe!

Verder wisten wij eerlijk gezegd niets van Genk, maar dat blijkt een voormalig mijnstadje te zijn waar je o.a. de mijnen kan bezoeken (C-mine) en de torens kan beklimmen. Aangezien dochterlief in Delft mijnbouw studeert was dit wel een schot in de roos. De omgeving (Hoog Kempen) is prachtig om te wandelen.

Kortom, het is de prijs zeer waard en wij komen heel graag (en dan wat langer) terug. Misschien dan gecombineerd met een bezoek aan Maastricht. Dan zal de tuin (die nu in aanleg is) vast net zo bloeien als de met zo veel liefde ingerichte binnenkant van het huis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Eikenlaan 12 in Genk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Eikenlaan 12 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.