Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

47 Reviews over ECU Genk

• 1Struyf26-06-2020

Nooit meer

We kwamen toe werden ontvangen door een kuisvrouw??? Op de kamer de wc verstopt. En geen ontbijt moesten naar een ander hotel daarvoor. Als je een probleem had pech want er is geen receptioniste

• 8Marie22-11-2018

Dit nooit meer

The hotel rooms are nice but if you need good night rest, don't book it. You can hear everything from all rooms around you. I'm on business trip so need good sleep so I called the reception that the people next to my room are having a party. She came straight away but after 5min they started talking again and it feels like they are just next to me. Never again this hotel.

• 9Lies08-03-2018

Zeer fijn hotel

Zeer goed hotel met heel erg vriendelijk personeel. De kamer was ruim zat voor mij alleen (2 persoons) met alles erop en eraan en lekker schoon. Inderdaad wel gehorig, de boven buurman stootte zich in de nacht en ik hoorde duidelijk dat hij niet blij was 😂😂. Maar meer nadelen kan ik niet bedenken. Ik heb niet gegeten in het hotel.

• 8Rene20-11-2017

goed hotel voor een weekend

wij verbleven hier een weekendje. Het hotel was goed, vriendelijk personeel. De kamer was netjes en schoon, hij was wel aan de kleine kant maar voor een weekend prima. Het ontbijt was goed!

• 5Helma10-08-2017

Nooit meer

Ligging perfect maar het hotel is zo gehorig dat je alles Vannes bovenburen onderburen en buren hoort. Wanneer je houdt van weinig slapen dan zit je hier perfect want dat lukt niet met het lawaai. Hadden een kamer aan de straatzijde en een aan de parkeertijd maar beide gehorig. Nooit meer!

• 7pixie00707-01-2017

aangenaam

Net en aangenaam hotel, vriendelijk mensen aan de receptie, wij hadden een comfortkamer, een beetje klein en sober maar o.k. voor een shopping -weekend, wel jammer dat er toen net problemen waren met de verwarmingsketel terwijl het buiten vriest! Was frisjes op de kamer en ronduit koud in de badkamer,ontbijt was verzorgd maar een beetje magertjes maar verder een leuk hotel.

• 3Cora02-08-2016

Nooit weer

Veel te kleine kamer. Door de gangen naar het kamer ga je je afvragen waarom kom ik terecht. Zo smerig! Ontbijt gewoon weg niet lekker en dat voor 16,50 pp Zouden 3 dagen gaan. Maar na 1 nacht weggegaan!

• 6Luc Cap23-07-2016

Dit nooit meer

Veel te kleine kamer . Bed voor 2 personen 1m40 breed . Slechte kussens. Dunne handdoeken. Geen airco . Vragen teveel verblijftax!

• 7Sofie Cobbaert12-06-2016

Ok, niet geweldig

Hotel ligt aan een drukke steenweg, maar binnen heb je hier geen last van. Misschien als je met je raam zou open slapen dat je wel veel verkeer zou horen. Kamer die wij hadden is klein, maar functioneel. Minibar zeer duur. Ontvangst was niet geweldig, 5€ parking aangerekend, maar was op straat al gratis. Ontbijt ook onmiddellijk aangerekend zonder te vragen of we dit wel wouden. Grotere hap uit budget dan gedacht. Het was goed voor 1 nacht, maar wij zullen hier niet terug keren.

• 10Anouk26-05-2016

Heerlijk weekend gehad

Het hotel zit er mooi uit van de buitenkant én de binnenkant. Het ziet er heel luxe uit! Er is 1 lift aanwezig, wat mij onhandig lijkt bij drukte. Verder is er ook een trap die je kan nemen naar de verdiepingen. We werden vriendelijk ontvangen en er werd ons het een en ander uitgelegd. Daarna gingen we naar de kamer. Die vonden we prachtig bij binnenkomst. Een hele mooie uitstraling had de kamer! Wel weinig kastruimte, maar voor een weekendje weg, was dit geen last voor ons. Het bed lag heerlijk en de douche was ook heel fijn! We hadden uitzicht op de parkeerplaats van het hotel, maar daar konden we echt niet over zeuren in vergelijking met de kamer. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel lekker. Er waren verse broodjes en er was genoeg keuze. Je was binnen no-time in het centrum, waar leuke winkels, restaurants en shoppingcentra waren. Maastricht was heel makkelijk te bereiken met de bus, het station was tegenover het hotel. Hier hebben wij geen last van gehad.

Hotel ECU Genk info

• AirconditioningBeschikbaar